Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Ivana 3. 3. 2024
Chyba 14
Dobrý den, mám vysavač roomba 676.slouží dobře přes 3 roky. Teď začal hlásit chybu 14.Vyčistila jsem sběrný koš kontakty. Chvíli jezdí, pak zastaví a hlásí chybu. Nerozběhne se, jen sebou cukne a zas hlásí chybu 14 Můžete mi poradit? Děkuji Siglova
Reagovat
Veronika Specialista 5. 3. 2024
Dobrý den,
jedná se o chybu kontaktu zásobníku. Doporučujeme vyčistit kontakty a vyresetovat robota. Mělo by se vše tímto odtsranit. Krásný den
Reagovat
Michal F 3. 11. 2023
Spuštění na dálku
Dobrý den,
v mobilu aplikace - vše OK.
Na domácí síti a připojení přes WIFI mohu vše z mobilu ovladat.
Jakmile jsem ale mimo domov - aplikace nemuže najít Roombu.
Jde dělám chybu?
Děkuji
Michal
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 11. 2023
Dobrý den, pokud máte zapnuta na telefonu data nebo jste na jiné wifi, tak by neměl být s připojením problém. Doporučil bych se obrátit přímo na podporu iRobotu: [email protected]
Reagovat
Michal 3. 11. 2023
Ano, zaplá data mám, a ano pokud jsem mimo domov tak na domácí WIFI přeci být nemohu.
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 11. 2023
Dobrý den, měl jsem na mysli jinou wifi pokud byste nebyl na datech.
Reagovat
Marian 20. 6. 2022
Dobrý den. Přestal mi fungovat boční otáčecí kartáč. Vyčistil jsem komplet vše odstranil namotané vlasy a stejně ho vysavač při úklidu neroztočí. Zaseknutý není. Jde pootocit prstama a je cítit odpor který klade motorek. Vysavač mám cca 2 měsíce. Je možné že se pokazil motorek co pohání kartáč?
Reagovat
Lukáš Specialista 20. 6. 2022
Dobrý den, dle popisu závady, doporučíme řešit reklamací robota.
Reagovat
Edita 26. 2. 2022
Nabíjení
Dobrý den, vysavač mám rok a poslední dobou má velký problém s nabíjením. Spíš bude problém v nabíjecí stanici, která jen chvilkama problikne (zelená kontrola), vše je očištěné. Někdy se nabije bez problému, ale ted už několikátý den se nedaří nabít vůbec.
Reagovat
Katrin Specialista 26. 2. 2022
Dobrý den, doporučujeme očistit kontakty jak na robotovi tak i na dobíjecí základně. V případě že se základna po najetí robota rozsvítí cca na 2 sec., základna dobíjí, pokud však bliká a závada přetrvává, bohužel bude nutné vysavač reklamovat. Krásný den
Reagovat
Škrabišová 20. 11. 2021
Hlásí chybu 14
Dobrý den, vysavač Roomba 676 hlásí chybu 14, můžete poradit. Děkuji Škrabišová
Reagovat
Lukáš Specialista 22. 11. 2021
Dobrý den, mělo by se jednat o chybu zásobníku na nečistoty. Doporučíme zkontrolovat kontakty na zásobníku tak i na samotném robotu a případně je očistit.
Reagovat
jiri 22. 9. 2021
Roomba 676 WiFi
Dobrý den, máme Roomba 676 WiFi a máme problém s připojením přes aplikaci na naší WiFi. Dokonce to hlásí že na WiFi není internet. Poradíte prosím? Děkuji Jirka
Reagovat
Lukáš Specialista 22. 9. 2021
Dobrý den, na Váš email jsme zaslali návod na připojení.
Reagovat
jirka 22. 9. 2021
Dobrý den, máme Roomba 676 WiFi a máme problém s připojením přes aplikaci na naší WiFi.
Reagovat
Klára 6. 8. 2021
Roomba 676Wifi
Dobrý den,
mám od Vás robota a chtěla jsem se zeptat, zda je možné umýt vodou nádobku na prach? Zatím jen vysypávám, ale bojím se namočit. Jinak spokojenost, robot je super :). Děkuji Klára
Reagovat
Martina Specialista 6. 8. 2021
Dobrý den, vymývání sběrného koše pod tekoucí vodou se nedoporučuje. Mohlo by dojít k poškození motoru sání, který je uvnitř koše. Na vyčištění můžete použít například navlhčené urbousky.
Reagovat
Lucie 25. 7. 2021
Propojení v aplikaci a wifi
Dobrý den,
nedaří se nám propojit robota s wifi v aplikaci. Doteď vše v pořádku fungovalo. Provedli jsme veškeré restarty, wifi funguje, robot taktéž. Robota v appce vidíme, ale stále hlásí nepřipojeno a nelze pomocí aplikace ovládat.
Děkuji za radu.
Reagovat
Lukáš Specialista 26. 7. 2021
Dobrý den, doporučil bych se obrátit přímo na podporu iRobotu: [email protected]
Reagovat
Eva 29. 4. 2021
Připojení na wifi
Dobrý den, máme Roomba 676 WiFi a máme problém s připojením přes aplikaci na naší WiFi. Dokonce to hlásí že na WiFi není internet. Dal se do aplikace nedostanu. Poradíte prosím? Děkuji Eva
Reagovat
Lukáš Specialista 30. 4. 2021
Dobrý den, na Váš email jsme zaslali přesný postup párování.
Reagovat
Barbora 20. 5. 2021
Dobrý den, potřebovala bych úplně stejnou radu jako Eva. Děkuji Bára
Reagovat
Lukáš Specialista 21. 5. 2021
Dobrý den, návod byl zaslán na Váš email.
Reagovat
Vložit dotaz