Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Michaela Rajčanová 22. 10. 2024
Nádobka na vodu
Dobrý den, dá se k tomuto produktu zakoupit nádobka na vodu?Děkuji.
Reagovat
Klára Specialista 29. 10. 2024
Dobrý den, ano, máme nádobku na vodu v nabídce. Naleznete ji zde. Hezký den
Hezký den
Reagovat
Milan 29. 12. 2022
Tovární nastavení
Dobrý den, můžete mi prosím poradit, jak uvést robota do továrního nastavení?
Děkuji.
Reagovat
Martina Specialista 29. 12. 2022
Dobrý den, lze provést pomocí mobilní aplikace, nebo přidržením obou tlačítek zároveň po dobu alespoň 5 vteřin.
Reagovat
Radek 14. 10. 2021
Uklízení jednotlivých místností
Dobrý den, nelze mi poslat robota do jednotlivých místností, nemáte nějakou zadu jak to zprovoznit? Ze začátku to fungovalo...
Úklid celého domu funguje.
Dekuji.
Reagovat
Martina Specialista 14. 10. 2021
Dobrý den, pokud robotovi rozdělíte úklid jednotlivých místností, musíte tuto změnu uložit do mapy - na hlavní stránce zadáte specifikovat a postupně označíte místnosti, které chcete uklízet.
Reagovat
Radek 14. 10. 2021
Dobrý den,
Děkuji za odpověď, už jsem na to přišel, sloučil jsem zónu kolem nabíjecí stanice a už to funguje :)
Reagovat
Zbyněk 21. 3. 2021
Nádobka na vodu
Dobrý den,
můžete nabídnout nádobku na vodu k Symbo 360 S7?
Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 22. 3. 2021
Dobrý den, naskladnění tohoto dílu očekáváme koncem příštího měsíce.
Reagovat
Lucie Taclíková 20. 4. 2021
Dobrý den,
také sháním nádobku na vodu k tomuto robotu. Bude k dispozici? Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 20. 4. 2021
Dobrý den, nádobku je možné objednat. Bližší informace ohledně objednání Vám zasílám na e-mail.
Reagovat
Pavel 26. 4. 2020
Pripojeni s7 k wifi
Pripojeni k wifi mi zustane na 99% a pak po pul hodine nic noveho.
Reagovat
Martina Specialista 27. 4. 2020
Dobrý den, poradím provést reset robota, popřípadě odinstalujte aplikaci a nainstalujte znovu.
V případě, že by ani restart nepomohl, neváhejte nás kontaktovat
Reagovat
Pavel 30. 4. 2020
Pripojeni k wifi mi zustane na 99% a pak po pul hodine nic nového.
Děkuji. Provedl jsem instalaci aplikace znova a během pár vteřin bylo připojeno. Pavel
Reagovat
Vložit dotaz