AKTUÁLNÍ INFO
Prodejny otevřeny do 23. 12.
PRAHA | BRNO | NÁCHOD
 

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Dolphin E10 + koš 20 μm ZDARMA

Dotazy pro Bazénový vysavač Dolphin E10 + koš 20 μm ZDARMA

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Michal 10. 7. 2024

    Vhodnost na kulaté bazény

    Dobrý den, nikde jsem se nedočetl, jestli je vysavač vhodný i na kulaté bazény. Mám bazén 3,66 a hloubku 1,2m děkuji

    • Diana Specialista 11. 7. 2024

      Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. 

      Ano, tento typ je vhodný pro všechny tvary bazénu, i kulatý. Hezký den. 

  • Radovan 5. 6. 2024

    Dolphin e10

    Dobrý deň. Mame robot dolphin e10. Začal sa spravat tak ze zacuva k stene a stále ma snahu cuvat. Nepohne sa iným smerom. Robot je po záruke . Kupovali sme ho v 2021. Kde bude problém a aké sú odhadované náklady na opravu. Ďakujem

  • Honza 22. 4. 2023

    Ideální volba bazénového vysavače

    Dobrý den, máme bazén zapuštěný v zemi, cca 6,5 x 3,3 metry, hloubka 1,2. Je plastový, u dna má zaoblený přechod do stěny. Po cca 40 cm je drobný rantl (pro děti, aby se mohly postavit). V rohu je třístupňové schodiště. Je Dolphin E10 vhodnou volbou? Popř. jaký byste nám doporučili? Často je nám u dna usazuje velmi jemný nepořádek. Děkuji

    • Zdeněk Specialista 24. 4. 2023

      Dobrý den,
      těší nás Váš zájem o naše produkty. Podle popisu Vašeho bazénu, je model Dolphin E10 určitě vhodný na Váš. S jemnými nečistotami si poradí filtrační koš s propustností 20 micronů, který je aktuálně u robota v akci zdarma.
      Přejeme pěkný den

  • Milan Rendek 27. 5. 2022

    laminátový bazén

    Dobrý den,
    je vhodný tento typ i pro laminátové bazény?
    Děkuji

    • Martina Specialista 27. 5. 2022

      Dobrý den, robot by s tímto povrchem neměl mít problém. Čistí dno a stěny bazénu do 40 cm.

  • Wieczorkova Leona 22. 5. 2022

    Dolphin E10

    Dobrý den,
    asi měsíc používáme vysavač dolphin e10.
    Zpočátku nebyl žádný oroblém.Nyní sice vysáva,ale vzápetí vypouští jakoby rozsekané nečistoty.
    Můžete prosím poradit kde může být chyba?
    Děkuji za odpoveď

    • Lukáš Specialista 23. 5. 2022

      Dobrý den, doporučíme zkontrolovat správnost nasazení filtračního koše. V případě, že by se Vám nepodařilo přijít na chybu, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače. 

  • Lukas 3. 3. 2022

    Zvládne svažité dno?

    Dobrý den, mám foliový bazen (těžká folie) 7 x 3,5 m se svažitým dnem 1/3 má hloubku 1,3 m, 2/3 dna je svažitá, 3/3 dna má 1,8 m. Zvládne to tento robot?
    prosím o info
    děkuji Lukas

    • Lukáš Specialista 3. 3. 2022

      Dobrý den, tento model je určen pouze pro bazény s rovným dnem. Pro Váš bazén doporučíme volit vyšší model Dolphin S200.

  • Petr 2. 5. 2021

    DOLPHIN e10 opotřebení

    Dobrý den.
    Chci se zeptat na rychlost opotřebení uložení kol?
    Jelikož je uložení kluzné pouzdro v plastu, vydře se to celkem brzy!! Dají se objednat kolečka a futro?
    Díky za info.
    Vals

  • Jana 25. 4. 2021

    Dolphin E10

    Dobrý den,
    Chtěla bych se zeptat, za jakých podmínek je vhodné vysávat bazén po zimě, je důležitá teplota vody? Děkuji, J.

    • Lukáš Specialista 26. 4. 2021

      Dobrý den, teplota je pro bazénový vysavač určitě důležitá. Robot by jinak nemusel fungovat správně. Optimální pracovní teplota vody je  18-32 °C. 

      • Jana 26. 4. 2021

        Děkuji vám za odpověď, jaký doporučujete tedy postup, když nyní je voda studená. Děkuji

        • Lukáš Specialista 26. 4. 2021

          Robota samozřejmě můžete spustit i když je ve vodě nižší teplota. Minimální provozní teplota je 5 °C. Může se ale stát, že nebude fungovat správně. Určitě se tím ale nepoškodí. 

  • Luboš Hanke 24. 5. 2020

    Dolphin E 10

    Dobrý den, je tento vysavač pro bazén se slanou vodou a pro plastový bazén 5 x 3 m, když v rohu jsou plastové půlkulaté schody?
    Děkuji, Hanke

    • Veronika Specialista 25. 5. 2020

      Dobrý den,
      model je vhodbý pro Váš bazén, vyčistí dno i stěnu do výšky robota.Slaná voda není problém, stačí po vytažení z bazénu, robota opláchnout kohoutkovou vodou. Krásný den

  • Milena Michálková 16. 4. 2020

    Dotaz na filtr.koš

    Dobrý den, máme od vás zakoupený bazénový vysavač Dolfin E20. prosím o zprávu, zda je možné zakoupit jako náhradní díly síťové desky do filtračních košů, nebo jen celý koš. Děkuji. S pozdravem Ing. Zbyněk Michálek

    • Martin Specialista 16. 4. 2020

      Dobrý den, samotné desky bohužel koupit nejdou. Musíte zakoupit celý koš.

  • Ivana Kučerová 10. 8. 2019

    bazénový robot

    Dobrý den, tento týden jsem obdržela Dolphin Spring, včera jsem začala s čištěním, ale robot čistí hlavně prostředek a do zadní části na půlku bazénu vůbec nezajíždí a rohy nečistí. Mám bazén 5,5 × 4 m ,oválného tvaru s kulatými schody. Schod robot zblbne a tu stranu skoro nečistí. Nebyl by pro mne lepší ten Dolphin 10 s tím košem. Případně mi prosím poraďtě. A popřípřípadě, zda by byla možná výměna s doplatkem za dražší. Děkuji předem za informace.

    • Radek Specialista 10. 8. 2019

      Dobrý den,

      mrzí nás že máte potíže s robotickým vysavačem. pokud se robot chová takto zmateně, doporučím ho zaslat na reklamaci, nebo zanést na jednu z anších prodejen. Může být vadný software. Dolphin E10 má výhodu ve filtračním košíku, který je praktičtější na údržbu. Pokud se rozhodnete výrobek vrátit v lhůtě 14 dnů, lze Vám zaslat jiný model a doplatit rozdíl ceny.  

  • Pavla 5. 6. 2017

    dlouhé čištění

    Dobrý den, včera jsme čistili bazén vysavačem a čistil neustále 4 hodiny a možná by čistil do teď kdybych ho ručně nevypla. Je to normální nebo je to na reklamaci? Ještě bych se chtěla zeptat zda po dokončení čistícího cyklu by se mělo vypnout modré světlo kolem vypínače. Děkuji za odpověď

    • Zdeněk Specialista 5. 6. 2017

      Dobrý den,
      pokud Vám toto robot dělá neustále, bude nejspíše nejlepší zaslat jej na reklamaci. Robota nám můžete přinést na kteroukoliv z našich prodejen, nebo Vám rádi zajistíme bezplatný svoz na reklamaci. V případě zájmu o svoz nás kontaktujte na našem e-mailu: [email protected] nebo na telefonním čísle: 777 810 810.
      Přeji pěkný den

  • jirka.mandl 28. 3. 2017

    test Dolphin E10

    Dobrý den, je možné si tento model u vás prohlédnout či vyzkoušet?

    • Lukáš Specialista 28. 3. 2017

      Dobrý den,

      model je možné předvést na prodejně v Brně . Popřípadě je možné zapůjčení. Pro více informací o této službě nás kontaktujte zde.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše