Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Tomas 19. 3. 2023
Baterie
dobry den , VR3120 do minuty padnu percenta zo 100 na 70 percent a potom sa vypne , přepokládám ze bateria , mohli by ste mi odporučit kde kupit nahradnu beteriu, na internetu neviem dohledat, Dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 20. 3. 2023
Dobrý den, doporučíme baterii poptat přímo u Conceptu.
Reagovat
Lucie 3. 3. 2023
Nabíjecí stanice
Dobry den,
vysavač concept VR3120 nenalezne nabíjecí stanici, ale pokouší se na ni najiždět. Pote jede uplne mimo nabijeci stanici a hlasi, ze nabijeni je zahajeno, jak problem resit? Dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 3. 2023
Dobrý den, doporučíme očistit nabíjecí kontakty robota a pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit jeho reklamací.
Reagovat
Martin 2. 12. 2022
Problém s motorem ventilátoru
Dobrý den po zakoupení vysavače CONCEPT VR3205 3v1 PERFECT CLEAN hned první úklid robot nezvládl dokončit
V půlce se vysavač zastavil a začal hlásit problém s motorem ventilátoru dále nefunguje zapne se na 20 sekund a začne blikat červeně.Hezky výkon vysavače za 12 tisíc ze ani jednou nevyluxuje a už nefunguje má s tím někdo zkušenost ?
Reagovat
Martina Specialista 2. 12. 2022
Dobrý den, i když je robot vybaven laserovou navigací, vždy záleží na rozložení prostor. Pokud je prostor více členitý nebo hůře přístupný, může s tím mít robot problém. Měl by ovšem dané místnosti dle potřeby rozdělit a postupně vysát. V případě přetrvávajících potíží bychom doporučili reklamaci.
Reagovat
Míša 20. 10. 2022
Concept vr 3120
Dobrý den,je možné změnit pomocí ovladače řeč na češtinu? Bohužel mluví anglicky.
Reagovat
Lukáš Specialista 20. 10. 2022
Dobrý den,pro aktivování Českého jazyka je třeba vysavač propojit za pomocí mobilní aplikace k Vaší wifi síti. Nastavení takto provedete a po té již není potřeba aplikaci nadále využívat. Pouze za pomocí dálkového ovládání toto nastavit nelze.
Reagovat
Lenka 16. 4. 2022
Robot nevysává
Dobrý den, chtěla jsem se Vás zeptat. Vysavač typu VR3120 mám ještě v záruce, přestal mi vysávat (nejde sací výkon), vysavač se rozjede, pochvili zastaví, začne blikat červeně a řekne, že je problém s ventilátorem motoru. V aplikaci na mobilu mi v detekci závad píše, že je vše ok. Nevím, zda to může být výrobní chyba? Zásobník po každém vysátí důkladně čistím. Zda popř.nevite kolik by stála oprava, aby mě to nevyšlo jako nový (jeho cena byla 13tis)Děkuji moc za odpověď a přeji hezký den Brožová
Reagovat
Yvet 15. 11. 2022
Dobrý den, vysavač mi hlásí stejný problém. Můžu se zeptat jaké u vás bylo řešení? Děkuji za odpověď
Reagovat
Luboš 23. 1. 2024
I já msm to samé
Reagovat
Martina Specialista 19. 4. 2022
Dobrý den, pokud je robot stále v záruce, doporučili bychom reklamaci, kde bude provedena techniky diagnostika a kontrola a robot bude v případě nutnosti opraven.
Reagovat
Miroslav Hudák 29. 9. 2021
Vysávač nejde spustiť
Dobrý deň, vysávač pri spustení nereaguje.Pri pohýbaní v dokovacej stanici hlási 1. načítavanie systému, 2. inicializujem, 3. nabíjam sa. Po týchto hláseniach vôbec nereaguje.
Reagovat
Lukáš Specialista 29. 9. 2021
Dobrý den, pokud se robot ani po delší době v nabíjecí stanici nedaří spustit, tak bude třeba řešit reklamací robota. V případě, že byl robot zakoupen v našem obchodě, tak prosím postupujte dle informací zde. V opačném případě bude třeba obrátit se na svého prodejce.
Reagovat
Radka Matyaskova 4. 8. 2021
Robotický vysavač Concept VR3120
Dobrý den, při kompletním úklidu už se mi asi 3x stalo, že vysavač uklidil asi půlku bytu a řekl, že je úklid hotov, ale nebyl a přitom měl všude dveře otevřené a žádná překážka. Doteď se mi to nestalo. Vysavač mám 7 měsíců. Děkuji Matyaskova Radka
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 8. 2021
Dobrý den, těžko takto říci co by mohlo chybu způsobovat nekompletní úklid. Jedině vyzkoušet robot resetovat a nechat jej zmapovat komplet celý byt. Pokud by nepomohlo tak řešit reklamací robota.
Reagovat
Tomáš 23. 5. 2021
Problém při mopovani
Dobrý den, potřeboval bych poradit s robotickým vysavačem concept vr3120 s funkcí mopovani. Po výměně zásobníku za zásobník na vodu a naplnění jej vodou z něj při mopovani neteče vůbec žádná voda i přes nastavení v aplikaci na vysoké dávkování vody. Co může být špatně? Díky
Reagovat
Martina Specialista 24. 5. 2021
Dobrý den, pokud v nádobce zůstává veškerá voda a mop je suchý, bude se pravděpodobně jednat o nějaký mechanický problém a v tomto případě bychom doporučili robota reklamovat
Reagovat
Jiřina 11. 6. 2022
Dobrý den, má stejný problém. Vysavač mám nový a poprvé jsem zkoušela mopovat. Nádržka plná a mop suchý. Nastavení na nejvyšší dávkování. Pročítala jsem manuál jestli se tam něco nemisí třeba udělat a nic jsem nevyčetla. Vysavač má druhý, ten první jsem také reklamovala (jiná značka) a tento se mi nechce znovu reklamovat. Poradíte? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 13. 6. 2022
Dobrý den, je nám líto, ale bohužel v případě, že nedochází k dávkování vody, tak bude třeba řešit reklamací.
Reagovat
Vložit dotaz