Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

ETA Navaggio 2228 90000

Dotazy pro Robotický vysavač ETA Navaggio 2228 90000

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Michaela 23. 10. 2024

    Časté odpojování

    Dobrý den, mám vysavač ETA Navaggio 2228 a neustále se odhlašuje z aplikace, minimálně každý týden ho musím znovu párovat, wifi funguje normálně. Často ani znovu spárovat nejde, nebo jsou s tím obtíže. Jak to prosím řešit?

    • Veronika Specialista 29. 10. 2024

      Dobrý den,
      zkontrolujte zda nemá ještě nědo z vašeho okolí nainstalovanou aplikaci, tím by mohlo docházet k odhlašování. Pokud tomu tak není, doporučujeme kontaktovat technickou podporu Ety, Krásný den

      • Michaela 1. 11. 2024

        Ano, sousedka má vysavač eta, jiné řady, takže by to mohlo být tím.. ale co s tím? Nepřijde mi normální aby se takhle často odpojoval, nehledě na to, že se to děje až poslední dobu. Mám se s tím smířit, nebo doufat, že ETA přijde s nějakou opravnou aktualizací?

        • Veronika Specialista 1. 11. 2024

          Dobrý den,

          doporučujeme se obrátit přímo na technickou podporu Ety, ty jsou jediní, co mají možnost Vám sdělit podrobnosti k aplikaci a její možnosti aktualizace. Krásný den

  • David 13. 8. 2024

    ETA Navaggio 2228 90000

    Dobrý den, mám problém s vysáváním. Se začátku, když robot začne vysávat, tak je vše v pořádku, ale po nějaké době se ucpe průchodový otvor mezi kartáčem a nádobkou na prach a když je nádobka plná a robot uklízí dál, tak vlastně ten bordel nechává za sebou a akorát ho rozvíří kolem sebe a bohužel nevím, kde může být chyba, tak bych prosil o radu, děkuji David S.

    • Erika Specialista 21. 8. 2024

      Dobrý den,

      doporučujeme po každém úklidu nádobku vysypat. V případě, že ji necháváte plnou, tak nemá vysavač do čeho nečistoty sbírat a nechává je za sebou. S pozdram Robotworld

      • David 21. 8. 2024

        Nádobku i s filtrem v nádobce , po každém úklidu čistíme, ale stejně když na druhý den robota pustíme i s čistou nádobkou, tak se začátku uklízí dobře, ale po čase se prostě ta díra mezi kartáčem a nádobkou ucpe.

        • Veronika Specialista 22. 8. 2024

          Dobrý dem,
          doporučujeme zkontrolovat zda se Vám otáčí hlavní kartáč a zda funguje přisávání do zásobníku. Je možné, že je problém v nepohyblivosti kartáče nebo nefunkčnosti sání. V tom případě bude nutná servisní prohlídka. Krásný den

          • David 22. 8. 2024

            S tím kartáčem a sáním je to hezké, ale jak to zjistím, že to nefunguje. Když jsem zvedl robota na zjištění kartáče, řeklo mi to, ať ho položím dolů, to sání ani nevím, kde mám hledat, děkuji

            • Veronika Specialista 23. 8. 2024

              Dobrý den,
              robota můžete spustit na stole a podívat se pod něj, zda se kartáč otáčí či ne. Sání odkontrolujte tak, že přiložíte ruku na zadní výfukovou mřížku robota, pokud vzduch nebude mřížkou proudit, jedná se o problém sání.Krásný den

  • David 13. 8. 2024

    ETA Navaggio 2228 90000

    Dobrý den, mám problém s vysáváním. Se začátku, když robot začne vysávat, tak je vše v pořádku, ale po nějaké době se ucpe průchodový otvor mezi kartáčem a nádobkou na prach a když je nádobka plná a robot uklízí dál, tak vlastně ten bordel nechává za sebou a akorát ho rozvíří kolem sebe a bohužel nevím, kde může být chyba, tak bych prosil o radu, děkuji David S.

  • Pavel 4. 4. 2024

    Nevytvoří wifi vysavače

    Dobrý den. Mám vysavač Eta navaggio 2228. Nějaký čas jsem ho nepoužíval. Nyní když jej chci spárovat s MT, tak vysavač nevytvoří wifi síť ETA-XXX a nemůžu se tedy posunout v párování. Odinstalace aplikace, přejmenování domácí wifi sítě - nic nepomohlo. Poradíte?

    • Filipe Specialista 4. 4. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě doporučujeme vysavač resetovat do továrního nastavení podle tohoto postupu;

      1. Podržte tlačítko „domeček“ po dobu 5 sekund.

      2. Po 5 sekundovém držení tlačítka je důležité tlačítko uvolnit a ihned jej stisknout znovu a podržet ho po dobu 5 sekund.

      3. Následně se ozvě hláška „Obnova továrního nastavení spuštěna“ a robot se resetuje.

      Po uskutečnění resetu do továního nastavení zkuste znovu spárovat. Pokud by ani reset nepomohl, doporučujeme vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku.

      • Michaela 29. 9. 2024

        Dobrý den, mám stejný problém s vysíláním wifi od vysavače, už jednou byl na reklamaci a teď ten stejný problém, každopádně postupuji dle vašeho návodu a vysavač mi neoznámí nic o továrním nastavení, de facto to neudělá nic. Mám to zkusit dále znovu na reklamaci?
        Děkuji za odpověď.

        • Erika Specialista 30. 9. 2024

          Dobrý den,

          v případě, že nereaguje na reset je nutná reklamace. S pozdravem Robotworld

  • Jakub 18. 3. 2024

    Dobrý den, při nabíjení si najede pozvolna bliká oranžové jak má ale zhruba každých 5 vteřin blikne modře jako by si znova najel. Nějaká rada co s tím? Konektory jsou otřene dle navodu

    • Michaela Specialista 19. 3. 2024

      Dobrý den,
      dle uvedených obtíží se nejspíše jedná o vyčerpání baterie. Doporučujeme se obrátit na servisní středisko ETA. Hezký den.

  • Tereza Martiníková 13. 12. 2023

    Mopování

    Dobrý den,
    po vložení nádržky s vodou do vysavače začne ze spodní strany vysavače vytékat voda tak, že to na podlaze zanechá menší kaluž. Voda se postává i do koleček vysavače, spodní stranu vysavače musím po mopování vysušit ručníkem. Postupuji vždy přesně podle návodu. Může se jednat o závadu?
    Děkuji za radu.

    • Lukáš Specialista 13. 12. 2023

      Dobrý den, pokud je robot v záruce, tak jej doporučíme reklamovat u svého prodejce. Robot bude zkontrolován a závada odstraněna.  V případě, že se již jedná o pozáruční závadu, tak doporučíme kontaktovat přímo servis ETA. 

  • Petr Rada 14. 6. 2023

    Náhradní díly

    Dobrý den.
    Sháním na tento vysavač náhradní nádobu na vodu a prach (2228 00020). Bohužel se mi ulomil u nádobky zobáček který přidržuje nádobku namístě.
    Děkuji Rada

    • Veronika Specialista 14. 6. 2023

      Dobrý den,
      veškeré náhardní příslušenství co nabízíme, máme uvedené na našem e-shopu. Pokud nenaleznete u nás, doporučujeme obrátit se přímo na servis Ety. Krásný den

  • Peter Mitlik 17. 5. 2023

    Peto.mitlik

    Dobrý deň mám Etta Navaggio vlastním ho 18 mesiacov.
    V poslednom čas cca týždeň pri pravidelnom upratovaní sa na nejakom mieste zastaví vypne a nepokračuje ďalej.
    Ako keby sa tam vybil.
    Ďakujem za rady čo s ním.

    • Lukáš Specialista 18. 5. 2023

      Dobrý den, dokud je robot v záruce, tak jej doporučíme reklamovat u svého prodejce. Robot bude zkontrolován a závady odstraněny. 

      • Ján 13. 12. 2023

        Mám ten istý problém . V poslednom čase Etta Navaggio pri pravidelnom upratovaní sa na nejakom mieste zastaví vypne a nepokračuje ďalej. Už je po záruke. mám ho zahodiť ? Nedokáže povysávať ani jednu celú miestnosť .

        • Jozef 3. 10. 2024

          Dobrý deň chcem sa opýtať či ste vyriešili respektíve zistili aký bol problém s vašim vysávačom ETA mám ten istý problém a neviem či ho zahodiť alebo kúpiť novú batériu ďakujem za odpoveď.

          • Veronika Specialista 3. 10. 2024

            Dobrý den,
            nejrychlejší způsob ajk to zjistit je vyměnit baterii, pokdu yb se stav nezměnil, lze akumulátor do 14 dnů vrátit a robota předat do servisu k prohlídce. Krásný den

        • Lukáš Specialista 13. 12. 2023

          Dobrý den, mohlo by se jednat pouze o pokles kapacity baterie. Doporučíme kontaktovat přímo podporu ETA: [email protected] kde Vám nabídnou vhodnou baterii případně servisní kontrolu vysavače.

  • Karel Ottenschläger 15. 1. 2023

    Eta naviggio 222890000

    Mam rob. vysavač naviggio 222890000 a komunikuje anglicky jak zvolit český jazyk děkuji za radu

    • Lukáš Specialista 16. 1. 2023

      Dobrý den, nastavení jazyka je nutné provést v aplikaci. 

      • Igor 10. 2. 2023

        Dobry den ,gde v aplikaciji mužu najit zmenu jazyka na visavači novaggio 222890000?Děkuji za radu

        • Lukáš Specialista 13. 2. 2023

          Dobrý den, tak změna. Jazyková mutace u hlasových doprovodů se automaticky nastavuje podle nastavení mutace telefonu.Tj. pokud máte telefon v CZ mutaci, po spárování vysavač bude mít české hlasové komentáře.

  • Rostislav Machalík 30. 11. 2021

    Eta2228

    Dobrý den , mám robot eta navagio 2228 . Po synchronizaci s routrem si vytvoří mapu a uklidí oblast kterou chci.Po úklidu se nabije na 100% a vypnu ho. Po zapnutí se mu nepodaří navázat spojení , musím restartovat mobil , odinstalovat robota a celý proces opakovat znova. Zkoušel jsem síť 2,4 i 5Ghz , nabíjecí stanice je cca 30cm od routru. Někdy po zadání úklidu odjede od stanice 25cm a vypne se. Už mě nic nenapadá co dělám špatně. Předem díky za jakékoliv info.

    • Lukáš Specialista 30. 11. 2021

      Dobrý den, po dokončení úklidu doporučíme ponechat robot zapnutý, nevypínejte jej ani když jej nebudete delší dobu používat a nechte jej v dobíjecí stanici. Co se týče samovolného vypínání robota, tak pokud se toto bude opakovat, tak jedině řešit reklamací robota. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše