Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

360 Robot Vacuum S7

Dotazy pro Robotický vysavač 360 Robot Vacuum S7

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Michaela Rajčanová 22. 10. 2024

    Nádobka na vodu

    Dobrý den, dá se k tomuto produktu zakoupit nádobka na vodu?Děkuji.

    • Klára Specialista 29. 10. 2024

      Dobrý den, ano, máme nádobku na vodu v nabídce. Naleznete ji zde. Hezký den

      Hezký den

  • Milan 29. 12. 2022

    Tovární nastavení

    Dobrý den, můžete mi prosím poradit, jak uvést robota do továrního nastavení?
    Děkuji.

    • Martina Specialista 29. 12. 2022

      Dobrý den, lze provést pomocí mobilní aplikace, nebo přidržením obou tlačítek zároveň po dobu alespoň 5 vteřin.

  • Radek 14. 10. 2021

    Uklízení jednotlivých místností

    Dobrý den, nelze mi poslat robota do jednotlivých místností, nemáte nějakou zadu jak to zprovoznit? Ze začátku to fungovalo...
    Úklid celého domu funguje.
    Dekuji.

    • Martina Specialista 14. 10. 2021

      Dobrý den, pokud robotovi rozdělíte úklid jednotlivých místností, musíte tuto změnu uložit do mapy - na hlavní stránce zadáte specifikovat a postupně označíte místnosti, které chcete uklízet.

      • Radek 14. 10. 2021

        Dobrý den,
        Děkuji za odpověď, už jsem na to přišel, sloučil jsem zónu kolem nabíjecí stanice a už to funguje :)

  • Zbyněk 21. 3. 2021

    Nádobka na vodu

    Dobrý den,
    můžete nabídnout nádobku na vodu k Symbo 360 S7?
    Děkuji.

    • Lukáš Specialista 22. 3. 2021

      Dobrý den, naskladnění tohoto dílu očekáváme koncem příštího měsíce. 

      • Lucie Taclíková 20. 4. 2021

        Dobrý den,
        také sháním nádobku na vodu k tomuto robotu. Bude k dispozici? Děkuji

        • Martina Specialista 20. 4. 2021

          Dobrý den, nádobku je možné objednat. Bližší informace ohledně objednání Vám zasílám na e-mail.

  • Pavel 26. 4. 2020

    Pripojeni s7 k wifi

    Pripojeni k wifi mi zustane na 99% a pak po pul hodine nic noveho.

    • Martina Specialista 27. 4. 2020

      Dobrý den, poradím provést reset robota, popřípadě odinstalujte aplikaci a nainstalujte znovu.

      V případě, že by ani restart nepomohl, neváhejte nás kontaktovat

       

      • Pavel 30. 4. 2020

        Pripojeni k wifi mi zustane na 99% a pak po pul hodine nic nového.
        Děkuji. Provedl jsem instalaci aplikace znova a během pár vteřin bylo připojeno. Pavel

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše