Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

360 Smart Camera D706

Dotazy pro Domácí kamera 360 Smart Camera D706

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Lukáš 22. 2. 2024

    Kamera nejde na kalibrovat

    Dobrý den,
    kameru 360 Smart Camera D706, kterou jsme koupili u vás, nejde už propojit s telefonem. Kamery čočka míří pouze vzhůru a a při držení restartu zůstává stále ve stejné pozici a nejde se k ní přes aplikaci a její reinstalaci připojit. Prosím tedy o radu, co s tím.
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 22. 2. 2024

      Dobrý den, pokud je kamera ještě v záruce, tak doporučíme její zaslání k reklamaci.

      • Lukáš 22. 2. 2024

        Dobrý den,
        kameru jsme kupovali v červnu 2021, to znamená, že už není v záruce a nejde s ní nic dělat než vyhodit?

        • Lukáš Specialista 22. 2. 2024

          Dobrý den, je nám líto, ale bohužel pozáruční servis nejsme schopni zajistit. V případě reklamace se kamery také neopravovaly a byly měněny kus za kus. 

  • Jana 17. 1. 2021

    Jak dlouho vydrží nabitá?

    Jak dlouho vydrží kamera nabitá? Je možné dát baterii nebo jenom přes USB kabel? Sháníme kameru co vydrží 14 dnů? Děkuji

    • Martina Specialista 18. 1. 2021

      Dobrý den, kamera musí být napojena na napájecí kabel a neustále pod proudem, tudíž je provoz neomezen.

  • Milan Kmetík 19. 7. 2020

    360 Smart Camera D706

    Jak stáhnu do telefonu ovládací aplikaci , je aplikace v CZ jazyce ?

    • Lukáš Specialista 20. 7. 2020

      Dobrý den, aplikaci 360 Smart Camera vyhledáte v obchodě s aplikacemi nebo po naskemování kódu v manuálu. Aplikace je pouze v angličtině. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše