Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Lucie Hejná 13. 4. 2021
Nabíjení
Dobrý den. Zdědila jsem robotický vysavač Carneo Smartcleaner 610. Zakoupila jsem novou baterii a adaptér na nabíjení. Při zapojení na nabíjení mi vysavač každých 10 vteřin pipne a po 5 hodinách nabíjení stále není nabitý. Bliká jen jedna čárka a po odpojení z adaptéru se vysavač vypne. Prosím o možnost, čím to může být a popřípadě co s tím. Předem moc děkuji za odpověď. S pozdravem Hejná
Reagovat
Lukáš Specialista 13. 4. 2021
Dobrý den, problém bude zřejmě v elektornice robota. Můžeme nabídnout provedení diagnostiky v našem servise a případnou opravu, ale bohužel tyto opravy nejsou rentabilní a tak bychom doporučili spíše zakoupení nového vysavače.
Reagovat
Vložit dotaz