Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Hana 8. 8. 2024
kolečko vysavače
dobrý den nefunguje pérování postranního kolečka. lze koupit? nebo event. kde servis Děkuji
Reagovat
Klára Specialista 8. 8. 2024
Dobrý den, modul bočního kolečka lze objednat. Napište nám na [email protected] o ktereré kolečko se jedná (pravé či levé) i s vašimi fakturačními a doručovacími údaji pro objedávku. Hezký den
Reagovat
Roman 17. 8. 2022
Oprava
Dobrý den bohužel mi upadlo středové kolečko, předpokládám že tam bylo nějak nacvakle sháním teda nějakou náhradu můžete mi poradit
Reagovat
Martina Specialista 18. 8. 2022
Dobrý den, náhradní kolečko objednáte a zakoupíte zde.
Reagovat
Pavel Toman 4. 4. 2022
Mapování v aplikaci
Dobrý den, mám staženou aplikaci 360Robot. Mohu vědět, jak to je s mapováním bytu? Je nutné nechat robota namapovat celý byt najednou nebo ho lze nechat mapovat jednu místnost jeden den, další třeba druhý den? Zkoušeli jsme variantu, že nejprve namapuje ložnici, další den jsme chtěli namapovat další místnosti, ale, jakmile se robot rozjel, začal znovu mapovat ložnici. A jak lze v mapě vybrat a pojmenovat jednotlivé místnosti?
Reagovat
Martina Specialista 4. 4. 2022
Dobrý den, je nutné nejprve nechat robota projet celkový otevřený prostor, po dokončení úklidu si zajede do stanice a poté se Vám v mobilní aplikaci zobrazí mapa úklidu. Pro rozdělení či pojmenování jednotlivých místností je nutné, aby robot stejný celkový prostor projel alespoň 2x. Poté si v mapě úklidu zvolíte nebo nastavíte rozdělené zóny úklidu, či zvolíte pouze určitou místnost k úklidu.
Reagovat
Pavel 6. 4. 2022
Dobrý den, robot projel celý byt již dvakrát, jak lze nyní pojmenovat jednotlivé zóny pro úklid, např. koupelna, obývák apod.
Reagovat
Vložit dotaz