Robotický vysavač iRobot Roomba 605
Kód zboží: 101257
Příslušenství
-
Sada 2x štětinové, gumové a boční kartáče pro iRobot Roomba 600
1 040 Kč s DPH
skladem
Počet hvězdiček: 5/5
-
Zásobník pro iRobot Roomba série 600 (bez 68x, 691, 695, 696)
1 299 Kč s DPH
skladem
Počet hvězdiček: 4/5
Popis produktu
- Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců
- Nejchytřejší systém úklidu a navigace iAdapt
- Třístupňový čistící systém
- Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow
- Adaptivní čistící hlava 2. generace
- Velkokapacitní sběrný koš AeroVac
- Filtrační systém z mikrovláken
- Systém ANTITANGLE proti zamotání do kabelů a třásní od koberce
- Nárazník se zpomaleným dotykem
- Senzory proti pádu ze schodů
- Baterie XLife
- Nabíjecí stanice s integrovaným adaptérem
Komu vysavač doporučujeme
Robotický vysavač iRobot Roomba 605 se hodí do menších bytů a domů s podlahovou plochou do 60 m2. Absence funkce načasování úklidu vyžaduje manuální aktivaci robota pomocí tlačítka CLEAN, následný úklid však probíhá plně automaticky stejně jako v případě vyšších modelů série 600 a dokonce i 700. Model 605 bude vyhovovat těm z vás, kteří oželí např. detekci nečistot, anebo madlo na přenášení.
Třístupňový čistící systém
Nepřekonatelnou kvalitu úklidu robotických vysavačů Roomba má na svědomí vysoce funkční třístupňový systém úklidu.
V rámci tohoto systému Roomba doslova vyžene nečistoty z každého zákoutí místnosti a nasaje je do sběrného koše. Nejjemnější prachové částice zachytí účinný filtr z mikrovláken.
1. Rotující boční kartáček
Díky přítomnosti bočního kartáčku dokáže Roomba efektivně čistit i místa okolo nábytku, podél stěn, rohy místností a jiná těžko dostupná místa, což je doménou systému Wall Follow.
2. Dva proti sobě rotující kartáče
Robot využívá princip dvou proti sobě rotujících kartáčů, které jsou umístěny v čistící hlavě robota. Díky tomuto systému Roomba velmi efektivně sbírá prach i velké nečistoty z podlahy.
3. Optimální sací výkon
Ve sběrném koši se nachází účinný sací motor, který vysává jemný prach a drobné nečistoty zachycené na kartáčích.
Wall Follow
Systém bočního úklidu v rozích a podél stěn Wall Follow zajistí, aby Roomba perfektně uklidila podél zdí, nábytku či v rozích místnosti.
Úklid všech typů tvrdých podlah i koberců
Roomba je robot určený pro úklid všech druhů domácích podlah jako je dlažba, linoleum, koberce nebo dřevěná podlaha.
Systém Antitangle
iRobot myslí na běžnou domácnost, a proto své robotické vysavače vybavil funkcí ANTITANGLE, která zabrání zamotání a zaseknutí se do kabelů či třásní od koberce. Když kartáče ucítí odpor, otočí rotaci. Tímto způsobem se robot z kabelů uvolní a může pokračovat v úklidu.
Přejíždí prahy a jiné nerovnosti
Roomba dokáže hravě překonat přechodové lišty, prahy nebo jiné nerovnosti do výšky až 2 cm.
Program SPOT
Program SPOT slouží k lokálnímu úklidu. Po ruční aktivaci programu robot důkladně uklidí prostor o průměru 1 m². Poslouží vám jako „smetáček a lopatka“, když se vám v kuchyni vysype cukr nebo vám uklidí například rohož na boty.
Spolehlivé senzory proti pádu ze schodů
Speciální senzory umístěné na spodní části robota dokáží bezpečně rozeznat volný prostor pod robotem, a tím zcela vyloučit možnost pádu ze schodů. Roomba se zastaví, hezky otočí a pokračuje dál v úklidu s pevnou půdou pod kolečky.
Automatické parkování a dobíjení
Jakmile Roomba vyhodnotí úklid jako dokončený, začne automaticky vyhledávat nabíjecí základnu, kde se dobije, aby byla připravená na další úklid. Na základnu se robot vrátí v případě, že mu dáte povel stisknutím tlačítka DOCK.
Funkce virtuální zdi
Roombě lze vymezit prostor pomocí virtuální zdi. Virtuální zeď vytváří neviditelnou překážku, kterou robot nepřejede. Používá se v případě, že potřebujete uklidit jen vyhrazený prostor, případně když chcete Roombě zabránit, aby se přiblížila k elektrickým nebo počítačovým kabelům či křehkým předmětům.
Technická specifikace
- Model: iRobot Roomba 605
- Barva: bílá / černá
- Navigace: iAdapt
- Filtrační systém: filtr z mikrovláken
- Procesor: ARM
- Sběrný koš: AeroVac
- Výklopné madlo: ne
- Doporučeno na: 3 pokoje (cca 60 m2)
- Baterie: Li-Ion
- Doba nabíjení: 3 hodiny
- Spotřeba při nabíjení: max. 33 W
- Spotřeba Stand-By: max. 2 W
- Rozměry: 330 x 92 mm (80 mm tělo robota)
- Hmotnost: 3,6 Kg
- Hlučnost: < 60 dB
- Detekce nečistot: ne
- Madlo: ne
Obsah Balení
- 1x iRobot Roomba 605
- 1x Nabíjecí základna
- 1x Baterie Li-Ion 1800 mAh
- 1x Návod na použití
Recenze produktu
-
Přemysl Pospíšil
Ověřený
zákazník10. 4. 2024
Plně dostačující pro úklid. Používán několikrát do týdne a prozatím i baterie původní.
Značka i-robot se nám osvědčila a máme v domácnostech v rodině 3 ks. -
Lada
31. 3. 2022
Vysavac mam jiz delsi dobu a jsem opravdu spokojena. Na jedno nabiti vysaje cely byt. Vysaje i v rozich.
- Jsem maximalne spokojena.
- Krane vysava chlupy i na linu.
-
Aneta Paseková
Ověřený
zákazník29. 10. 2021
iRobot Roomba 605 : Vysavač máme 5 rokem a jsem velice spokojená. Spolehlivý, každodenní využití zvládá bez problémů. Nemá žádný problém s hranou schodiště.
-
Anonym
Ověřený
zákazník13. 7. 2021
- Zatím jsem jej použil pouze dvakrát
- Asi bude dobrý
-
Jozef Behún
Ověřený
zákazník16. 6. 2021
Maximální spokojenost s robotem, vyluxuje i kombinovanou podlahu koberec a vinil.
Vřele všem doporučuji.- Velmi dobře luxuje, přejíždí i vyšší prahy.
- nemám
-
Hana
Ověřený
zákazník1. 6. 2021
Vysavač mám už druhý a jsem s ním spokojená. Výměna z důvodu poškození, vnouček se na něm několikrát
chtěl svézt.- Výborný pomocník. Výhoda proti prvnímu , zhasínání kontrolek.
-
Miluše Pumprová
Ověřený
zákazník15. 4. 2021
Jsem spokojená, jde o velmi jednoduchý přístroj, jaký jsem chtěla. Osvědčený pomocník. Mám již druhý Roomba.
- Vysává dobře mou hladkou podlahu. Je tišší než předchozí 500. Za dobrou cenu.
- Nemá madlo na přenášení. Šňůra k nabíječce by mohla být o trochu delší.
-
Anonym
Ověřený
zákazník11. 3. 2021
- bez problému přejede práh
-
Alena
Ověřený
zákazník22. 2. 2021
obchod nohu doporučit, kupovala jsem druhý pro maminku a oba fungují výborně. Obchod mohu doporučit.
-
Anonym
Ověřený
zákazník22. 2. 2021
- funguje jak má , spokojenost
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Janka 5. 11. 2024
I-robot rooomba 605
Moj robot sa po zapnuti iba toci dokola namieste,kmita sem tam,chvilkami zasekava.Asi po minute vypne.
Reagovat
Michaela Specialista 7. 11. 2024
Dobrý deň, mrzí nás Vaše problémy s robotom. Zrejme bude zlý modul jedného z kolies. Odporúčame poslať na reklamáciu, či pozáručný servis. Pekný deň
Reagovat
Vladimíra 10. 9. 2024
Vysavač nabitý svítí ale přesto se nerozjede
Dobrý den maminka ma tento vysavač .Při zapnuti se nerozjede nehlásí žádnou chybu.Je plně nabitý vše očistěno.Děkuji
Reagovat
Veronika Specialista 10. 9. 2024
Dobrý den,
dle toho co uvádíte nelze určit co je za problém,ale nečastější bývá pouze opotřebení a stáří abetrie. Doporučujeme zakoupit novou, nabízíme originální i neoriginální. Krásný den
Reagovat
Karin 19. 8. 2024
Plný sběrný koš
Dobrý den,vysavač po chvílce vysavaní hlasí plný koš,když ho vysypu,tak zase to samé i když tam nic není.Je plně nabitý i nová baterie.Čím to může být?Děkuji za odpověď.
Reagovat
Veronika Specialista 21. 8. 2024
Dobrý den,
detekce znečištění je umístěna pod kartáči. Doporučujeme vyčistit měděné kolečko. Případně vyměnit filtr, pokud je již zahlcen. Krásný den
Reagovat
Jan Nemrava 30. 11. 2023
Cerveny vykricnik
Dobry den, mam roomba 605, aktualne kdyz jej zapnu, jen s sebou cukne a rozsviti se cerveny vykricnik, ozve se ton, ale zadna dalsi hlaska, nabita baterie je, cistil a kontroloval jsem co se dalo, zadnou mechanickou zavadu jsem nenasel. Prosim poradte, co zkusit, ci co vymenit, jestli to ma smysl.ddekuji JNemrava
Reagovat
Lukáš Specialista 30. 11. 2023
Dobrý den, takto bohužel nelze určit o jakou závadu se jedná. Jediné co muhu nabídnout je servisní diagnostika robota.
Reagovat
Dušan 8. 2. 2023
Roomba 605 - Nabíjení
Dobrý den,
5let stará Roomba při najetí do nabíjecí stanice hlásila chybu (zvukově) baterie pro signalizaci nabíjení blilala červeně, ale nedobila se.
Koupil jsem novou original baterii. Na NS se rozsvítí na cca. 20sec. zelená kontrolka. Roomba svítí zeleně a vydává zvukový tón (jakoby zapojeno/odpojeno??). Signalizace dobíjení (ikonka baterie) bliká oranžově, ale Roomba se nenabije.
Děkuji za odpověď!!
Reagovat
Martina Specialista 9. 2. 2023
Dobrý den, stanice nesvítí po celou dobu nabíjení, přibližně po 20 vteřinách se kontrolka zhasne. To je naprosto v pořádku. Co se týče baterie a jejího nabíjení, zkuste zkontrolovat dobíjecí kontakty na robotovi i na stanici, zd anejsou zanesené nějakou nečistotou, popřípadě je očistit. pokud kontrolka při nabíjení bliká oranžově, znamená to, že se baterie stále nabíjí. Může se jednat o regenerační proces, kdy je nabíjení poněkud delší, jelikož baterie může být podnabitá.
Reagovat
Dušan 9. 2. 2023
Dobrý den a děkuji za odpověď. Dobíjecí kontakty jsou v pořádku, to jsem vše předem kontroloval. Před podáním dotazu, jsem Roombu jsem nabíjel cca.3h, ale výsledek stejný. Po celou dobu blikala baterie oranžově a Roomba vydávala zvukový signál (jako by on/off).
Nechám tedy Roombu na nabíjecí stanici delší dobu.
Reagovat
Lukáš Specialista 9. 2. 2023
Dobrý den, doporučil bych ještě vyzkoušet baterii z robot avyjmout a očistit kontakty pod baterií, případně je i lehce přiohnout směrem nahoru, tak aby došlo k lepšímu kontaktu s baterií - kontakty se mohou časem vymačkat a toto může pomoci.
