Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Chráska Jan 10. 10. 2022
Concept 3210
Dobrý den, mám vysavač asi půl roku, moc spokojen , až do doby kdy se mi vybil mobil ,ale úplně, poprvé za 5let. A od té doby se nejde znovu připojit, zpárovat. Nevím si rady. Děkuji Ch.J
Reagovat
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet reinstalovat aplikaci z telefonu (odinstalovat a znovu nainstalovat) a provést reset wifi - popsáno v manuálu. Po té provést nové párování.
Reagovat
Ruda 16. 1. 2022
Náhradní baterie
Jsou k dispozici náhradní baterie?
Robot používám cca 1rok a zřejmě je baterie již vadná. Deklarovaný čas úklidu je 250 min, ovšem můj vysavač hlásí vybití baterie již po 13 min běžného úklidu. Servis Concept na můj dotaz a případné řešení vůbec nereaguje.
Reagovat
Dobrý den, po takto krátké době je pokles kapacity dost rapidní, proto bych doporučil dát robot k reklamaci, kde jej prohlédnou zda není problém někde jinde. Případně Vám servis nabídne možnost zakoupení nové baterie. My baterie bohužel prozatím nemáme, ale Concept by je měl mít skladem za cenu kolem 2,5 tis.
Reagovat
Ruda 17. 1. 2022
Dobrý den, děkuji za odpověď. Zjistil jsem, že baterie je shodná s robotem
Xiaomi Roidmi EVE Plus. Tedy konkrétně je to typ baterie Model: INR18650 M26-4S2P. Již jsem u vás objednal 1ks.
Mimochodem, můj robot již v servisu byl a tam údajně neshledali žádný problém, ač robot nešlo ani zapnout ručně. Vymýšleli si různé kraviny, jen aby nemuseli přiznat reklamaci. Robot zřejmě opravili, protože funguje jako dřív, ovšem ta baterie je zřejmě vadná. Jak jsem již psal poprvé, vyhýbají se jakékoliv komunikaci k řešení problému, i když je robot ještě v záruce.
Reagovat
Vložit dotaz