Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Zdeněk 22. 9. 2024
Připojení k wifi
Dobrý den, vysavač nejde připojit k wifi. Ikona wifi ani není na displeji. Z tohoto důvodu ani nelze připojit k aplikaci. Co mám dělat? Děkuji
Reagovat
Veronika Specialista 26. 9. 2024
Dobrý den,
doporučujeme zkontrolovat frekvenci vašeho wifi routeru, podporovaná je pouze frekvence 2,4Ghz a zda Váš telefon má operační systém dostatečný pro stažení aplikace. Proveďte reset robota a znovu nainstalování aplikace a opakujte párování. Pokud by problém přetrvával doporučujeme se obrátit na technicou podporu ETY. Krásný den
Reagovat
Jaroslav Berni 15. 1. 2024
ETA Falco Smart 2515 90000
Dobrý den,
umí ETA Falco vysávat i mopovat najednou?
Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 1. 2024
Dobrý den, tento model umí buď pouze vysávat nebo jen mopovat. Dle toho jaký zásobník je vložen.
Reagovat
Rojtová Monika 9. 5. 2023
Smart falko eta
Dobrý den vysavač hlásí chybu E23 která ani v návodu není točí se do kolečka a ak se vypne a hlásí tuto chybu . Děkuji za odpověď.
Reagovat
Lukáš Specialista 10. 5. 2023
Dobrý den, doporučíme se obrátit přímo na podporu ETA: [email protected] Případně bude třeba řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Kempeová 1. 2. 2024
Dobrý den,
prosím o radu, můj vysavač ETA Falco se po chvíli zastaví a hlásí chybu E23.Je kompletně vyčištěný i jsem ho restartovala.
Děkuji,s pozdravem
Alena Kempeová
Reagovat
Lukáš Specialista 1. 2. 2024
Dobrý den, bohužel mohu opět jen poradit obrátit se přímo na podporu ETA: [email protected]
Reagovat
Soňa Svobodová 27. 2. 2023
dotaz
Dobrý den, robot mi hlásí chybu E 42.
Postupovala jsem dle manuálu, ale chybu hlásí stále.
Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 27. 2. 2023
Dobrý den, v tom případě doporučíme odeslání k reklamaci, pokud je robot stále v záruce a byl zakoupen u nás.
Reagovat
zdenka 21. 5. 2022
dotaz na vytírání
Dobry den
při vytíraní vubec neubyva voda z nadržky za chvíli vytírá na sucho, prosík o radu, vysavač mám ani ne 2 měsíce
Reagovat
Martina Specialista 23. 5. 2022
Dobrý den, pokud máte problém s dávkováním vody, poradili bychom v aplikaci nastavit jinou intenzitu dávkování vody. Pokud ani toto nastavení nepomůže, doporučili bychom reklamaci
Reagovat
Mirka Kusáková 27. 11. 2021
Dotaz
Dobrý den, prosím máte robotický vysavač ETA Falko Smart 2515 90000 ?Připadá mi, že není příliš komplikovaný a přitom dělá všechno, co je potřeba. Můžete mi prosím nějak poradit?
Reagovat
Katrin Specialista 28. 11. 2021
Dobrý den, robotický vysavač není bohužel momentálně skladem. Pro doporučení vhodného vysavače nás prosím kontaktujte na naší zákaznické lince . Krásný den
Reagovat
Vložit dotaz