AKTUÁLNÍ INFO
Prodejny otevřeny do 23. 12.
PRAHA | BRNO | NÁCHOD
 

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

ETA Falco Smart 2515 90000

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 ETA Falco Smart 2515 90000

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Zdeněk 22. 9. 2024

    Připojení k wifi

    Dobrý den, vysavač nejde připojit k wifi. Ikona wifi ani není na displeji. Z tohoto důvodu ani nelze připojit k aplikaci. Co mám dělat? Děkuji

    • Veronika Specialista 26. 9. 2024

      Dobrý den,
      doporučujeme zkontrolovat frekvenci vašeho wifi routeru, podporovaná je pouze frekvence 2,4Ghz a zda Váš telefon má operační systém dostatečný pro stažení aplikace. Proveďte reset robota a znovu nainstalování aplikace a opakujte párování. Pokud by problém přetrvával doporučujeme se obrátit na technicou podporu ETY. Krásný den

  • Jaroslav Berni 15. 1. 2024

    ETA Falco Smart 2515 90000

    Dobrý den,
    umí ETA Falco vysávat i mopovat najednou?
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 15. 1. 2024

      Dobrý den, tento model umí buď pouze vysávat nebo jen mopovat. Dle toho jaký zásobník je vložen.

  • Rojtová Monika 9. 5. 2023

    Smart falko eta

    Dobrý den vysavač hlásí chybu E23 která ani v návodu není točí se do kolečka a ak se vypne a hlásí tuto chybu . Děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 10. 5. 2023

      Dobrý den, doporučíme se obrátit přímo na podporu ETA: [email protected] Případně bude třeba řešit reklamací vysavače. 

      • Kempeová 1. 2. 2024

        Dobrý den,
        prosím o radu, můj vysavač ETA Falco se po chvíli zastaví a hlásí chybu E23.Je kompletně vyčištěný i jsem ho restartovala.
        Děkuji,s pozdravem
        Alena Kempeová

        • Lukáš Specialista 1. 2. 2024

          Dobrý den, bohužel mohu opět jen poradit obrátit se přímo na podporu ETA: [email protected]

  • Soňa Svobodová 27. 2. 2023

    dotaz

    Dobrý den, robot mi hlásí chybu E 42.
    Postupovala jsem dle manuálu, ale chybu hlásí stále.
    Děkuji

    • Martina Specialista 27. 2. 2023

      Dobrý den, v tom případě doporučíme odeslání k reklamaci, pokud je robot stále v záruce a byl zakoupen u nás.

  • zdenka 21. 5. 2022

    dotaz na vytírání

    Dobry den
    při vytíraní vubec neubyva voda z nadržky za chvíli vytírá na sucho, prosík o radu, vysavač mám ani ne 2 měsíce

    • Martina Specialista 23. 5. 2022

      Dobrý den, pokud máte problém s dávkováním vody, poradili bychom v aplikaci nastavit jinou intenzitu dávkování vody. Pokud ani toto nastavení nepomůže, doporučili bychom reklamaci

  • Mirka Kusáková 27. 11. 2021

    Dotaz

    Dobrý den, prosím máte robotický vysavač ETA Falko Smart 2515 90000 ?Připadá mi, že není příliš komplikovaný a přitom dělá všechno, co je potřeba. Můžete mi prosím nějak poradit?

    • Katrin Specialista 28. 11. 2021

      Dobrý den, robotický vysavač není bohužel momentálně skladem. Pro doporučení vhodného vysavače nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince . Krásný den

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše