Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Petra 20. 6. 2022
Dolphin S 200
Dobrý den mám dotaz zda se u Dolphina S 200 může nechat běžet filtrace bazénu nebo musí být vypnutá. Máme skymerovou filtraci. Neprisaje se na skymer?
Reagovat
Martin 23. 11. 2022
Dobrý den, mám ten samý problém s vysavačem, můžu vědět jestli a případně jak byl problém vyřešen?
Děkuji Martin
Reagovat
Lukáš Specialista 20. 6. 2022
Dobrý den, filtrace může být určitě puštěna, dokonce toto i doporučujeme. Vysavač některé nečistoty může pouze zvířit a následně je tak zachtí filtrace bazénu.
Reagovat
Sarka Hude 5. 6. 2022
Dolphin s200
Vysavač po 15 minutách provozu vypne a již se sám nespusti. Musíme jej opět spustit vypnutim a po 30 s zapnutim. Po 15 minutách opět vypne. V návodu je uvedena doba čištění 2 hodiny .
Děkuji za radu
Hude
Reagovat
Martin 23. 11. 2022
Dobrý den, mám ten samý problém s vysavačem, můžu vědět jestli a případně jak byl problém vyřešen?
Děkuji Martin
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 6. 2022
Dobrý den, v případě popisované poruchy se prosím obraťte na servis Dolphin: 494 372 009, kde by Vás měli být schopni navést jak chybu odstranit.
Reagovat
Martin 23. 11. 2022
Dobrý den, mám ten samý problém s vysavačem, můžu vědět jestli a případně jak byl problém vyřešen?
Děkuji Martin
Reagovat
Vložit dotaz