Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Petr Bělka 5. 2. 2022
Nova místnost
Dobrý den, jediný práh v přízemí mám mezi halou a kouzelnou. Při mapování na začátku do koupelny nevjel. Dá se přidat místnost do již hotové mapy? Podle návodu mi to nedává možnost pak samostatnou koupelnu zmapovanou přilepšit k mapě přízemí . Dekuji zanodpoved
Reagovat
Lukáš Specialista 7. 2. 2022
Dobrý den, jedinou možností je znovu provést kompletní mapování a nebo vložit tuto místnost jako další podlaží do aplikace. Doporučím se případně obrátit přímo na technickou podporu iRobot, zda jsou ještě jiné možnosti úpravy mapy. https://www.irobot.cz/podpora/
Reagovat
Miroslav 14. 12. 2021
Braava 240 zvuky
Dobrý den. Mop něco chce a já neumím podle zvuků, které vydává, identifikovat, co chce. V návodu jsem nic nenašel a v aplikaci taky ne. Je někde seznam zvuků a pozadavků robota?
Reagovat
Lukáš Specialista 14. 12. 2021
Dobrý den, pokud robot nefunguje jak má a ani v aplikaci není žádná informace o chybě, tak doporučíme řešit reklamací robota.
Reagovat
Václav 26. 11. 2020
Drnčení při vytírání
Při chodu začal drnčet (pouze při pohybu dopředu), myslel jsem, že to dělá utěrka, tak jsem dal novou a je to pořád stejné. Zní to jako, kdyby vibrační deska někde narážela. Je to možné?
Reagovat
Lukáš Specialista 27. 11. 2020
Dobrý den, těžko takto soudit, pokud je robot ještě v záruce, tak doporučíme jej reklamovat a jestliže se jedná o pozáruční závadu, tak je možné zaslání k nám na servis k provedení diagnostiky.
Reagovat
Lukáš 10. 7. 2018
větší místnost
Dobrý den, jak postupovat při úklidu větší místnosti než 20m2? tak aby se zbytečně nevracel tam kde již byl?
Reagovat
Patrik Specialista 10. 7. 2018
Dobrý den,
prostor lze rozdělit pomocí integrované virtuální stěny. Jak jí aktivovat naleznete v manuálu na straně č. 13 a 14.
Reagovat
Marcela Pastorková 14. 12. 2017
Dotaz na vysávání koberců
Dokáže tento robotický vysavač vysát i koberec s nízkým vlasem?
Děkuji za odpověď
Pastorková M.
Reagovat
Patrik Specialista 14. 12. 2017
Dobrý den, iRobot Braava 240 je pouze robotický mop, nevysává.
Reagovat
Hana Sladová 18. 1. 2017
3 režimy úklidu
Dobrý den, co znamená 3 režimy úklidu? Existuje robot, který by zametal, vytíral i vysával?
Mám zametací, mopovací, jsem velmi spokojená, ale drobečky robot neuklidí.
Hana Sladová
Reagovat
Lukáš Specialista 18. 1. 2017
Dobrý den,
robot má 3 režimy úklidu: mokrý, vlhký a suchý. Pokud již robotický mop máte doporučím zakoupení robotického vysavače a jeho použití před spuštěním mopu. Roboti kteří kombinují vysátí a mopování nedosahují kvalit robotů určených k vysátí nebo mopování.
Reagovat
Lenka 8. 1. 2017
dotaz braava jet
Dobrý den, prosím je možné přidat kapku čistícího prostředku do nádržky s vodou? Děkuji
Reagovat
Zdeněk Specialista 9. 1. 2017
Dobrý den,
u tohoto produktu se doporučuje pouze samotná teplá voda. Při přidání čistícího roztoku může dojít k ucpávání trysek. Jejich oprava pak nemusí být uznána v rámci reklamace, jelikož je doporučeno do robota dávat pouze teplou vodu.
Přeji pěkný den
Reagovat
Vložit dotaz