Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Kišgeci Pavel 5. 11. 2024
Nefunkční vysavani
Dobrý den. Vysavač máme 5 měsíců.
Z ničeho nic když se zapne, tak nevysává, a problikava ukazatel baterie a síly vysávání. Nevíte co s tím?
Reagovat
Erika Specialista 7. 11. 2024
Dobrý den,
obvykle to značí problém s baterií nebo elektronikou, můžete kontaktovat zákaznickou podporu ETA nebo vysavač reklamovat. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Zuzana Vojtěchovská 28. 2. 2024
kloub hlavice
Dobrý den,
máme nový tyčový vysavač Fénix. Nevím jak uvolnit kloub vysávací hlavice (který je teď zajištěný v pravém úhlu vzhledem k tyči), aby kloub byl opět volný a pohyblivý. Podařilo se mi zajistit kloub omylem, v návodu jsem nenašla, jak jej uvolnit. Děkuji Vojtěchovská
Reagovat
Veronika Specialista 4. 3. 2024
Dobrý den,
podlahová hubice se dá snadno narovnat přišlápnutím nohou a tahem tyče směrem dozadu, jak je obrázkově uvedeno v kroku 13 v návodu. Není to nic složité a nemělo by se použít hrubé síly. Pokud Vám to nejde, doporučujeme obrátit se na servis Ety. Krásný den
Reagovat
ZV 28. 2. 2024
Odpověď už nepotřebuji, už jsem na to přišla. Děkuji Vojtěchovská
Reagovat
Vložit dotaz