Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Jana Přílepková 3. 1. 2021
IRobot 696
Dobrý den, rada bych se zeptala zda u tohoto modelu zde nastavit, aby vysál jen jednotlivou místnost do kterého ho pošlu.
Reagovat
Zdeněk Specialista 4. 1. 2021
Dobrý den,
bohužel tuto možnost mají až modely s kamerovým systémem a to od modelové řady i7. Nižší modelový řada 9xx má také kamerovou navigaci, ale možnost zaslání robota do konkrétních prostor ještě nemají.
Přejeme hezký den
Reagovat
Jana Přílepková 3. 1. 2021
IRobot 696
Dobrý den, rada bych se zeptala zda u tohoto modelu zde nastavit, aby vysál jen jednotlivou místnost do kterého ho pošlu.
Reagovat
Jana Přílepková 3. 1. 2021
IRobot 696
Dobrý den, rada bych se zeptala zda u tohoto modelu zde nastavit, aby vysál jen jednotlivou místnost do kterého ho pošlu.
Reagovat
Mirek 8. 12. 2018
iRobot 696
Dobrý den, dostali jsme robotický vysavač iRobot 696, lze nastavit češtinu ?
Reagovat
Veronika - Robot World Specialista 8. 12. 2018
Dobrý den,
v českém jazyce je pouze aplikace v chtrém telefonu, kterou ovládáte robota. Robot česky neumí a nelze naszavit. Češtinu lze nastavit pouze u robotů řady 900. Krásný den
Reagovat
David Šertler 25. 2. 2018
Dobrý den nedávno jsem si pořídil vysavač iRobot Roomba 696 a rád bych se zeptal zda robot sám zajede do nabíjecí stanice a nebo jo to musím tzv naučit děkuji za odpověď
Reagovat
Patrik Specialista 26. 2. 2018
Dobrý den, iRobot Roomba 696 si do nabíjecí stanice zajede sám. Když Vám robot nedokáže najít stanici, doporučuji zkusit stanici přemístit do otevřenějšího prostoru.
Reagovat
Vložit dotaz