Reagovat
Martina Specialista 9. 2. 2023
Dobrý den, ano zkuste nabíjet delší dobu. kdyby nedošlo k žádné změně, doporučili bychom servisní kontrolu robota. Problém nemusí být v baterii, ale v samotném robotovi.
Reagovat
Dušan 9. 2. 2023
Dobrý den, mohu Vás požádat o doporučení servisu v Ústí nad Labem a okolí... děkuji!!!
Reagovat
Lukáš Specialista 9. 2. 2023
Dobrý den, o servisu ve Vašem okolí bohužel nemáme informaci, ale můžete využít služeb našeho servisu.
Reagovat
Ivana 30. 11. 2022
Roomba 606
Mám nový robot, dala jsem ho nabít, rozsvítí se zelené clean a začne blikat prázdná baterie ikona a pak vypne, to je u nenabiteho nového robotů v pořádku. Po minutě se ale znovu rozsvítí zeleně clean , červená baterie a vykřičník a hlasi to nějakou chybu. Co s tím prosím?
Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 1. 12. 2022
Dobrý den, nový robot má pod baterií žlutou ochrannou pásku, kterou je nutné nejrpve odstranit. Pokud byla páska odstraněna, zkontrolujte správné připojení napájecího kabelu a správné umístění robota na kontakty stanice.
Reagovat
Tkadlec Antonín 22. 5. 2022
Neustale plny sáček
Dobry den
Vysavač najede do doku vysype se a stále píše sáček plný vyměňte sáček a přitom v něm není ani smítko co s tím? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 23. 5. 2022
Dobrý den, jakého modelu se Váš dotaz týká? Model iRobot Roomba 605 námá žádný sáček na nečistoty.
Reagovat
Kýzl Petr 17. 3. 2022
iRobot Roomba 605
Dobrý den , vysavač normálně vysává lino , dlažbu , vjede na koberec zastaví se a rozsvítí se červený vykřičník . Kde je chyba ? Nemohu nikde dohledat . Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 17. 3. 2022
Dobrý den, pravděpodobně je výška koberce pro robota už příliš vysoká. Maximální výška je kolem 1,5 - 2 cm. Dále by koberec neměl mít dlouhý či hustý chlup.
Reagovat
Jana 16. 12. 2021
Připojení k aplikaci
Dobrý den, mám problém se spalováním vysavace a aplikace. Aplikace vysavac vyhledá, ale poté mám přejít do nastavení telefonu a pomoci Wi-Fi se připojit, bohužel mi ale nenajde zařízení. V čem je prosím problém?
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 12. 2021
Dobrý den, tento model nelze spárovat s wifi.
Reagovat
Lukáš 2. 12. 2021
Nefunkční dva válcové kartáče
Dobrý den. Potýkám se s problémem ohledně naší Roomby 605. Vysavač normálně jezdí, nabíjí se, "kartáček" vlevo vpředu funguje, ale dva hlavní sběrné kartáče se netočí. Jsem trochu od technického oboru, motorek vysávání jsem si proměřil, ten je normálně funkční. Plastové soukolí mezi elektromotorkem a kartáči jsem rozebral, vyčistil, promazal.... Ale kartáče se stále netočí, pouze se občas "tam z těch míst" ozve zvláštní zvuk, jako drhnutí, nebo něco v tom smyslu. Můžete prosím pomoci? Jinak jsme s robotem naprosto spokojeni, neradi bychom měnili :-)
Moc děkuji.
S pozdravem, Matouš
Reagovat
Martina Specialista 3. 12. 2021
Dobrý den, dle popisu se bude jednat o problém se středovým vysávacím modulem. Zde by bylo jeidnou možností zakoupit nový modul. Bližší informace ohledně dostupnosti Vám zasílám na e-mail.
Reagovat
Natálie 14. 6. 2022
Dobrý den. Mám stejnou závadu - nefunkční dva válcové kartáče. Prosím o zaslání odkazu na středový modul.
Předem děkuji.
Natálie
Reagovat
Lukáš Specialista 14. 6. 2022
Dobrý den, pro zakoupení tohoto náhradního dílu bude třeba kontaktovat náš servis: [email protected] Náhradní díly nemáme na eshopu v nabídce.
Reagovat
zobrazit všechny dotazy 45