Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Jaroslav 19. 12. 2022
robot prestal fungovať
dobry den, mam problem s robotom Iclebo Home. Počas vysávania náhle prestal pracovať. Pri pokuse o zapnutie vypíše FUUL a potom chybu EO čo je vybitá batéria. Po pripojení na dokovaciu stanicu táto bliká - zelená led po čase zostane svietiť na dokovačke zelena led trvalo. vysávač sa nedá zapnúť a stále vypíše na displej chybu EO. aj po nainštalovaní uplne novej batérie. robot som kupoval cez bazár ,na dokovačke aj robotovi boli vymenené koncovky na pripojenie, to nemalo vplyv na funkčnosť- fungoval mi az do uvedeného zastavenia bez problému 3 roky od zakúpenia. Má to zmysel dať opraviť?
Reagovat
Lukáš Specialista 20. 12. 2022
Dobrý den, dle popisu by mohla být chyba v baterii a doporučili bychom vyzkoušet její výměnu. Baterii bohužel již ale nemáme možnost zajistit.
Reagovat
Jaroslav 20. 12. 2022
Novu bateriu som instalovat včera ,chyba pretrvava. mne to skor vychadza na zdrojovu cast priamo vo vysávaci. nabijacia automatika .
Reagovat
Lukáš Specialista 21. 12. 2022
Dobrý den, je možné tedy řešit provedením diagnostiky robota, ale dle mého názoru bude tato oprava celkem jistě nerentabilní.
Reagovat
Jaromír Tejkl 9. 5. 2022
Postranní kartáče se po chvilce vypnou
Dobrý den
Mám vysavač Iclebo Home. Funguje dobře až na to, že chvíli po startu se přestanou točit postranní kartáče. Vysavač normálně vysává. Kartáče i jejich osy jsem vyčistil od vlasů, ale nepomohlo to. Prosím o radu co s tím dál.
Děkuji
Jaromír Tejkl
Reagovat
Lukáš Specialista 9. 5. 2022
Dobrý den, dle popisu chování robota bychom doporučili zaslat robot k nám na servis a nechat provést jeho diagnostiku.
Reagovat
Vložit dotaz