Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

360 S6

Dotazy pro Robotický vysavač 360 S6

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Hana 8. 8. 2024

    kolečko vysavače

    dobrý den nefunguje pérování postranního kolečka. lze koupit? nebo event. kde servis Děkuji

    • Klára Specialista 8. 8. 2024

      Dobrý den, modul bočního kolečka lze objednat. Napište nám na [email protected] o ktereré kolečko se jedná (pravé či levé) i s vašimi fakturačními a doručovacími údaji pro objedávku. Hezký den

  • Roman 17. 8. 2022

    Oprava

    Dobrý den bohužel mi upadlo středové kolečko, předpokládám že tam bylo nějak nacvakle sháním teda nějakou náhradu můžete mi poradit

    • Martina Specialista 18. 8. 2022

      Dobrý den, náhradní kolečko objednáte a zakoupíte zde.

  • Pavel Toman 4. 4. 2022

    Mapování v aplikaci

    Dobrý den, mám staženou aplikaci 360Robot. Mohu vědět, jak to je s mapováním bytu? Je nutné nechat robota namapovat celý byt najednou nebo ho lze nechat mapovat jednu místnost jeden den, další třeba druhý den? Zkoušeli jsme variantu, že nejprve namapuje ložnici, další den jsme chtěli namapovat další místnosti, ale, jakmile se robot rozjel, začal znovu mapovat ložnici. A jak lze v mapě vybrat a pojmenovat jednotlivé místnosti?

    • Martina Specialista 4. 4. 2022

      Dobrý den, je nutné nejprve nechat robota projet celkový otevřený prostor, po dokončení úklidu si zajede do stanice a poté se Vám v mobilní aplikaci zobrazí mapa úklidu. Pro rozdělení či pojmenování jednotlivých místností je nutné, aby robot stejný celkový prostor projel alespoň 2x. Poté si v mapě úklidu zvolíte nebo nastavíte rozdělené zóny úklidu, či zvolíte pouze určitou místnost k úklidu.

      • Pavel 6. 4. 2022

        Dobrý den, robot projel celý byt již dvakrát, jak lze nyní pojmenovat jednotlivé zóny pro úklid, např. koupelna, obývák apod.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše