Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Robert 21. 2. 2022
kamery 360 Smart
Dobrý den.
Po delší dobu moje kamery fungovaly bez problému. Před několika týdny se odpojily. Nemohl jsme se žádným způsobem přihlásit k mému účtu. Proto jsem si založil další účet a pak jsme chtěl přidat kamery - bohužel to nejde, protože mi to hlásí, že kamery jsou už používány. Jak je mohu úplně resetovat a připojit k novému účtu?
Díky za info.
Reagovat
Martina Specialista 21. 2. 2022
Dobrý den, poprosili bychom o zaslání výrobních čísel kamer nebo čísla faktury či prodejního dokladu. Problémem se budeme zabývat. Děkujeme
Reagovat
Eva Ferdusová 24. 11. 2021
kamera offline
po půl roce užívání kamery 360 Smart se začala chovat "offline". Vyzkoušela jsem vše možné, vypnutí, zapnutí, kontrola kabelů, odinstalace a znovuinstalace aplikace, pokus o připojení na jiných zařízeních, vypnutí a zapnutí routeru...nic. Kameru jste mi po reklamaci vyměnili, ovšem problém přetrvává. Wifi funguje na ostatních zařízeních bez problému...poradíte?
Reagovat
Martina Specialista 24. 11. 2021
Dobrý den, momentálně neevidujeme žádný výpadek ohledně funkčnosti aplikace. Poradili bychom zkontrolovat, zda máte správně staženou aplikaci 360 Smart Camera a zda v mobilním telefonu máte povolen přenos dat k této aplikaci. Frekvence WiFi musí být 2,4GHz. V případě, že by problémy i nadále přetrvávaly, poradili bychom reklamaci
Reagovat
Renata 3. 1. 2022
Dobrý den, máme stejný problém, jen kamera fungovala cca 2 roky a před pár dny z ničeho nic přestala fungovat. Zkusili jsme také to co paní Martina, povolení je, WiFi 2.4 je také. Změnili jsme i název sítě, ale síť se najde, ale nelze kameru připojit. Kamera je "offline". Máte nějaké doporučení, co ještě zkusit? Předem děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 1. 2022
Dobrý den, bohužel nemáme žádné další doporučení.
Reagovat
standa 21. 3. 2021
tak to schneme potřebuji co - kameru VAŠI , nějaký tel s wifi + simku aby to fungovalo nebot wifina - internet na baráku není . bude pohyb kamera to pošle do telefonu a telefon to nahraje a pošle mi to jako video na můj tel . i 100 km daleko ANO?
Reagovat
Lukáš Specialista 22. 3. 2021
Dobýr den, teoreticky by stačilo mít v blízkosti kamery telefon, který by vytvářel wifi signál, ale stejné a praktičtější řešení by nabízel LTE wifi router. Vše ostatní by již fungovalo, jako normálně. Tedy do Vašeho telefonu by přes aplikaci přišlo upozornění v případě pohybu a mohl byste sledovat video i online.
Reagovat
standa 22. 3. 2021
ale to je zase platit internet za nějaký paušál když tam nejsem 7 měsíců , nebo se pletu . To bych nechtěl .
Reagovat
Lukáš Specialista 22. 3. 2021
Dobrý den, to už záleží na Váš jaký tarif budete mít. Stejně tomu tak bude u telefonu co zde necháte, ale toto je již spíš dotaz na samotného operátora jaké služby je schopný Vám nabídnout.
Reagovat
standa 31. 3. 2021
u telefunu dám kartu dobíjecí která mi vydrží za X PENĚZ rok max doplatím . U paušálu nebo pevný internet musím pravidelně platit měsíčně ( MIN 250 KČ /MĚS. i když tam nejsem .
Reagovat
Marek 8. 1. 2021
Napájení
Dobrý den,
jaké má kamera napájení? Lze instalovat baterii, pokud bych ji potřeboval použít volně v prostoru?
Reagovat
Lukáš Specialista 8. 1. 2021
Dobrý den, napájení je možné pouze přes mikro usb. Zdroj napájení: 5V, 1A, Micro USB
Reagovat
Aiya 6. 8. 2020
connection with computer
Hello, I am really interested in this cam for my newborn baby. Is it possible to connect the cam to computer (windows)?
Reagovat
Lukáš Specialista 7. 8. 2020
Hello, it is impossible, the application works only on the system android or ios.
Reagovat
Tomáš 28. 7. 2020
Více kamer
Dobrý den,
Lze mít pod aplikací více kamer najednou?
Př.: 1kamera v obýváku, 1kamera v garáži, 1kamera v pokoji. A to vše spravovat v jedné aplikaci?
Reagovat
Martina Specialista 28. 7. 2020
Dobrý den, pokud vlastníte více kamer, ovládání přes mobilní aplikaci ke všem kamerám by neměl být problém.
Reagovat
L.Hadák 22. 6. 2020
Notifikace.
Takže pokud tomu rozumím, tak když senzor zaznamená pohyb, sepne kameru a odešle mi upozornění na mobil ?
Reagovat
Martina Specialista 22. 6. 2020
Ano, přesně tak. Pokud se bude jednat o pochybný pohyb, přijde Vám omakžitě série několika fotografií na telefon. Je možné domácnost sledovat i online.
Reagovat
Pavel 27. 5. 2020
Kamera
Dobrý den.
Mám dotaz. Potřeboval bych kamerz s možností sledování přez mobil. jezdím na služební cesty a potřebuji zajistit kancelář. Můžete poradit ??
Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 28. 5. 2020
Dobrý den, v tom případě je tento model vhodný. pomocí mobilní aplikace můžeze sledovat odkudkoli, co se ve vaší domácnosti děje. V případě pochybného pohybu se na kameře aktivuje fotoaparát a fotky Vám jsou zaslány na mobil.
Reagovat
Vložit dotaz