Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Petr 9. 8. 2024
Baterie
Dobrý den, mám robotickou sekačku gardena sileno, která je v nabíjecí stanici, ale baterie se nabíjí, tedy ukazuje nabíjení, ale stav baterie pořád stejný. Můžete mi prosím poradit co s tím? Děkuji
Reagovat
Erika Specialista 16. 8. 2024
Dobrý den,
tato závada značí výměnu baterie. Novou baterii najdete u nás v příslušenství. S pozdravem Tým Robotworld.
Reagovat
Petr Sklenář 27. 4. 2023
Výměna baterie
Jak složité je vyměnit baterií v automatické sekačky
Reagovat
Lukáš Specialista 28. 4. 2023
Dobrý den, výměna baterie je jednoduchá. Postačí na spodní straně sekačky odmontovat kryt baterie a po vycvaknutí konektoru baterii vyjmout. Následně vložit novou baterii.
Reagovat
Vložit dotaz