Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Honza 16. 3. 2024
WiFi video zvonek Doorbell
Dobrý den, mám WiFi video zvonek doorbell který mně slouží už tři roky bez problémů ale jen na starém mobilu HTC U11.loni jsem si koupil nový mobil Xiaomi 13 a nemohu se se zvonkekm spárovat i když na routeru prepnu síť s 5ghz na 2,4ghz.nemate nějakou radu co stim?
Reagovat
Lukáš 24. 11. 2022
Aktuální funkční aplikace
Hezký den, potřeboval bych zrušit účet u zvonku, ale aplikaci už nemohu nikde najít. Děkuji za odpověď.
Reagovat
Lukáš Specialista 25. 11. 2022
Dobrý den, aplikaci je nyní možné stáhnout již pouze na neoficiálních stránkách zde.
Reagovat
Irena Novotná 27. 5. 2022
Propojení se základovou stanicí
Dobrý den, po samotném odpojení stanice s vi-fi se nelze propojit s telefonem a videozvonkem.
Videozvonek používám necelé 3 roky
Děkuji za odpověď
Reagovat
Martina Specialista 27. 5. 2022
Dobrý den, je možné, že je k dispozici aktualizace aplikace. Pokud problém i nadále přetrvává, doporučili bychom provést reinstall aplikace a nové párování.
Reagovat
Milan 5. 2. 2022
Zrušení účtu
"Tato základnová stanice je svázána s jiným účtem360U3348237563. Chcete-li přidat nový, zrušte vazbu aktuálního účtu."
Jak to provedu? Po aktualizaci app se stanice odpojila a už nejde připojit k wifi
Reagovat
Lukáš Specialista 7. 2. 2022
Dobrý den, prosíme o upřesnění jak dlouho chytrý zvonek máte? Bohužel to vypadá, že bude nutná prohlídka v našem servisním středisku, aby se původní účet mohl z paměti odebrat a zařízení mohlo být znovu spárováno.
Reagovat
Milan 25. 3. 2022
Už jsem závadu vyřešil pomocí kontaktu přímo s výrobcem
Reagovat
Radek 9. 3. 2021
Aplikace v dalším telefonu
Prosím Vás o radu. Instaloval jsem si aplikaci 360 camera do telefonu a nastavil jsem si vše potřebné. Pak jsem stáhl aplikaci do druhého telefonu a chce to po mně zase od začátku stejně nastavit aplikaci. Můžete mi prosím poradit jak propjit druhý telefon ke zvonku? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 10. 3. 2021
Dobrý den, v nastavení aplikace je možné přidat další členy domácnosti. Zrovna nemám možnost ověřit přesný postup, ale z Vašeho účtu je toto třeba takto přiřadit, protože další telefon se bez toho ke zvonku nepřipojí.
Reagovat
Radek 20. 11. 2020
Dosah videozvonku
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat do jaké vzdálenosti můžu použít váš vidoezvonek nebo mi stačí jen, abych tam měl signál wifi? Mám velký pozemek a nevím pokud by byla základna více než 100 metrů od videozvonku, tak jestli by vše správně fungovalo....
Reagovat
Lukáš Specialista 23. 11. 2020
Dobrý den, zvonek může být ve vzdálenosti cca 10m od vnitřní jednotky. Až vnitřní jednotka zprostředkovává další přenos a tak je třeba, aby signálem wifi bylo pokryto místo kde se nachází tato jednotka.
Reagovat
Lumír 22. 10. 2020
Funguje toto zařízení i na chytrém telefonu děkuji hezky den.
Reagovat
Lukáš Specialista 22. 10. 2020
Dobrý den, toto zařízení je učeno právě pro provoz na mobilních telefonech. Název aplikace: 360 Smart Camera určená pro systémy iOS / Android.
Reagovat
Petr 4. 9. 2020
Nastavení kamery
Dobrý den,
chci se zeptat, zda je možné nastavit kameru tak, aby snímala směrem nahoru. Bude umístěna ve výšce cca. 105cm. Děkuji.
Petr
Reagovat
Martina Specialista 7. 9. 2020
Dobrý den, pokud by byla kamera nastavena a umístěna do vodorovné polohy, poté by snímala směren nahoru. Prozatím ale toto odzkoušeno nemáme.
Reagovat
Miroslav Ptáček 29. 4. 2020
jazyk aplikace
Dobrý den, po stažení aplikace dle návodu je téměř vše v čínštině, existuje prosím vás nějaká aplikace, kde budou pokyny v angličtině?
Reagovat
Michal Specialista 29. 4. 2020
Dobrý den, v tomto týdnu by měla proběhnout aktualizace, kde již vše bude v pořádku a přibudne i čeština.
Reagovat
Vladimír Šmíd 19. 5. 2020
Jak změním jazyk aplikace???? Vždyť to je horor ta čínština.... :(
Reagovat
Martina Specialista 19. 5. 2020
Dobrý den, na probléu se pracuje. Zanedlouho by mělo být vše napraveno a aktualizováno a měla by být možná buď angličtina, nebo i čeština.
Reagovat
Milan 6. 2. 2021
Bude aplikace i v češtině ?
Reagovat
Lukáš Specialista 8. 2. 2021
Dobrý den, aplikace v češtině prozatím není.
Reagovat
Jirka 10. 11. 2020
Zvonek bych koupil hned, ale aplikace nemá češtinu, jak píšete.
Reagovat
Radek 2. 4. 2020
Nastavení bezdr.zvonku
Dobrý den,
mám několik dotazů jak nastavit optimálně bezdr.zvonek.
1.Zvonek nahrává při pohybu záznam.Nastavil jsem monitoring Rage na 1m ale stejně při pohybu od zvonku cca 5-6metrů začne nahrávet záznam.
Lze toto někde lépe nastavit / optimalizovat.
2.Jakmile telefon zhasne a displej není aktivní při zazvonění aplikace v telefonu nezačne zvonit.Jakmile telefon po několika sekundách nebo minutách zapnu začne zvonit ale u zvonku již nikdo dávno není.
Díky,
R.
Reagovat
Tomáš Felkl 2. 12. 2020
k bodu č. 2... toto lze odblokovat v nastaveni telefonu v sekci baterie... .jakmile je baterie maximalne aktivni i pri zhasnutem displeji, tak notifikace funguji stopro
Reagovat
Pavel 5. 2. 2020
Slabý signál
Dobrý den,
Zvonek jsem zakoupil a během používání narazil na několik nejasností a rád bych se na ně zeptal.
Zvonek po montáži na dveře ukazuje permanentně slabý signál wifi. Přestože jsem k němu posunul router, nemělo to na signál vliv. Zlepšení signálu dosáhnu pouze přiblížením k základně. Je takové chování očekávané?
I když je zvuk nastaven na maximum, je na zvonku velmi málo slyšitelný, komunikace přes něj je tedy celkem obtížná. Jedná se o vadu nebo jsou na tom stejně i ostatní kusy?
Zpoždění zvonění je celkem velké, základna sice zazvoní asi po 1 vteřině od stisku, volání se ale objeví mnohem později a obraz je dostupný ještě s dalším zpožděním. Stejné chování se dá pozorovat i pokud jsou všechny části u sebe. Je možnost zrychlit komunikaci směrem k mobilu?
Máme prodány dva telefony, ale pouze jeden po stisku vyzvání pravidelně a to i přesto, že jsou stejně nastavené a ve stejné místnosti. Dá se tento problém odstranit?
Díky,
P*
Reagovat
Lukáš M Specialista 6. 2. 2020
Dobrý den,
Sílu WiFi signálu ovlivňuje hned několik faktorů jako např. umístění routeru, tloušťka zdi, kovové předměty, ostatní WiFi sítě, atd. Základna by měla být umístěna co nejblíže k Vašemu routeru, tak aby signál byl dostačující. Samotný videozvonek je napárovaný na základnu a přenos probíhá pomocí rádiových frekvencí. Hlasitost videozvonku by měla být dostačující a upravitelná v nastavení v aplikaci, pokud se Vám zdá hlasitost videozvonku velmi nízká, může se jednat o vadu. Komunikace mezi videozvonkem a chytrým telefonem bude mít vždy nějakou drobnou prodlevu, u videa je pak ta prodleva o něco větší. V aplikaci lze nastavit kvalitu videa a tím i ovlivnit rychlost datového toku mezi videozvonkem a chytrým telefonem.
Přejeme pěkný den.
Reagovat
Zdeněk 8. 12. 2020
Dobrý den. Uvádíte v odpovědi na příspěvek, že v apk lze nastavit "nastavit kvalitu videa a tím i ovlivnit rychlost datového toku mezi videozvonkem a chytrým telefonem". Tuto možnost nastavení jsem v apk nenašel.Verze apk GV7.2.2.1
Mohl byste mi poslat návod?
P:S. Pokud někdo zazvoní, tak v apk se realné video zvonícího objeví až po větší prodlevě jen malém kolečku a není vidět celý prostor záběru kamery.
Reagovat
František 19. 12. 2019
Zvonek
Dobrý den,
chtěl bych se zepat, zda je možné koupit samostatně jeden venkovní zvonek a spárovat se základnou, na které je již jeden venkovní zvonek?
Reagovat
Lukáš Specialista 19. 12. 2019
Dobrý den,
Bohužel to není možné z technických důvodů. Zvonek je napárovaný vždy na svoji vnitřní jednotku, kterou nelze párovat s jinými venkovními zvonky.
Přejeme pěkný den.
Reagovat
Mirek 15. 12. 2019
Odolnost
Dobrý den,
je v hodný pro instalaci bez přístřešku? Píše se že je odolný vůči povětrnostním podmínkám. Ale chci se zeptat jak moc je odolný? Děkuji moc za odpověd.
Mirek
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 12. 2019
Dobrý den,
Videozvonek má stupeň krytí IP67, tudíž by měl být odolný vůči povětrnostním podmínkám a vodě.
Přeji pěkný den
Reagovat
Mirek 15. 12. 2019
Ještě bych měl dotaz v jakém jazyce je aplikace kterou si stáhnu?
Díky za odpověd.
M.
Reagovat
Radek Specialista 15. 12. 2019
Dobrý den,
aplikace je v Anglickém jazyce.
Přejeme pěkný den.
Reagovat
Milan 13. 12. 2019
Zabezpečení WiFi
Dobrý den,
v manuálu je napsáno "Signální základnová stanice nepodporuje WPA/WPA2 Wi-Fi. Zvolte si prosím jinou Wi-Fi než je tato." Znamená to tedy, že lze použít pouze s WEP Wi-Fi či Wi-Fi bez hesla? To mi zvláště u bezpečnostní kamery nepřipadá jako možné... Rozumím špatně manuálu?
Díky předem za odpověď,
Milan
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 12. 2019
Dobrý den,
Jedná se o chybu v manuálu. Videozvonek samozřejmě podporuje zabezpečení WPA/WPA2.
Přeji pěkný den
Reagovat
Pavel 13. 12. 2019
Spojení více telefonů
Dobrý den, jak v praxi funguje zvoněný při více telefonech v domácnosti? Párování atd.? Řekněme, že budou dva telefony, spáruju oba přes aplikaci se zvonkem a teď když někdo zazvoní, tak se zvonění objeví na obou, pokud budou v dosahu wifi? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 13. 12. 2019
Dobrý den, druhý telefon přidáte a povolíte přímo v aplikaci 360 Smart Camera. Párování probíhá pouze u prvního uživatele, další uživatelé tento proces již neabsolvují. Zvonění se vždy zobrazuje u všech uživatelů, kteří jsou s videozvonkem spárovaní. Na každém telefonu lze upravovat notifikace podle potřeby. Videozvonek funguje i na datech, takže se můžete podívat kdo zrovna stojí u Vašich dveřích např. z práce.
Reagovat
Pavel 13. 12. 2019
Ok, už mi to došlo, že telefon to přijme i na datech. Teď je otázka, jaké jsou ty možnosti notifikací. Přijde mi, že může být spíš obtěžující, že celé rodině bude zvonit telefon kdekoliv mimo domov. Nastavení prozvonění telefonů jen v dosahu wifi, tzn. v okolí domu by bylo pro leckoho možná úplně dostačující.
Ale koukám na video a zvonění v aplikaci vypadá zřejmě stejně jako příchozí hovor s červeným tlačítek, takže se dá asi normálně zrušit, stejně jako hovor. A přijme to ten, kdo je zrovna doma...
Reagovat
Lukáš Specialista 13. 12. 2019
U každého přidaného uživatele můžete přímo v aplikaci zapnout či vypnout notifikace. Pak už záleží na typu telefonu a nastavení notifikací přímo v systému telefonu.
Reagovat
Vložit dotaz