Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Hobot 298 + Sada utěrek ZDARMA

Dotazy pro Robotický čistič oken Hobot 298 + Sada utěrek ZDARMA

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Katerina 17. 12. 2022

    Porucha dotaz

    Dobrý den,
    Prosím o radu. Náš robot Hobot 298 po zapnutí hlásí Varování čištění přestávka.
    Vyčistili jsme senzory, pásy, ale beze změny. Co s tím, prosím?
    Děkuju

    • Martina Specialista 19. 12. 2022

      Dobrý den, zkuste z robota na pár minut vyjmout baterii. Pokud bude problém i nadále přervávat, doporučili bychom reklamaci/servis.

      • Alena Radova 11. 4. 2024

        Dobrý den , mám hobot 298 , vyčistil okno , na druhe už hlásil poruchu a nechce se přisát. Jak se vyndává ta baterie? Nebo je to na opravu? Děkuji Radová

        • Filipe Specialista 16. 4. 2024

          Dobrý den, mrzí nás potíže se strojem. Bohužel v tomto případě spíše řešení bude zaslání na reklamační prohlídku. Hezký den.

  • Sedláková 4. 4. 2022

    Jaký model

    Dobrý den! Chtěla bych se zeptat, který model byste mi doporučili Hobot 198 nebo Hobot 298. Který je výkonnější? Máme velkou zimní zahradu a spoustu oken v domě. Děkuji za odpověď.

    • Lukáš Specialista 4. 4. 2022

      Dobrý den, model 298 je určitě rychlejší, takže je vhodnější pokud jsou větší plochy a má také možnost dávkovat čistící roztok v průběhu čištění. Model 198 má výhodu v tom, že jej lze použít i na šikmé a vodorovné plochy. 

  • Eva Votavová 24. 6. 2021

    dotaz

    Dobrý den,můžete upřesnit,k čemu slouží zajišťovací lanko ?Děkuji

    • Lukáš Specialista 24. 6. 2021

      Dobrý den, bezpečnostní lanko slouží jako pojistka proti spadnutí robota z okna. Například v případě vyčerpání kapacity záložní baterie. 

  • Markéta Váhalová 25. 3. 2021

    Vrácení

    Dobrý den,
    v prosinci jsme zakoupili tohoto robota na čištění oken.
    Vyzkoušeli jsme ho poprvé a nechává za sebou šmouhy a nefunguje tak jak bychom chtěli.
    Je možné robota vrátit i přes tak dlouhou dobu?
    S pozdravem
    M.V.

    • Martina Specialista 25. 3. 2021

      Dobrý den, pokud nebyl robot delší dobu používán a nebyl alespoň 1x měsíčně dobíjen kvůlu záložní baterii, může se jednat o prudký pokles kapacity baterie. Před prvním použitím robota je nutné okna si nejprve předmýt, což je popsáno i v manuálu. Možnost vrácení zboží je do 14ti dnů od zakoupení. V tomto případě je možné výrobek zaslat k reklamaci

  • Hana 23. 11. 2020

    Prosím o zprávu, zda může některý typ vyčistit skleněnou podlahu i zespodu - pracovat tedy "vzhůru nohama". Děkuji
    Hanka

    • Lukáš Specialista 23. 11. 2020

      Dobrý den, v této poloze umí čistit pouze modely s kulatými uterkami např. Hobot 368 a 388

  • Petr 19. 7. 2020

    Šmouhy

    Dobrý den,
    Máme zakoupený tento čistič cca dva týdny a nejsme spokojeni. Robot za sebou nechává výrazné šmouhy a čištěná plocha je spíš horší než před čištěním. Dáte mi nějakou radu? Nechci přístroj hned vracet nebo psát negativní recenze.
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 20. 7. 2020

      Dobrý den, robotické čističe jsou určeny k udržování oken čistých nebo je třeba čištění opakovat, protože jakmile se utěrky ušpiní, tak již nemůže docházet k čištění a může dojít k vytváčení šmouh. Doporučím ještě robot odzkoušet a pokud s ním nebudete spokojeni, tak jej v zákonné lhůtě vrátit.

  • Markéta Hanzlíková 24. 11. 2019

    Maximální vzdálenost od zásuvky - celková délka kabelu

    Dobrý den, mám zájem o Hobot 298, eventuelně jiný robotický vysavač oken.
    Ale nejsem si jista, zda je použitelný pro naše okna zvenku - máme fixní (neotvíravé) okno široké 4m, vysoké 2m, které je samo osobě od nejbližší zásuvky vzdáleno několik metrů. předpokládám, že na standardní prodlužovací kabel není vhodné jej připojovat.
    Na druhou stranu, pokud je ve specifikaci uvedeno, že robot vyčistí okno 6x5m, tak by měl zřejmě zvládnout i 4x2metry vzdálenější od zásuvky.
    Pokud není vhodný Hobot 298, můžete mi prosím poradit jiný robot, který by řešil naši situaci?
    Předem děkuji za odpověď.
    S úctou,
    Markéta Hanzlíková
    776 13 08 63

    • Lukáš Specialista 25. 11. 2019

      Dobrý den, tento model lze na Vámi popsané okno použít jen je třeba k těsné blízkosti okna natáhnout prodlužovací kabel. Po té již bude napájecí kabel od adaptéru robota dostatečně dlouhý. 

  • Zdenka 21. 10. 2019

    HOBOT 298

    Dobrý den, robot je vhodný i na obklady v koupelně?

    • Jan Specialista 21. 10. 2019

      Dobrý den, tento robot lze použít i na obklady, je však vhodné si ověřit, aby mezery mezi jednotlivými dlaždicemi nebyly větší jak 5 milimetrů. Takovou mezeru by robot nepřejel a zůstal by stát na místě. 

  • Jana 24. 7. 2019

    Hobit 298

    Dobrý den. Kde se dají sehnat náhradní utěrky modré barvy. Žluté jsou v příslušenství, modré ne. Doporučujete je také.

    • Jan Specialista 24. 7. 2019

      Dobrý den, náhradní modré utěrky z mikrovlákna je možné zakoupit zde . S modelem 298 jsou plně kompatibilní. 

  • Zdeňka 23. 2. 2019

    Hobot 298

    Dobrý den,
    je Hobot 298 vhodný i na mytí skleněné výplně zábradlí na schodišti?

    • Katrin Specialista 23. 2. 2019

      Dobrý den, robot je vhodný na bezrámová skla tedy i na skleněné výplně zábradlí. Krásný den

  • Lenka Brdečková 19. 2. 2019

    Hobot 298

    Mám střešní byt, a dotaz jestli tenhle typ Hobot 298 je vhodny na střešní okna. Děkuji

    • Zdeněk Specialista 19. 2. 2019

      Dobrý den,
      ano tento typ je také vhodný na šikminy, tedy i na střešní okna. 
      Přejeme hezký den

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše