AKTUÁLNÍ INFO
Prodejny otevřeny do 23. 12.
PRAHA | BRNO | NÁCHOD
 

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

360 Smart Doorbell D819

Dotazy pro Chytrý videozvonek 360 Smart Doorbell D819

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Honza 16. 3. 2024

    WiFi video zvonek Doorbell

    Dobrý den, mám WiFi video zvonek doorbell který mně slouží už tři roky bez problémů ale jen na starém mobilu HTC U11.loni jsem si koupil nový mobil Xiaomi 13 a nemohu se se zvonkekm spárovat i když na routeru prepnu síť s 5ghz na 2,4ghz.nemate nějakou radu co stim?

  • Lukáš 24. 11. 2022

    Aktuální funkční aplikace

    Hezký den, potřeboval bych zrušit účet u zvonku, ale aplikaci už nemohu nikde najít. Děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 25. 11. 2022

      Dobrý den, aplikaci je nyní možné stáhnout již pouze na neoficiálních stránkách zde

  • Irena Novotná 27. 5. 2022

    Propojení se základovou stanicí

    Dobrý den, po samotném odpojení stanice s vi-fi se nelze propojit s telefonem a videozvonkem.
    Videozvonek používám necelé 3 roky
    Děkuji za odpověď

    • Martina Specialista 27. 5. 2022

      Dobrý den, je možné, že je k dispozici aktualizace aplikace. Pokud problém i nadále přetrvává, doporučili bychom provést reinstall aplikace a nové párování.

  • Milan 5. 2. 2022

    Zrušení účtu

    "Tato základnová stanice je svázána s jiným účtem360U3348237563. Chcete-li přidat nový, zrušte vazbu aktuálního účtu."
    Jak to provedu? Po aktualizaci app se stanice odpojila a už nejde připojit k wifi

    • Lukáš Specialista 7. 2. 2022

      Dobrý den, prosíme o upřesnění jak dlouho chytrý zvonek máte? Bohužel to vypadá, že bude nutná prohlídka v našem servisním středisku, aby se původní účet mohl z paměti odebrat a zařízení mohlo být znovu spárováno. 

      • Milan 25. 3. 2022

        Už jsem závadu vyřešil pomocí kontaktu přímo s výrobcem

  • Radek 9. 3. 2021

    Aplikace v dalším telefonu

    Prosím Vás o radu. Instaloval jsem si aplikaci 360 camera do telefonu a nastavil jsem si vše potřebné. Pak jsem stáhl aplikaci do druhého telefonu a chce to po mně zase od začátku stejně nastavit aplikaci. Můžete mi prosím poradit jak propjit druhý telefon ke zvonku? Děkuji

    • Lukáš Specialista 10. 3. 2021

      Dobrý den, v nastavení aplikace je možné přidat další členy domácnosti. Zrovna nemám možnost ověřit přesný postup, ale z Vašeho účtu je toto třeba takto přiřadit, protože další telefon se bez toho ke zvonku nepřipojí. 

  • Radek 20. 11. 2020

    Dosah videozvonku

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat do jaké vzdálenosti můžu použít váš vidoezvonek nebo mi stačí jen, abych tam měl signál wifi? Mám velký pozemek a nevím pokud by byla základna více než 100 metrů od videozvonku, tak jestli by vše správně fungovalo....

    • Lukáš Specialista 23. 11. 2020

      Dobrý den, zvonek může být ve vzdálenosti cca 10m od vnitřní jednotky. Až vnitřní jednotka zprostředkovává další přenos a tak je třeba, aby signálem wifi bylo pokryto místo kde se nachází tato jednotka. 

  • Lumír 22. 10. 2020

    Funguje toto zařízení i na chytrém telefonu děkuji hezky den.

    • Lukáš Specialista 22. 10. 2020

      Dobrý den, toto zařízení je učeno právě pro provoz na mobilních telefonech. Název aplikace: 360 Smart Camera určená pro systémy iOS / Android.

  • Petr 4. 9. 2020

    Nastavení kamery

    Dobrý den,
    chci se zeptat, zda je možné nastavit kameru tak, aby snímala směrem nahoru. Bude umístěna ve výšce cca. 105cm. Děkuji.
    Petr

    • Martina Specialista 7. 9. 2020

      Dobrý den, pokud by byla kamera nastavena a umístěna do vodorovné polohy, poté by snímala směren nahoru. Prozatím ale toto odzkoušeno nemáme.

  • Miroslav Ptáček 29. 4. 2020

    jazyk aplikace

    Dobrý den, po stažení aplikace dle návodu je téměř vše v čínštině, existuje prosím vás nějaká aplikace, kde budou pokyny v angličtině?

    • Michal Specialista 29. 4. 2020

      Dobrý den, v tomto týdnu by měla proběhnout aktualizace, kde již vše bude v pořádku a přibudne i čeština.

      • Vladimír Šmíd 19. 5. 2020

        Jak změním jazyk aplikace???? Vždyť to je horor ta čínština.... :(

        • Martina Specialista 19. 5. 2020

          Dobrý den, na probléu se pracuje. Zanedlouho by mělo být vše napraveno a aktualizováno a měla by být možná buď angličtina, nebo i čeština.

          • Milan 6. 2. 2021

            Bude aplikace i v češtině ?

            • Lukáš Specialista 8. 2. 2021

              Dobrý den, aplikace v češtině prozatím není. 

          • Jirka 10. 11. 2020

            Zvonek bych koupil hned, ale aplikace nemá češtinu, jak píšete.

  • Radek 2. 4. 2020

    Nastavení bezdr.zvonku

    Dobrý den,
    mám několik dotazů jak nastavit optimálně bezdr.zvonek.
    1.Zvonek nahrává při pohybu záznam.Nastavil jsem monitoring Rage na 1m ale stejně při pohybu od zvonku cca 5-6metrů začne nahrávet záznam.
    Lze toto někde lépe nastavit / optimalizovat.
    2.Jakmile telefon zhasne a displej není aktivní při zazvonění aplikace v telefonu nezačne zvonit.Jakmile telefon po několika sekundách nebo minutách zapnu začne zvonit ale u zvonku již nikdo dávno není.
    Díky,
    R.

    • Tomáš Felkl 2. 12. 2020

      k bodu č. 2... toto lze odblokovat v nastaveni telefonu v sekci baterie... .jakmile je baterie maximalne aktivni i pri zhasnutem displeji, tak notifikace funguji stopro

  • Pavel 5. 2. 2020

    Slabý signál

    Dobrý den,
    Zvonek jsem zakoupil a během používání narazil na několik nejasností a rád bych se na ně zeptal.
    Zvonek po montáži na dveře ukazuje permanentně slabý signál wifi. Přestože jsem k němu posunul router, nemělo to na signál vliv. Zlepšení signálu dosáhnu pouze přiblížením k základně. Je takové chování očekávané?
    I když je zvuk nastaven na maximum, je na zvonku velmi málo slyšitelný, komunikace přes něj je tedy celkem obtížná. Jedná se o vadu nebo jsou na tom stejně i ostatní kusy?
    Zpoždění zvonění je celkem velké, základna sice zazvoní asi po 1 vteřině od stisku, volání se ale objeví mnohem později a obraz je dostupný ještě s dalším zpožděním. Stejné chování se dá pozorovat i pokud jsou všechny části u sebe. Je možnost zrychlit komunikaci směrem k mobilu?
    Máme prodány dva telefony, ale pouze jeden po stisku vyzvání pravidelně a to i přesto, že jsou stejně nastavené a ve stejné místnosti. Dá se tento problém odstranit?
    Díky,
    P*

    • Lukáš M Specialista 6. 2. 2020

      Dobrý den,

      Sílu WiFi signálu ovlivňuje hned několik faktorů jako např. umístění routeru, tloušťka zdi, kovové předměty, ostatní WiFi sítě, atd. Základna by měla být umístěna co nejblíže k Vašemu routeru, tak aby signál byl dostačující. Samotný videozvonek je napárovaný na základnu a přenos probíhá pomocí rádiových frekvencí. Hlasitost videozvonku by měla být dostačující a upravitelná v nastavení v aplikaci, pokud se Vám zdá hlasitost videozvonku velmi nízká, může se jednat o vadu. Komunikace mezi videozvonkem a chytrým telefonem bude mít vždy nějakou drobnou prodlevu, u videa je pak ta prodleva o něco větší. V aplikaci lze nastavit kvalitu videa a tím i ovlivnit rychlost datového toku mezi videozvonkem a chytrým telefonem.

      Přejeme pěkný den.

      • Zdeněk 8. 12. 2020

        Dobrý den. Uvádíte v odpovědi na příspěvek, že v apk lze nastavit "nastavit kvalitu videa a tím i ovlivnit rychlost datového toku mezi videozvonkem a chytrým telefonem". Tuto možnost nastavení jsem v apk nenašel.Verze apk GV7.2.2.1
        Mohl byste mi poslat návod?
        P:S. Pokud někdo zazvoní, tak v apk se realné video zvonícího objeví až po větší prodlevě jen malém kolečku a není vidět celý prostor záběru kamery.

  • František 19. 12. 2019

    Zvonek

    Dobrý den,
    chtěl bych se zepat, zda je možné koupit samostatně jeden venkovní zvonek a spárovat se základnou, na které je již jeden venkovní zvonek?

    • Lukáš Specialista 19. 12. 2019

      Dobrý den,

      Bohužel to není možné z technických důvodů. Zvonek je napárovaný vždy na svoji vnitřní jednotku, kterou nelze párovat s jinými venkovními zvonky.

      Přejeme pěkný den.

  • Mirek 15. 12. 2019

    Odolnost

    Dobrý den,
    je v hodný pro instalaci bez přístřešku? Píše se že je odolný vůči povětrnostním podmínkám. Ale chci se zeptat jak moc je odolný? Děkuji moc za odpověd.
    Mirek

    • Lukáš Specialista 16. 12. 2019

      Dobrý den,

      Videozvonek má stupeň krytí IP67, tudíž by měl být odolný vůči povětrnostním podmínkám a vodě.

      Přeji pěkný den

    • Mirek 15. 12. 2019

      Ještě bych měl dotaz v jakém jazyce je aplikace kterou si stáhnu?
      Díky za odpověd.
      M.

      • Radek Specialista 15. 12. 2019

        Dobrý den, 

        aplikace je v Anglickém jazyce. 

        Přejeme pěkný den. 

  • Milan 13. 12. 2019

    Zabezpečení WiFi

    Dobrý den,
    v manuálu je napsáno "Signální základnová stanice nepodporuje WPA/WPA2 Wi-Fi. Zvolte si prosím jinou Wi-Fi než je tato." Znamená to tedy, že lze použít pouze s WEP Wi-Fi či Wi-Fi bez hesla? To mi zvláště u bezpečnostní kamery nepřipadá jako možné... Rozumím špatně manuálu?
    Díky předem za odpověď,
    Milan

    • Lukáš Specialista 16. 12. 2019

      Dobrý den,

      Jedná se o chybu v manuálu. Videozvonek samozřejmě podporuje zabezpečení WPA/WPA2.

      Přeji pěkný den

  • Pavel 13. 12. 2019

    Spojení více telefonů

    Dobrý den, jak v praxi funguje zvoněný při více telefonech v domácnosti? Párování atd.? Řekněme, že budou dva telefony, spáruju oba přes aplikaci se zvonkem a teď když někdo zazvoní, tak se zvonění objeví na obou, pokud budou v dosahu wifi? Děkuji

    • Lukáš Specialista 13. 12. 2019

      Dobrý den, druhý telefon přidáte a povolíte přímo v aplikaci 360 Smart Camera. Párování probíhá pouze u prvního uživatele, další uživatelé tento proces již neabsolvují. Zvonění se vždy zobrazuje u všech uživatelů, kteří jsou s videozvonkem spárovaní. Na každém telefonu lze upravovat notifikace podle potřeby. Videozvonek funguje i na datech, takže se můžete podívat kdo zrovna stojí u Vašich dveřích např. z práce.

      • Pavel 13. 12. 2019

        Ok, už mi to došlo, že telefon to přijme i na datech. Teď je otázka, jaké jsou ty možnosti notifikací. Přijde mi, že může být spíš obtěžující, že celé rodině bude zvonit telefon kdekoliv mimo domov. Nastavení prozvonění telefonů jen v dosahu wifi, tzn. v okolí domu by bylo pro leckoho možná úplně dostačující.
        Ale koukám na video a zvonění v aplikaci vypadá zřejmě stejně jako příchozí hovor s červeným tlačítek, takže se dá asi normálně zrušit, stejně jako hovor. A přijme to ten, kdo je zrovna doma...

        • Lukáš Specialista 13. 12. 2019

          U každého přidaného uživatele můžete přímo v aplikaci zapnout či vypnout notifikace. Pak už záleží na typu telefonu a nastavení notifikací přímo v systému telefonu.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše