Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Katerina 17. 12. 2022
Porucha dotaz
Dobrý den,
Prosím o radu. Náš robot Hobot 298 po zapnutí hlásí Varování čištění přestávka.
Vyčistili jsme senzory, pásy, ale beze změny. Co s tím, prosím?
Děkuju
Reagovat
Martina Specialista 19. 12. 2022
Dobrý den, zkuste z robota na pár minut vyjmout baterii. Pokud bude problém i nadále přervávat, doporučili bychom reklamaci/servis.
Reagovat
Alena Radova 11. 4. 2024
Dobrý den , mám hobot 298 , vyčistil okno , na druhe už hlásil poruchu a nechce se přisát. Jak se vyndává ta baterie? Nebo je to na opravu? Děkuji Radová
Reagovat
Filipe Specialista 16. 4. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže se strojem. Bohužel v tomto případě spíše řešení bude zaslání na reklamační prohlídku. Hezký den.
Reagovat
Sedláková 4. 4. 2022
Jaký model
Dobrý den! Chtěla bych se zeptat, který model byste mi doporučili Hobot 198 nebo Hobot 298. Který je výkonnější? Máme velkou zimní zahradu a spoustu oken v domě. Děkuji za odpověď.
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 4. 2022
Dobrý den, model 298 je určitě rychlejší, takže je vhodnější pokud jsou větší plochy a má také možnost dávkovat čistící roztok v průběhu čištění. Model 198 má výhodu v tom, že jej lze použít i na šikmé a vodorovné plochy.
Reagovat
Eva Votavová 24. 6. 2021
dotaz
Dobrý den,můžete upřesnit,k čemu slouží zajišťovací lanko ?Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 6. 2021
Dobrý den, bezpečnostní lanko slouží jako pojistka proti spadnutí robota z okna. Například v případě vyčerpání kapacity záložní baterie.
Reagovat
Markéta Váhalová 25. 3. 2021
Vrácení
Dobrý den,
v prosinci jsme zakoupili tohoto robota na čištění oken.
Vyzkoušeli jsme ho poprvé a nechává za sebou šmouhy a nefunguje tak jak bychom chtěli.
Je možné robota vrátit i přes tak dlouhou dobu?
S pozdravem
M.V.
Reagovat
Martina Specialista 25. 3. 2021
Dobrý den, pokud nebyl robot delší dobu používán a nebyl alespoň 1x měsíčně dobíjen kvůlu záložní baterii, může se jednat o prudký pokles kapacity baterie. Před prvním použitím robota je nutné okna si nejprve předmýt, což je popsáno i v manuálu. Možnost vrácení zboží je do 14ti dnů od zakoupení. V tomto případě je možné výrobek zaslat k reklamaci
Reagovat
Hana 23. 11. 2020
Prosím o zprávu, zda může některý typ vyčistit skleněnou podlahu i zespodu - pracovat tedy "vzhůru nohama". Děkuji
Hanka
Reagovat
Lukáš Specialista 23. 11. 2020
Dobrý den, v této poloze umí čistit pouze modely s kulatými uterkami např. Hobot 368 a 388.
Reagovat
Petr 19. 7. 2020
Šmouhy
Dobrý den,
Máme zakoupený tento čistič cca dva týdny a nejsme spokojeni. Robot za sebou nechává výrazné šmouhy a čištěná plocha je spíš horší než před čištěním. Dáte mi nějakou radu? Nechci přístroj hned vracet nebo psát negativní recenze.
Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 20. 7. 2020
Dobrý den, robotické čističe jsou určeny k udržování oken čistých nebo je třeba čištění opakovat, protože jakmile se utěrky ušpiní, tak již nemůže docházet k čištění a může dojít k vytváčení šmouh. Doporučím ještě robot odzkoušet a pokud s ním nebudete spokojeni, tak jej v zákonné lhůtě vrátit.
Reagovat
Markéta Hanzlíková 24. 11. 2019
Maximální vzdálenost od zásuvky - celková délka kabelu
Dobrý den, mám zájem o Hobot 298, eventuelně jiný robotický vysavač oken.
Ale nejsem si jista, zda je použitelný pro naše okna zvenku - máme fixní (neotvíravé) okno široké 4m, vysoké 2m, které je samo osobě od nejbližší zásuvky vzdáleno několik metrů. předpokládám, že na standardní prodlužovací kabel není vhodné jej připojovat.
Na druhou stranu, pokud je ve specifikaci uvedeno, že robot vyčistí okno 6x5m, tak by měl zřejmě zvládnout i 4x2metry vzdálenější od zásuvky.
Pokud není vhodný Hobot 298, můžete mi prosím poradit jiný robot, který by řešil naši situaci?
Předem děkuji za odpověď.
S úctou,
Markéta Hanzlíková
776 13 08 63
Reagovat
Lukáš Specialista 25. 11. 2019
Dobrý den, tento model lze na Vámi popsané okno použít jen je třeba k těsné blízkosti okna natáhnout prodlužovací kabel. Po té již bude napájecí kabel od adaptéru robota dostatečně dlouhý.
Reagovat
Zdenka 21. 10. 2019
HOBOT 298
Dobrý den, robot je vhodný i na obklady v koupelně?
Reagovat
Jan Specialista 21. 10. 2019
Dobrý den, tento robot lze použít i na obklady, je však vhodné si ověřit, aby mezery mezi jednotlivými dlaždicemi nebyly větší jak 5 milimetrů. Takovou mezeru by robot nepřejel a zůstal by stát na místě.
Reagovat
Jana 24. 7. 2019
Hobit 298
Dobrý den. Kde se dají sehnat náhradní utěrky modré barvy. Žluté jsou v příslušenství, modré ne. Doporučujete je také.
Reagovat
Jan Specialista 24. 7. 2019
Dobrý den, náhradní modré utěrky z mikrovlákna je možné zakoupit zde . S modelem 298 jsou plně kompatibilní.
Reagovat
Zdeňka 23. 2. 2019
Hobot 298
Dobrý den,
je Hobot 298 vhodný i na mytí skleněné výplně zábradlí na schodišti?
Reagovat
Katrin Specialista 23. 2. 2019
Dobrý den, robot je vhodný na bezrámová skla tedy i na skleněné výplně zábradlí. Krásný den
Reagovat
Lenka Brdečková 19. 2. 2019
Hobot 298
Mám střešní byt, a dotaz jestli tenhle typ Hobot 298 je vhodny na střešní okna. Děkuji
Reagovat
Zdeněk Specialista 19. 2. 2019
Dobrý den,
ano tento typ je také vhodný na šikminy, tedy i na střešní okna.
Přejeme hezký den
Reagovat
Vložit dotaz