Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
SVETLANA 18. 8. 2023
FILTRY
CHCI ZEPTAT : FILTRY JSOU SOUČASTÍ BALENÍ ? JSOU NAHRADNÍ ? A JAK ČASTO SEMÁ MĚNIT FILTRY -JAKA JE PŘIBLIŽNÁ ŽIVOTNOST FILTRU ? DĚKUJI ZA ODPOVED
Reagovat
Petra Specialista 21. 8. 2023
Dobrý den, ano, filtr je součástí balení (1ks). Co se životnosti týče, tak to je idividuální, záleží, v jakém prostředí pracuje. Děkujeme
Reagovat
SVETLANA 18. 8. 2023
ovladani čističky
Můžu použivat přistroj bez mobilni aplikace:DYSON LINK ? JE NUTNE POUŽIVAT DALKOVY OVLADAČ .NEBO MŮŽU NASTAVOVAT MANUALNĚ ?
Reagovat
Veronika Specialista 21. 8. 2023
Dobrý den,
ovládat lze přes přiložené dálkové ovládání nebo přes aplikaci v chytrém telefonu, manuálně nelze. Krásný den
Reagovat
SVETLANA 21. 8. 2023
MŮŽU POUŽIVAT POUŽIVAT JENOM ČISTIČKU BEZ VENTILATORU A TOPENÍ V ZIMĚ?
Reagovat
Veronika Specialista 23. 8. 2023
Dobrý den,
v nočním režimu bude čistička vzduchu nadále monitorovat a reagovat na změny kvality vzduchu, ale pouze s použitím nejtišších nastavení. Zcela vypnutí ventilátoru nelze, nedocházelo by k proudní vzduchu přes čističku. Krásný den
Reagovat
Vložit dotaz