Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Jaroslava Glaserová 8. 9. 2024
Bluebotky po čase nepracují spravně - existuje servis?
Dobrý den, mame ve škole dvě sady bluebotů. Bohužel již téměř třetina bluebotů prestává fungovat. Obvykle po třetim příkazu se zastaví a program nedokončí. Odhaduji na chybu v softwaru (stejný problem při řízení pres bluetooth) Existuje nějaký servis či možnost jak aktualizovat software robota?
Děkuji
Reagovat
Dobrý den,
doporučujeme se obrátit přímo na servisní středisko a nebo pokdu je zboží stále v záruce, reklamovat u prodejce, kde bylo zakoupeno. Krásný den
Reagovat
Bartáková 30. 8. 2022
Blue-Bot třídní sada
Dobrý den, ráda bych objednala pro naši školou 2x třídní sadu Blue-Bot beruška 103177. Vzhledem k tomu, že budeme hradit z dotace, prosím o sdělení, kdy bude zboží dostupné. (Zároveň bychom objednali ještě 12 kusů Bee-Bot včelku).
Děkuji Bartáková ZŠ Choltice
Reagovat
Dobrý den, naskladnění Třídní sady Blue-Bot beruška 103177 očekáváme koncem měsíce října. Včelka je vsoučené době skladem.
Reagovat
Vložit dotaz