Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba 696 WiFi

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba 696 WiFi

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Jana Přílepková 3. 1. 2021

    IRobot 696

    Dobrý den, rada bych se zeptala zda u tohoto modelu zde nastavit, aby vysál jen jednotlivou místnost do kterého ho pošlu.

    • Zdeněk Specialista 4. 1. 2021

      Dobrý den,
      bohužel tuto možnost mají až modely s kamerovým systémem a to od modelové řady i7. Nižší modelový řada 9xx má také kamerovou navigaci, ale možnost zaslání robota do konkrétních prostor ještě nemají.
      Přejeme hezký den

  • Jana Přílepková 3. 1. 2021

    IRobot 696

    Dobrý den, rada bych se zeptala zda u tohoto modelu zde nastavit, aby vysál jen jednotlivou místnost do kterého ho pošlu.

  • Jana Přílepková 3. 1. 2021

    IRobot 696

    Dobrý den, rada bych se zeptala zda u tohoto modelu zde nastavit, aby vysál jen jednotlivou místnost do kterého ho pošlu.

  • Mirek 8. 12. 2018

    iRobot 696

    Dobrý den, dostali jsme robotický vysavač iRobot 696, lze nastavit češtinu ?

    • Veronika - Robot World Specialista 8. 12. 2018

      Dobrý den,
      v českém jazyce je pouze aplikace v chtrém telefonu, kterou ovládáte robota. Robot česky neumí a nelze naszavit. Češtinu lze nastavit pouze u robotů řady 900. Krásný den

  • David Šertler 25. 2. 2018

    Dobrý den nedávno jsem si pořídil vysavač iRobot Roomba 696 a rád bych se zeptal zda robot sám zajede do nabíjecí stanice a nebo jo to musím tzv naučit děkuji za odpověď

    • Patrik Specialista 26. 2. 2018

      Dobrý den, iRobot Roomba 696 si do nabíjecí stanice zajede sám. Když Vám robot nedokáže najít stanici, doporučuji zkusit stanici přemístit do otevřenějšího prostoru.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše