Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Matus 26. 2. 2023
Irobot combo 113
Dobry den,
asi pred 3 mesiacmi som zakupil zanovny roboticky vysavac Irobot Combo 113. Prve 2 tyzdne fungoval v poriadku. Po cca dvoch tyzdnoch som vsak zacal mat s robotickym vysavacom problemy pri jeho nabijani. Ked je roboticky vysavac v nabijacej stanici tak blika kontrolka clean co znaci ze sa robot nabija. Robotickeho vysavaca rovnako vidim vo svojej mobilnej aplikacii a stav ze sa robot nabija. No asi po minute sa robot v nabijacej stanici vypne (kontrola clean uz neblika), v mobijnej aplikacii mi zobrazuje ze je robot momentalne nedostupny.
Robotickeho vysavaca som uz 3x reklamoval a zakazdym mi bola reklamacia zamietnuta a to aj napriek tomu ze je robot stale v zaruke. Viete mi prosim poradit ako dalej postupovat ? Dakujem.
Reagovat
Martina Specialista 27. 2. 2023
Dobrý den, může se jednat pouze o zašpiněné dobíjecí kontakty, kvůli kterým se robot poté není schopen nabít doplna. Zkontrolujte tedy kontakty na stanici i na robotovi, zda nejsou zanesené a popřípadě je očistěte. Kontrolka nabíjení nesvítí po celou dobu, přibližně po 30 vteřinách zhasne. Pokud se žádná závada v servisním středisku neprojeví, je raklamace uzavřena jako neuznaná. není tedy důvod robota opravovat, pokud je testování zcela v pořádku.
Reagovat
Pavlína Fialová 13. 2. 2023
Robot nenabiji
Dobrý den
Robot stále při zapnutí svítí červeně. Koupili jsme novou baterii a stejně při nabíjení svítí jen červeně. Neblika a modře už vubec ne
Reagovat
Martina Specialista 14. 2. 2023
Dobrý den, zkontrolujte dobíjecí kontakty na robotovi i na nabíječce, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou. Popřípadě bude nutná servisní kontrola.
Reagovat
Kateřina 31. 8. 2022
Nástávec na vytírání nejde sundat
Dobrý den, mám iRobot Roomba Combo 113 a poprvé jsem nasadila nástavec na vytírání. Bohužel mi teď nejde sundat a bojím se zatáhnou víc abych neutrhla plast.části. Je na to nějaký grif? Resp. uniklo mi nějaké "odaretovací" tlačítko? Velmi děkuji, Kateřina
Reagovat
Lenka 19. 7. 2021
Dobrý den, mám Braava 390t který, se na nabíječce tváří nabitý ale když ho požijí jen se rozjede a pak se hned tváří vybitý dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 19. 7. 2021
Dobrý den, dle popisu chování robota se zřejmě bude jednat o pokles kapacity baterie a bude třeba její výměna za novou. Náhradní baterie lze zakoupit v příslušenství zde.
Reagovat
Tomáš Pikal 15. 4. 2021
Kontrolka dobíjení
Dobrý den, mám Braava 390t
-koupil jsem novou baterii a po zapnutí na nabíječku začne blikat červeně a nabíjí se, pak bliká modře. A bliká i po 8h nabíjení. Ale v návodu píší, ze doba nabíjení cca 4h a že při plném nabití kontrolka jen svítí modře a nebliká.
Když je nabitý, má blikat, nebo svítit? Diky za info.
Reagovat
Martina Specialista 16. 4. 2021
Dobrý den, pokud problikává červené světlo, probíhá nabíjení baterie. Při plném modrém světle je baterie plně nabitá.
Reagovat
Tomáš Pikal 16. 4. 2021
To je v pořádku, ale mě modře nesvítí, pouze bliká....jak už jsem psal.
Reagovat
Martina Specialista 19. 4. 2021
Dobrý den, zkuste tedy baterii na pár minut z robota vyjmout a poté zkusit znovu vložit. Pokud budou problémy přetrvávat, kontaktujte náš zákaznický servis
Reagovat
Martin Vidensky 30. 12. 2020
Nabijeni
Dobry den,
chtel bych se zeptat, jestli je potreba robota mit stale pripojeneho k (zapnute) nabijecce/doku. Stejne jako vysavaciho kolegu.
Nebo je mozne (nebo dokonce vhodne) robota nenabijet
Reagovat
Lukáš Specialista 31. 12. 2020
Dobrý den, doporučujeme mít robot neustále zapojen v nabíječce, tak jako v případě robotického vysavače.
Reagovat
Jan Metlický 17. 10. 2020
Vypínání robota
Dobrý den. Robot normálně fungoval, po zahájení vytírání v koupelně se najednou zastavil, prostřední tlačítko vypínání/zapínání se rozsvítilo červeně a 3x zapípal a vypne se. Po zapnutí zas chvíli vytírá a stejný problém. Zkoušel jsem ho nabít, ale i při plném nabití Cca po 3-5 min vytírání tento problém.
Děkuji moc za radu
Reagovat
Martina Specialista 19. 10. 2020
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat nasazenou utěrku a popřípadě jí oddělat na přidělat znovu. Mohlo dojít k aktivaci čidla proti pádu, tím pádem se Braava nerozjede. Kdyby Vaše problémy přetrvávaly, neváhejte nás kontaktovat a řešili bychom dále.
Reagovat
Hana Martincová 21. 9. 2020
Zastavení Roomby 390
Dobrý den,
co prosím znamená, když Roomba 390 najednou při úklidu 6x pípne a kdekoli se vypne, Pokud ji znovu zapnu, jede dál a stane se to za chvíli znovu. Vybitá není, svítí modře.
Děkuij za odpověd
Reagovat
Lukáš Specialista 22. 9. 2020
Dobrý den, jestliže je robot ještě v záruce, tak doporučím kontatovat svého prodejce ohledně postupu záruční opravy. V případě že se již jedná o pozáruční závadu, tak nás můžete kontaktovat zde. Těžko takto stanovit co chybu způsobuje.
Reagovat
Milan Kulhavý 1. 8. 2020
Kontrolka hlavního vypínače bliká červeně
Po cca roce začala po zapnutí robota kontrolka hlavního vypínače blikat červeně ,ani po dvou dnech nabíjení napřímo se nerozsvítí modře.Vyměnili jsme baterii,nepomohlo to.Prosím o radu-o jaký problém se jedná? Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 8. 2020
Dobrý den, pokud nepomohla ani výměna baterie a robot má stále problémy s dobíjením, tak doporučíme robot reklamovat u svého prodejce.
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 8. 2020
Dobrý den, pokud nepomohla ani výměna baterie a robot má stále problémy s dobíjením, tak doporučíme robot reklamovat u svého prodejce.
Reagovat
Michaela Svobodová 17. 5. 2020
Kolečka
Dobrý den,
Při vytírání mi začali kolečka dělat černé čáry a po vytírání je podlaha od koleček cela špinavá, že už mop ani nepoužívám, jelikož jsem stejně musela pak ještě vytřít tmavé čmouhy po kolečkách. Zkoušela jsem je opláchnout vodou a utřít a stejně dělají čmouhy. Nevíte co s tím?
Děkuji,
Svobodová
Reagovat
Popelkova Danuse 28. 12. 2020
Potřebovala bych gumky na kolečka, je to možné?
Reagovat
Martina Specialista 28. 12. 2020
Dobrý den, bohužel samostatný dezén kol nelze zakoupit. Tyto díly mají pouze v servisním středisku, kam by musel být robot zaslán k opravě.
Reagovat
Lukáš Specialista 18. 5. 2020
Dobrý den, dle popisu to vypadá, že Vám použitý čistící prostřdek naleptal povrch kol a ty nyní špiní. Bude zřejmě potřeba provést výměnu kol. Jestliže je robot ještě v záruce, tak doporučíme jej reklamovat u svého prodejce. Pokud se již jedná o pozáruční opravu lze kontaktovat náš servis.
Reagovat
Plánková Pavla 8. 4. 2020
bliká kontrolka
Dobrý den,
prostřední kontrolka navigační soustavy červeně bliká sedm-nebo osmkrát.
Prosím, jak závadu odstranit.
Děkuji PP
Reagovat
Martin Specialista 9. 4. 2020
Dobrý den, v tomto případě může být problém jenom s baterií a nebo s celou nabíjecí soustavou a nebo jen nabíječkou. Doporučím Vám se zastavit na některé znašich prodejen (kromě Náchoda) kde můžeme vyzkoušet zda je to pouze baterií a popřípadě dát robota na servis/reklamaci.
Reagovat
Aneta 27. 1. 2018
Nahradni dil
Dobry den,
Je mozne prosim zakoupit nahradni nastavec na vytirani?
Dekuji predem
Reagovat
Patrik Specialista 29. 1. 2018
Dobrý den, nástavec lze objednat v sekci příslušenství.
Reagovat
Hana Kellnerová 12. 11. 2017
náhradní kolečka
Dobrý den, sháním gumu, která pokrývá kolečka robotického mopu Braava 390t, na jednom kolečku je u našeho mopu velmi povolená a mop nemůže jezdit, gumka se roluje, děkuji Kellnerová
Reagovat
Lukáš Specialista 13. 11. 2017
Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak jej doporučím reklamovat u svého prodejce. V opačném případě, samotný dezén zakoupit nelze a je potřeba zakoupení sady kol za cenu 399,-Kč. V případě zájmu nás kontaktujte zde.
Reagovat
Vložit dotaz