Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Ing. Kamil Černý 29. 5. 2017
Dolphin SUPREME M5
Dobrý den
Pořídil jsem si Dolphin SUPREME M5 a mam v bazenu NIKU na roletu ,kterou nyní nepoužívám a tedy vysavač zajede i do te niky a umí se sice dostat ven ale majoritu casu stráví v této nice …
Je možno u nej udělat nějakou upravu v aut. Režimu, aby pravidelné a čistil i cely bazen . Popř. můžete mi dát přímo kontakt i na výrobce popr. Importéra ?
Děkuji / thank you
S pozdravem / Best regards
Mit freundlichen Grüßen
Ing. Kamil Černý
Chairman/CEO
ČEMAT trading, spol. s r.o.
Čs. armády 184, 735 51 Bohumín
Česká republika
tel.: +420 596 013 541
mob.: +420 603 883 200
e-mail: [email protected]
Reagovat
Zdeněk Specialista 30. 5. 2017
Dobrý den,
v tomto případě bude nejlepší řešení zaslat nám na e-mail [email protected] fotografii daného místa s Nikou, pro posouzení zda-li a případně jak toto řešit.
Přeji pěkný den
Reagovat
Vložit dotaz