Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Lukáš 22. 2. 2024
Kamera nejde na kalibrovat
Dobrý den,
kameru 360 Smart Camera D706, kterou jsme koupili u vás, nejde už propojit s telefonem. Kamery čočka míří pouze vzhůru a a při držení restartu zůstává stále ve stejné pozici a nejde se k ní přes aplikaci a její reinstalaci připojit. Prosím tedy o radu, co s tím.
Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 22. 2. 2024
Dobrý den, pokud je kamera ještě v záruce, tak doporučíme její zaslání k reklamaci.
Reagovat
Lukáš 22. 2. 2024
Dobrý den,
kameru jsme kupovali v červnu 2021, to znamená, že už není v záruce a nejde s ní nic dělat než vyhodit?
Reagovat
Lukáš Specialista 22. 2. 2024
Dobrý den, je nám líto, ale bohužel pozáruční servis nejsme schopni zajistit. V případě reklamace se kamery také neopravovaly a byly měněny kus za kus.
Reagovat
Jana 17. 1. 2021
Jak dlouho vydrží nabitá?
Jak dlouho vydrží kamera nabitá? Je možné dát baterii nebo jenom přes USB kabel? Sháníme kameru co vydrží 14 dnů? Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 18. 1. 2021
Dobrý den, kamera musí být napojena na napájecí kabel a neustále pod proudem, tudíž je provoz neomezen.
Reagovat
Milan Kmetík 19. 7. 2020
360 Smart Camera D706
Jak stáhnu do telefonu ovládací aplikaci , je aplikace v CZ jazyce ?
Reagovat
Lukáš Specialista 20. 7. 2020
Dobrý den, aplikaci 360 Smart Camera vyhledáte v obchodě s aplikacemi nebo po naskemování kódu v manuálu. Aplikace je pouze v angličtině.
Reagovat
Vložit dotaz