Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Ján 18. 7. 2018
Blika ikona Antitagle
Dobry den,
Prestal se na 782 tocit postranni kartacek a blika ikona Antitagle. Nevim si s tim poradit - v cem muze byt problem? Dekuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 19. 7. 2018
Dobrý den, zkuste boční kartáček odšroubovat a odstranit případné nečistoty, pokud toto nepomůže bude třeba robot reklamovat, jestliže je ještě v záruce nebo můžete kontaktovat náš servis v případě pozáruční opravy.
Reagovat
Pavel 30. 5. 2018
Blikající lupa
Dobrý den. Mám roombu 782 a občas se stává, že začne blikat lupa třeba 5min se tak děje, ale žádné nečistoty na podlaze nejsou a roomba se chová úplně normálně jak při běžném úklidu. Nevím co tento blikající signál znamená. Děkuji za odpověď.
Reagovat
Martina Specialista 30. 5. 2018
Dobrý den,
když odděláte hlavní rotační kartáče, pod nimi se nachází senzor, který tyto nečistoty detekuje. Zkuste senzor očistit a poté by signál už dále neměl blikat.
Reagovat
Marie 18. 4. 2017
782 plus
Dobrý den, jaký je prosim rozdíl mezi vysavacem 782 a 782 plus? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 19. 4. 2017
Dobrý den, rozdíl je pouze v příslušenství dodávaném v základním balení robota. Kdy model PLUS má navíc toto:
Reagovat
Alzbeta 22. 3. 2017
virtualni zed
chci se zeptat koupila jsem si roombu 782 ale vubec si nevim rady jak se pouziva virtualni zed s majakem chtela bych ji mit nastavenou aby roombu navadela na dalsi mistnost dekuji za odpoved
Reagovat
Lukáš Specialista 23. 3. 2017
Dobrý den, virtuální zeď s majákem musíte nastavit na funkci lighthouse. Zeď umístíte do dveří místnosti kterou chcete oddělit. Robot bude uklízet část před zdí a když vyhodnotí, že je uklizeno, tak teprve po tom jej zeď vpustí do druhé části.
Reagovat
Vložit dotaz