Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Michaela 23. 10. 2024
Časté odpojování
Dobrý den, mám vysavač ETA Navaggio 2228 a neustále se odhlašuje z aplikace, minimálně každý týden ho musím znovu párovat, wifi funguje normálně. Často ani znovu spárovat nejde, nebo jsou s tím obtíže. Jak to prosím řešit?
Reagovat
Veronika Specialista 29. 10. 2024
Dobrý den,
zkontrolujte zda nemá ještě nědo z vašeho okolí nainstalovanou aplikaci, tím by mohlo docházet k odhlašování. Pokud tomu tak není, doporučujeme kontaktovat technickou podporu Ety, Krásný den
Reagovat
Michaela 1. 11. 2024
Ano, sousedka má vysavač eta, jiné řady, takže by to mohlo být tím.. ale co s tím? Nepřijde mi normální aby se takhle často odpojoval, nehledě na to, že se to děje až poslední dobu. Mám se s tím smířit, nebo doufat, že ETA přijde s nějakou opravnou aktualizací?
Reagovat
Veronika Specialista 1. 11. 2024
Dobrý den,
doporučujeme se obrátit přímo na technickou podporu Ety, ty jsou jediní, co mají možnost Vám sdělit podrobnosti k aplikaci a její možnosti aktualizace. Krásný den
Reagovat
David 13. 8. 2024
ETA Navaggio 2228 90000
Dobrý den, mám problém s vysáváním. Se začátku, když robot začne vysávat, tak je vše v pořádku, ale po nějaké době se ucpe průchodový otvor mezi kartáčem a nádobkou na prach a když je nádobka plná a robot uklízí dál, tak vlastně ten bordel nechává za sebou a akorát ho rozvíří kolem sebe a bohužel nevím, kde může být chyba, tak bych prosil o radu, děkuji David S.
Reagovat
Erika Specialista 21. 8. 2024
Dobrý den,
doporučujeme po každém úklidu nádobku vysypat. V případě, že ji necháváte plnou, tak nemá vysavač do čeho nečistoty sbírat a nechává je za sebou. S pozdram Robotworld
Reagovat
David 21. 8. 2024
Nádobku i s filtrem v nádobce , po každém úklidu čistíme, ale stejně když na druhý den robota pustíme i s čistou nádobkou, tak se začátku uklízí dobře, ale po čase se prostě ta díra mezi kartáčem a nádobkou ucpe.
Reagovat
Veronika Specialista 22. 8. 2024
Dobrý dem,
doporučujeme zkontrolovat zda se Vám otáčí hlavní kartáč a zda funguje přisávání do zásobníku. Je možné, že je problém v nepohyblivosti kartáče nebo nefunkčnosti sání. V tom případě bude nutná servisní prohlídka. Krásný den
Reagovat
David 22. 8. 2024
S tím kartáčem a sáním je to hezké, ale jak to zjistím, že to nefunguje. Když jsem zvedl robota na zjištění kartáče, řeklo mi to, ať ho položím dolů, to sání ani nevím, kde mám hledat, děkuji
Reagovat
Veronika Specialista 23. 8. 2024
Dobrý den,
robota můžete spustit na stole a podívat se pod něj, zda se kartáč otáčí či ne. Sání odkontrolujte tak, že přiložíte ruku na zadní výfukovou mřížku robota, pokud vzduch nebude mřížkou proudit, jedná se o problém sání.Krásný den
Reagovat
David 13. 8. 2024
ETA Navaggio 2228 90000
Dobrý den, mám problém s vysáváním. Se začátku, když robot začne vysávat, tak je vše v pořádku, ale po nějaké době se ucpe průchodový otvor mezi kartáčem a nádobkou na prach a když je nádobka plná a robot uklízí dál, tak vlastně ten bordel nechává za sebou a akorát ho rozvíří kolem sebe a bohužel nevím, kde může být chyba, tak bych prosil o radu, děkuji David S.
Reagovat
Pavel 4. 4. 2024
Nevytvoří wifi vysavače
Dobrý den. Mám vysavač Eta navaggio 2228. Nějaký čas jsem ho nepoužíval. Nyní když jej chci spárovat s MT, tak vysavač nevytvoří wifi síť ETA-XXX a nemůžu se tedy posunout v párování. Odinstalace aplikace, přejmenování domácí wifi sítě - nic nepomohlo. Poradíte?
Reagovat
Filipe Specialista 4. 4. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě doporučujeme vysavač resetovat do továrního nastavení podle tohoto postupu;
1. Podržte tlačítko „domeček“ po dobu 5 sekund.
2. Po 5 sekundovém držení tlačítka je důležité tlačítko uvolnit a ihned jej stisknout znovu a podržet ho po dobu 5 sekund.
3. Následně se ozvě hláška „Obnova továrního nastavení spuštěna“ a robot se resetuje.
Po uskutečnění resetu do továního nastavení zkuste znovu spárovat. Pokud by ani reset nepomohl, doporučujeme vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku.
Reagovat
Michaela 29. 9. 2024
Dobrý den, mám stejný problém s vysíláním wifi od vysavače, už jednou byl na reklamaci a teď ten stejný problém, každopádně postupuji dle vašeho návodu a vysavač mi neoznámí nic o továrním nastavení, de facto to neudělá nic. Mám to zkusit dále znovu na reklamaci?
Děkuji za odpověď.
Reagovat
Erika Specialista 30. 9. 2024
Dobrý den,
v případě, že nereaguje na reset je nutná reklamace. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Jakub 18. 3. 2024
Dobrý den, při nabíjení si najede pozvolna bliká oranžové jak má ale zhruba každých 5 vteřin blikne modře jako by si znova najel. Nějaká rada co s tím? Konektory jsou otřene dle navodu
Reagovat
Michaela Specialista 19. 3. 2024
Dobrý den,
dle uvedených obtíží se nejspíše jedná o vyčerpání baterie. Doporučujeme se obrátit na servisní středisko ETA. Hezký den.
Reagovat
Tereza Martiníková 13. 12. 2023
Mopování
Dobrý den,
po vložení nádržky s vodou do vysavače začne ze spodní strany vysavače vytékat voda tak, že to na podlaze zanechá menší kaluž. Voda se postává i do koleček vysavače, spodní stranu vysavače musím po mopování vysušit ručníkem. Postupuji vždy přesně podle návodu. Může se jednat o závadu?
Děkuji za radu.
Reagovat
Lukáš Specialista 13. 12. 2023
Dobrý den, pokud je robot v záruce, tak jej doporučíme reklamovat u svého prodejce. Robot bude zkontrolován a závada odstraněna. V případě, že se již jedná o pozáruční závadu, tak doporučíme kontaktovat přímo servis ETA.
Reagovat
Petr Rada 14. 6. 2023
Náhradní díly
Dobrý den.
Sháním na tento vysavač náhradní nádobu na vodu a prach (2228 00020). Bohužel se mi ulomil u nádobky zobáček který přidržuje nádobku namístě.
Děkuji Rada
Reagovat
Veronika Specialista 14. 6. 2023
Dobrý den,
veškeré náhardní příslušenství co nabízíme, máme uvedené na našem e-shopu. Pokud nenaleznete u nás, doporučujeme obrátit se přímo na servis Ety. Krásný den
Reagovat
Peter Mitlik 17. 5. 2023
Peto.mitlik
Dobrý deň mám Etta Navaggio vlastním ho 18 mesiacov.
V poslednom čas cca týždeň pri pravidelnom upratovaní sa na nejakom mieste zastaví vypne a nepokračuje ďalej.
Ako keby sa tam vybil.
Ďakujem za rady čo s ním.
Reagovat
Lukáš Specialista 18. 5. 2023
Dobrý den, dokud je robot v záruce, tak jej doporučíme reklamovat u svého prodejce. Robot bude zkontrolován a závady odstraněny.
Reagovat
Ján 13. 12. 2023
Mám ten istý problém . V poslednom čase Etta Navaggio pri pravidelnom upratovaní sa na nejakom mieste zastaví vypne a nepokračuje ďalej. Už je po záruke. mám ho zahodiť ? Nedokáže povysávať ani jednu celú miestnosť .
Reagovat
Jozef 3. 10. 2024
Dobrý deň chcem sa opýtať či ste vyriešili respektíve zistili aký bol problém s vašim vysávačom ETA mám ten istý problém a neviem či ho zahodiť alebo kúpiť novú batériu ďakujem za odpoveď.
Reagovat
Veronika Specialista 3. 10. 2024
Dobrý den,
nejrychlejší způsob ajk to zjistit je vyměnit baterii, pokdu yb se stav nezměnil, lze akumulátor do 14 dnů vrátit a robota předat do servisu k prohlídce. Krásný den
Reagovat
Lukáš Specialista 13. 12. 2023
Dobrý den, mohlo by se jednat pouze o pokles kapacity baterie. Doporučíme kontaktovat přímo podporu ETA: [email protected] kde Vám nabídnou vhodnou baterii případně servisní kontrolu vysavače.
Reagovat
Karel Ottenschläger 15. 1. 2023
Eta naviggio 222890000
Mam rob. vysavač naviggio 222890000 a komunikuje anglicky jak zvolit český jazyk děkuji za radu
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 1. 2023
Dobrý den, nastavení jazyka je nutné provést v aplikaci.
Reagovat
Igor 10. 2. 2023
Dobry den ,gde v aplikaciji mužu najit zmenu jazyka na visavači novaggio 222890000?Děkuji za radu
Reagovat
Lukáš Specialista 13. 2. 2023
Dobrý den, tak změna. Jazyková mutace u hlasových doprovodů se automaticky nastavuje podle nastavení mutace telefonu.Tj. pokud máte telefon v CZ mutaci, po spárování vysavač bude mít české hlasové komentáře.
Reagovat
Rostislav Machalík 30. 11. 2021
Eta2228
Dobrý den , mám robot eta navagio 2228 . Po synchronizaci s routrem si vytvoří mapu a uklidí oblast kterou chci.Po úklidu se nabije na 100% a vypnu ho. Po zapnutí se mu nepodaří navázat spojení , musím restartovat mobil , odinstalovat robota a celý proces opakovat znova. Zkoušel jsem síť 2,4 i 5Ghz , nabíjecí stanice je cca 30cm od routru. Někdy po zadání úklidu odjede od stanice 25cm a vypne se. Už mě nic nenapadá co dělám špatně. Předem díky za jakékoliv info.
Reagovat
Lukáš Specialista 30. 11. 2021
Dobrý den, po dokončení úklidu doporučíme ponechat robot zapnutý, nevypínejte jej ani když jej nebudete delší dobu používat a nechte jej v dobíjecí stanici. Co se týče samovolného vypínání robota, tak pokud se toto bude opakovat, tak jedině řešit reklamací robota.
Reagovat
Vložit dotaz