Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Jaroslava Glaserová 8. 9. 2024
Bluebotky po čase nepracují spravně - existuje servis?
Dobrý den, mame ve škole dvě sady bluebotů. Bohužel již téměř třetina bluebotů prestává fungovat. Obvykle po třetim příkazu se zastaví a program nedokončí. Odhaduji na chybu v softwaru (stejný problem při řízení pres bluetooth) Existuje nějaký servis či možnost jak aktualizovat software robota?
Děkuji
Reagovat
Veronika Specialista 10. 9. 2024
Dobrý den,
doporučujeme se obrátit přímo na servisní středisko a nebo pokdu je zboží stále v záruce, reklamovat u prodejce, kde bylo zakoupeno. Krásný den
Reagovat
Bartáková 30. 8. 2022
Blue-Bot třídní sada
Dobrý den, ráda bych objednala pro naši školou 2x třídní sadu Blue-Bot beruška 103177. Vzhledem k tomu, že budeme hradit z dotace, prosím o sdělení, kdy bude zboží dostupné. (Zároveň bychom objednali ještě 12 kusů Bee-Bot včelku).
Děkuji Bartáková ZŠ Choltice
Reagovat
Lukáš Specialista 30. 8. 2022
Dobrý den, naskladnění Třídní sady Blue-Bot beruška 103177 očekáváme koncem měsíce října. Včelka je vsoučené době skladem.
Reagovat
Vložit dotaz