Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba 676 WiFi

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba 676 WiFi

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Ivana 3. 3. 2024

    Chyba 14

    Dobrý den, mám vysavač roomba 676.slouží dobře přes 3 roky. Teď začal hlásit chybu 14.Vyčistila jsem sběrný koš kontakty. Chvíli jezdí, pak zastaví a hlásí chybu. Nerozběhne se, jen sebou cukne a zas hlásí chybu 14 Můžete mi poradit? Děkuji Siglova

    • Veronika Specialista 5. 3. 2024

      Dobrý den,
      jedná se o chybu kontaktu zásobníku. Doporučujeme vyčistit kontakty a vyresetovat robota. Mělo by se vše tímto odtsranit. Krásný den

  • Michal F 3. 11. 2023

    Spuštění na dálku

    Dobrý den,
    v mobilu aplikace - vše OK.
    Na domácí síti a připojení přes WIFI mohu vše z mobilu ovladat.
    Jakmile jsem ale mimo domov - aplikace nemuže najít Roombu.
    Jde dělám chybu?
    Děkuji
    Michal

    • Lukáš Specialista 3. 11. 2023

      Dobrý den, pokud máte zapnuta na telefonu data nebo jste na jiné wifi, tak by neměl být s připojením problém. Doporučil bych se obrátit přímo na podporu iRobotu: [email protected] 

      • Michal 3. 11. 2023

        Ano, zaplá data mám, a ano pokud jsem mimo domov tak na domácí WIFI přeci být nemohu.

        • Lukáš Specialista 3. 11. 2023

          Dobrý den, měl jsem na mysli jinou wifi pokud byste nebyl na datech. 

  • Marian 20. 6. 2022

    Dobrý den. Přestal mi fungovat boční otáčecí kartáč. Vyčistil jsem komplet vše odstranil namotané vlasy a stejně ho vysavač při úklidu neroztočí. Zaseknutý není. Jde pootocit prstama a je cítit odpor který klade motorek. Vysavač mám cca 2 měsíce. Je možné že se pokazil motorek co pohání kartáč?

    • Lukáš Specialista 20. 6. 2022

      Dobrý den, dle popisu závady, doporučíme řešit reklamací robota. 

  • Edita 26. 2. 2022

    Nabíjení

    Dobrý den, vysavač mám rok a poslední dobou má velký problém s nabíjením. Spíš bude problém v nabíjecí stanici, která jen chvilkama problikne (zelená kontrola), vše je očištěné. Někdy se nabije bez problému, ale ted už několikátý den se nedaří nabít vůbec.

    • Katrin Specialista 26. 2. 2022

      Dobrý den, doporučujeme očistit kontakty jak na robotovi tak i na dobíjecí základně. V případě že se základna po najetí robota rozsvítí cca na 2 sec., základna dobíjí, pokud však bliká a závada přetrvává, bohužel bude nutné vysavač reklamovat. Krásný den

  • Škrabišová 20. 11. 2021

    Hlásí chybu 14

    Dobrý den, vysavač Roomba 676 hlásí chybu 14, můžete poradit. Děkuji Škrabišová

    • Lukáš Specialista 22. 11. 2021

      Dobrý den, mělo by se jednat o chybu zásobníku na nečistoty. Doporučíme zkontrolovat kontakty na zásobníku tak i na samotném robotu a případně je očistit. 

  • jiri 22. 9. 2021

    Roomba 676 WiFi

    Dobrý den, máme Roomba 676 WiFi a máme problém s připojením přes aplikaci na naší WiFi. Dokonce to hlásí že na WiFi není internet. Poradíte prosím? Děkuji Jirka

    • Lukáš Specialista 22. 9. 2021

      Dobrý den, na Váš email jsme zaslali návod na připojení. 

      • jirka 22. 9. 2021

        Dobrý den, máme Roomba 676 WiFi a máme problém s připojením přes aplikaci na naší WiFi.

  • Klára 6. 8. 2021

    Roomba 676Wifi

    Dobrý den,
    mám od Vás robota a chtěla jsem se zeptat, zda je možné umýt vodou nádobku na prach? Zatím jen vysypávám, ale bojím se namočit. Jinak spokojenost, robot je super :). Děkuji Klára

    • Martina Specialista 6. 8. 2021

      Dobrý den, vymývání sběrného koše pod tekoucí vodou se nedoporučuje. Mohlo by dojít k poškození motoru sání, který je uvnitř koše. Na vyčištění můžete použít například navlhčené urbousky.

  • Lucie 25. 7. 2021

    Propojení v aplikaci a wifi

    Dobrý den,
    nedaří se nám propojit robota s wifi v aplikaci. Doteď vše v pořádku fungovalo. Provedli jsme veškeré restarty, wifi funguje, robot taktéž. Robota v appce vidíme, ale stále hlásí nepřipojeno a nelze pomocí aplikace ovládat.
    Děkuji za radu.

    • Lukáš Specialista 26. 7. 2021

      Dobrý den, doporučil bych se obrátit přímo na podporu iRobotu: [email protected] 

  • Eva 29. 4. 2021

    Připojení na wifi

    Dobrý den, máme Roomba 676 WiFi a máme problém s připojením přes aplikaci na naší WiFi. Dokonce to hlásí že na WiFi není internet. Dal se do aplikace nedostanu. Poradíte prosím? Děkuji Eva

    • Lukáš Specialista 30. 4. 2021

      Dobrý den, na Váš email jsme zaslali přesný postup párování. 

      • Barbora 20. 5. 2021

        Dobrý den, potřebovala bych úplně stejnou radu jako Eva. Děkuji Bára

        • Lukáš Specialista 21. 5. 2021

          Dobrý den, návod byl zaslán na Váš email. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše