Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Lucie 5. 1. 2023
Evolveo RoboTrex H6
Dobrý den, dnes jsem si přinesla domů tento typ vysavače a po vložení do nabíjecí stanice neustále bliká červeně a hlásí i zvukovou chybu 2x tón, už mi leze na nervy Bude se nabíjet i když vypnu hlavní vypínač? Zatím nejezdil jelikož je zřejmě vybitý, ale senzory i konektory jsou čisté, tak nevím co by mu mohlo vadit. Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 1. 2023
Dobrý den, bez zapnutého hlavního vypínače se robot nabíjet nebude. Dle popisu se jedná o nějakou chybu při dobíjení a doporučíme vysavač reklamovat u svého prodejce.
Reagovat
Dominik Fidransky 5. 2. 2022
Nenabiji
Dobrý den, kdyz dam vysavač na dokovaci stanici nesviti ikona dobíjení na vysavaci. V aplikaci píše ze vysavač se nabijí. Ale stav baterie je porad 0% je možné ze odešla baterka? Dříve pri nabíjení svitila na vysavaci ikona domečku se zásuvkou.
Reagovat
Lukáš Specialista 7. 2. 2022
Dobrý den, může se jednat skutečně o vadnou baterii. Dopourčím její výmenu nebo reklamaci robota.
Reagovat
Michal 12. 5. 2022
DObrý den , mam stejny proble, vysavač nenabijí,. Koupil jsem novou baterku a appka ukazala 61 procent, pak 75. a pak 0 procent a nenabiji
Reagovat
Dominik Fidransky 5. 2. 2022
Nenabiji
Dobrý den, dnes jsem aktualizoval software vysavače přes aplikaci. Od té doby se vysavač nenabiji. Najede do stanice, ale světelko nabíjení vůbec nesviti. Dá se nějak vysavač restartovat? Nebo nevite jak postupovat. Děkuji
Reagovat
David Kudrna 26. 8. 2024
Dobrý den, mohu se zeptat jestli jste problém vyřešil? Mám potíže se stejným problémem a nevím si rady.
Reagovat
Lukáš Specialista 7. 2. 2022
Dobrý den, ještě mohu doporučit vykoušet vyjmout baterii alespoň na 30 minut. Tím se provede reset robota.
Reagovat
michal 12. 5. 2022
Dobrý den, vysavač byl bez baterie 4 dni a stalé není vyresetovany,Nevim jak pokračovat
Reagovat
Martina Specialista 12. 5. 2022
Dobrý den, pokud Vaše problémy i po vyjmutí baterie nadále přetrvávají, poradili bychom kontaktovat přímo podporu Evolveo
Reagovat
Petr 8. 9. 2021
Dotaz
Dobrý den,kde mužů koupit náhradní hepa filtr a kartáčky.
Reagovat
Martina Specialista 8. 9. 2021
Dobrý den, je nám líto, ale jelikož prodej tohoto produktu byl již ukončen, nelze objednat náhradní příslušenství.
Reagovat
Petra 28. 5. 2021
Reset
Dobrý den,
jak prosím kompletně vyresetuji vysavač bez použití aplikace a wifi? Ráda bych, aby se novým místnostem přizpůsobil, ale nechce se mi k 5 GHz síti připojit.
Děkuji moc a pěkný den.
Petra
Reagovat
Martina Specialista 28. 5. 2021
Dobrý den, problém sp řipojením je v tomto případě ve frekvenci WiFI, kdy aplikace podporuje pouze frekvenci 2,4GHz. Na siljnější frekvenci se bohužel nepřipojíte.
Reagovat
Milan 8. 3. 2021
Dotaz
Dobrý den
Můžete mi poslat Qr kód na Robo Trex H9 ? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 8. 3. 2021
Dobrý den, požadovaný QR kód naleznete zde.
Reagovat
Vložit dotaz