Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

ETA Rondo 1244 90000

Dotazy pro Robotický vysavač a mop 2v1 ETA Rondo 1244 90000

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Alena 17. 6. 2024

    Krásný den poradíte mi já vyrestuji vysavač ne aplikace

  • Martina Baníková 8. 5. 2024

    ETA Rondo

    Dobrý den, jsem vlastníkem ETA rondo a mám problém… vysavač od koupě vysával tak maximálně 4x a když jsem ho chtěla spustit tak nereagoval. Svítí mi dvě kontrolky na vysavači ( Wi-Fi a auto ). Vysavač absolutně nereaguje ani na ovladač a to je plně nabitý. Wi-Fi síť jsem odpojila a zase zapojila a nic. Párování mezi aplikací a vysavačem také nic ( zkoušela jsem i odinstalovat a nainstalovat)
    Děkuji za jakoukoliv radu
    Hezký den

    • Veronika Specialista 10. 5. 2024

      Dobrý den,
      doporučujeme robota vyresetovat a pokud ani to nepomůže, obraťte se přímo na servis Ety. krásný

  • Petra 16. 3. 2024

    ETA rondo

    Dobrý den. Mám ETA Rondo a bohužel se mi nechce připojit k aplikaci . děkuji

    • Erika Specialista 18. 3. 2024

      Dobrý den,

      pro prvotní spárování vysavače s Vaší domácí Wifi sítí pomocí aplikace "ETA SMART" navštivte webové stránky http://eta.cz/robot/.

  • Vladimír Kolačný 15. 3. 2024

    ETA Rondo

    Dobrý den.
    Robotický vysavač ETA Rondo po dokončení úklidu nenajde nabíjecí stanici.
    I když ho postavím postavím před stanicí, dlouho trvá, než na ni najede.

    • Veronika Specialista 15. 3. 2024

      Dobrý den,
      může se jednat o rušení signálu mezi stanicí a robotem. Doporučujeme stanici umístit dále od wifi zařízení nebo zesilovače. Dále očistit nabíjecí kontakty na stanici a i robotu a vyzkoušet najetí robota do stanice. Pokud by se stav nezměnil, bude nutná servisní prohlídka. Krásný den

  • Radek 8. 3. 2024

    Rondo se nevrátí zpátky do stanice

    Dobrý den, robot se po dokončení úklidu nevrátí do své stanice, zůstane na místě kde úklid dokončil a ani se třeba nehlásí pípnutím že by se vybil,děkuji .

    • Erika Specialista 11. 3. 2024

      Dobrý den,

      v případě, že robot zkracuje dobu úklidu nebo se nevrací do dokocací stanice může se jednat o konec životnosti baterie, doporučujeme výměnu za novu. Případně restart robota a očištění kontaktů. 

  • Nikola Hanzlikova 4. 3. 2024

    Pipa v nabijecce

    Dobry den vysavac se po chvili zastavi a prestane vysavat, v dokovaci stanici tak jednou za hodinu zapipa, dekuji za odpoved

    • Veronika Specialista 5. 3. 2024

      Dobrý den,
      může se jednat pouze o konec životnosti baterie, doporučujeme výměnu za novu. Pokud yb se stav nezměnil, bude potřeba servisní prohlídka. Krásný den.

  • Lucie Čapková 6. 1. 2024

    Robot nejde spustit

    Dobrý den, robot nejde spustit i když je plně nabitý. Nereaguje ani manuálně ani na dálkovy ovladač. Na dálkovém ovladači bliká červená kontrolka při pokusu o spuštění. Předem děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 8. 1. 2024

      Dobrý den, pokud nelze vysavač vůbec spustit, i když je plně nabitý, tak bude třeba řešit jeho reklamací. 

  • Nikola Kucerova 3. 1. 2024

    ETA rondo neodrazi se

    Dobrý den,prosím ETA Rondo se rozjede,ale zastaví se o první překážku a dal nejede.Prosim nevíte,v čem by mohl být problém?
    PREDEM DEKUJI.
    KUČEROVÁ

    • Lukáš Specialista 5. 1. 2024

      Dobrý den, dle popisu závady by mohla být chyba v předním nárazníku, zkuste procvakáním oveřit jeho funkčnost. Ale nejspíše bude nutné řešit závadu reklamací vysavače. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše