AKTUÁLNÍ INFO
Prodejny otevřeny do 23. 12.
PRAHA | BRNO | NÁCHOD
 

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

360 Smart Camera D606

Dotazy pro Domácí kamera 360 Smart Camera D606

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Robert 21. 2. 2022

    kamery 360 Smart

    Dobrý den.
    Po delší dobu moje kamery fungovaly bez problému. Před několika týdny se odpojily. Nemohl jsme se žádným způsobem přihlásit k mému účtu. Proto jsem si založil další účet a pak jsme chtěl přidat kamery - bohužel to nejde, protože mi to hlásí, že kamery jsou už používány. Jak je mohu úplně resetovat a připojit k novému účtu?
    Díky za info.

    • Martina Specialista 21. 2. 2022

      Dobrý den, poprosili bychom o zaslání výrobních čísel kamer nebo čísla faktury či prodejního dokladu. Problémem se budeme zabývat. Děkujeme

  • Eva Ferdusová 24. 11. 2021

    kamera offline

    po půl roce užívání kamery 360 Smart se začala chovat "offline". Vyzkoušela jsem vše možné, vypnutí, zapnutí, kontrola kabelů, odinstalace a znovuinstalace aplikace, pokus o připojení na jiných zařízeních, vypnutí a zapnutí routeru...nic. Kameru jste mi po reklamaci vyměnili, ovšem problém přetrvává. Wifi funguje na ostatních zařízeních bez problému...poradíte?

    • Martina Specialista 24. 11. 2021

      Dobrý den, momentálně neevidujeme žádný výpadek ohledně funkčnosti aplikace. Poradili bychom zkontrolovat, zda máte správně staženou aplikaci 360 Smart Camera a zda v mobilním telefonu máte povolen přenos dat k této aplikaci. Frekvence WiFi musí být 2,4GHz. V případě, že by problémy i nadále přetrvávaly, poradili bychom reklamaci

      • Renata 3. 1. 2022

        Dobrý den, máme stejný problém, jen kamera fungovala cca 2 roky a před pár dny z ničeho nic přestala fungovat. Zkusili jsme také to co paní Martina, povolení je, WiFi 2.4 je také. Změnili jsme i název sítě, ale síť se najde, ale nelze kameru připojit. Kamera je "offline". Máte nějaké doporučení, co ještě zkusit? Předem děkuji.

        • Lukáš Specialista 4. 1. 2022

          Dobrý den, bohužel nemáme žádné další doporučení. 

  • standa 21. 3. 2021

    tak to schneme potřebuji co - kameru VAŠI , nějaký tel s wifi + simku aby to fungovalo nebot wifina - internet na baráku není . bude pohyb kamera to pošle do telefonu a telefon to nahraje a pošle mi to jako video na můj tel . i 100 km daleko ANO?

    • Lukáš Specialista 22. 3. 2021

      Dobýr den, teoreticky by stačilo mít v blízkosti kamery telefon, který by vytvářel wifi signál, ale stejné a praktičtější řešení by nabízel LTE wifi router. Vše ostatní by již fungovalo, jako normálně. Tedy do Vašeho telefonu by přes aplikaci přišlo upozornění v případě pohybu a mohl byste sledovat video i online. 

      • standa 22. 3. 2021

        ale to je zase platit internet za nějaký paušál když tam nejsem 7 měsíců , nebo se pletu . To bych nechtěl .

        • Lukáš Specialista 22. 3. 2021

          Dobrý den, to už záleží na Váš jaký tarif budete mít. Stejně tomu tak bude u telefonu co zde necháte, ale toto je již spíš dotaz na samotného operátora jaké služby je schopný Vám nabídnout. 

          • standa 31. 3. 2021

            u telefunu dám kartu dobíjecí která mi vydrží za X PENĚZ rok max doplatím . U paušálu nebo pevný internet musím pravidelně platit měsíčně ( MIN 250 KČ /MĚS. i když tam nejsem .

  • Marek 8. 1. 2021

    Napájení

    Dobrý den,
    jaké má kamera napájení? Lze instalovat baterii, pokud bych ji potřeboval použít volně v prostoru?

    • Lukáš Specialista 8. 1. 2021

      Dobrý den, napájení je možné pouze přes mikro usb. Zdroj napájení: 5V, 1A, Micro USB

  • Aiya 6. 8. 2020

    connection with computer

    Hello, I am really interested in this cam for my newborn baby. Is it possible to connect the cam to computer (windows)?

    • Lukáš Specialista 7. 8. 2020

      Hello, it is impossible, the application works only on the system android or ios. 

  • Tomáš 28. 7. 2020

    Více kamer

    Dobrý den,
    Lze mít pod aplikací více kamer najednou?
    Př.: 1kamera v obýváku, 1kamera v garáži, 1kamera v pokoji. A to vše spravovat v jedné aplikaci?

    • Martina Specialista 28. 7. 2020

      Dobrý den, pokud vlastníte více kamer, ovládání přes mobilní aplikaci ke všem kamerám by neměl být problém.

  • L.Hadák 22. 6. 2020

    Notifikace.

    Takže pokud tomu rozumím, tak když senzor zaznamená pohyb, sepne kameru a odešle mi upozornění na mobil ?

    • Martina Specialista 22. 6. 2020

      Ano, přesně tak. Pokud se bude jednat o pochybný pohyb, přijde Vám omakžitě série několika fotografií na telefon. Je možné domácnost sledovat i online.

  • Pavel 27. 5. 2020

    Kamera

    Dobrý den.
    Mám dotaz. Potřeboval bych kamerz s možností sledování přez mobil. jezdím na služební cesty a potřebuji zajistit kancelář. Můžete poradit ??
    Děkuji

    • Martina Specialista 28. 5. 2020

      Dobrý den, v tom případě je tento model vhodný. pomocí mobilní aplikace můžeze sledovat odkudkoli, co se ve vaší domácnosti děje. V případě pochybného pohybu se na kameře aktivuje fotoaparát a fotky Vám jsou zaslány na mobil.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše