Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba 880

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba 880

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • David Krejčíř 3. 8. 2023

    Nefunkční pohyblivý smetáček

    Dobrý den, chci se zeptat. Přestal mi fungovat pohyblivý smetáček, mohli byste mi prosím poradit, jak ho zprovoznit nebo je nutné zboží reklamovat? Děkuji. David

    • Lukáš Specialista 3. 8. 2023

      Dobrý den, doporučíme kartáček odpontovat a vyčistit nečistoty pod ním. Pokud by toto nepomohlo a robot je ještě v záruce, tak bude třeba řešit jeho reklamací. 

  • Veronika 11. 4. 2023

    Roomba 866

    Dobrý den,
    cca 7 let vlastním robotický vysavač roomba 866. Do teď bez jediné závady.
    V poslední době vysavač špatně zajíždí na základnu a špatně se dobíjí.
    Přijede na základnu a místo toho, aby se zastavil a dobíjel, začne se točit přes konektory.
    Když ho na konektory umístím ručně, stále se snaží točit a signalizace dobíjení bliká.
    Konektory i vysavač jsou vyčištěné, vysává dobře.
    Děkuji, Veronika

    • Lukáš Specialista 11. 4. 2023

      Dobrý den, doporučíme zkontrolovat dobíjecí konektory na robotovi. Někdy se stane, že se konektory zataví do těla robota a nedochází pak ke kontaktu s dobíjecí stanicí. Robot by pak musel do servisu na výměnu těla robota.

  • Martina 20. 2. 2023

    Roomba i7

    Mam zakupeny i robot roomba i 7,mam ho asi 2 tyzdne.Prestala sa tocit metlicka a robot huci.Dakujem.

    • Martina Specialista 20. 2. 2023

      Dobrý den, poradili bychom odejmout boční kartáček a zkontrolvoat, zda pod ním není větší množství nečistot. Pokud se kartáček i přesto netočí a robot vydává divné zvuky, raději řešte reklamací

  • Chromý Jiří 22. 1. 2023

    Prosím o radu

    Vysavač Roomba 758 jezdí,vše se točí,ale nesaje,nevysává... Co s tím ? Vysavač jsme kompletně rozdělali a vyčistili,ale nemá sací výkon...

    • Martina Specialista 23. 1. 2023

      Dobrý den, zkontrolujte sběrný koš robota, zda přo chodu nehučí. Pokud ano, zkuste pročistit ventilátor ze zadní strany. Nejlépe profouknout vzduchem, pokud máte tuto možnost. Pokud bude problém přetrvávat, doporučili byhcom zakoupení nového sběrného koše.

  • Roman 17. 11. 2022

    Roomba i7

    Dobry den, roombu i7 mame asi 3 tyzdne a po dokonceni procesu vysavania sa normalne vrati do nabijacej stanice,ale pocas nabijania sa nezhasne kontrolka “Clean”. Prve nabijania sa vzdy zhasla,ale teraz nam stale svieti pri nabijani,co je dost rusive pre oci.. Je to nejaka chyba,pretoze som skusal aj reset,ale nepomaha..?

    • Martina Specialista 18. 11. 2022

      Dobrý den, v aplikaci proběhla nedávno aktualizace a momentálně je zde možnost nastavení zhasnutí světelných kontrolek. V aplikaci pod názvem stavové kontrolky.

      • Zuzana 20. 11. 2022

        Aj napriek nastaveniu vypnutia stavových kontroliek v aplikácii zaparkovaný vysávač i7 v dokovacej stanici stále svieti. Viete mi poradiť ako to vypnúť?

        • Kristián 21. 11. 2022

          Dobrý deň, riešil som ten istý problém, vyjadrenie servisu:
          Dobrý den, po poslední aktualizaci softwaru se u některých robotů objevily komplikace se stavovými kontrolkami - chápu správně, že máte v aplikaci nastaveno, aby kontrolka při nabíjení svítila, ale nesvítí? Pokud nám zašlete sériové číslo robota, nastavili bychom pro něj opravnou aktualizaci sw.
          Po poslednej aktualizácii s tým majú viacerí problém, treba čakať na novú.

        • Lukáš Specialista 21. 11. 2022

          Dobrý den, v případě, že i po nastavení v aplikaci kontrolka trvale svítí, tak doporučíme provést reset robota do továrního nastavení a pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit přímo s podporou iRobot na tomto emailu: [email protected] 

  • Miroslava 23. 9. 2022

    Hluk

    Dobrý deň, mám iRobot Roomba asi 2 mesiace...doteraz fungoval super, dnes začal pri vysávaní strašne hučať - funguje, vysáva, len hučí

    • Lukáš Specialista 26. 9. 2022

      Dobrý den, doporučíme vysavač vyčistit hlavně kartáče a jejich ložiska. Pokud by se nepodařilo takto hluk odstranit, tak by bylo třeba řešit reklamací. 

  • Jan Hányik 17. 8. 2022

    Irobot I7 kartáček

    Dobrý den zapnu robota a netočí se boční kartáček

    • Martina Specialista 17. 8. 2022

      Dobrý den, pokud se boční kartáček netočí nebo z modulu vypadává, bude pravděpodobně opotřebovaný modul bočního kartáčku. Doporučili bychom zakoupení nového modulu. Bližší informace Vám odesílám na e-mail.

      • Jan Hányik 17. 8. 2022

        jak opotřebovaný ? však podle aplikace není opotřebovaný a zbývá v životnosti ještě 125 hod a je to zelené

        • Martina Specialista 17. 8. 2022

          Dobrý den, model 880 nemá možnost mobilní aplikace. Pokud Vám aplikace zobrazuje stav bočního kartáčku jedná se pouze o opotřebení kartáčku, nikoli modulu bočního kartáčku.

  • Fišerová 23. 5. 2022

    Error 5

    Dobrý den, mám Roombu 866. Před dvěma dny se objevil problém při nabíjení. Robot zajede do nabíjecí stanice, nabíjí se, po 20 minutách se ozve Error 5 , naskočí červený vykřičník a baterie je úplně vybitá- svítí červeně. Zkusila jsem vyměnit nabíjecí stanici(mám náhradní) a stalo se to samé. Zkusila jsem robota resetovat, ani to nepomohlo. Kontakty na vysavači jsem otřela lihem, také to nepomohlo. Myslela jsem, že dosluhuje baterie, ale při vysávání jsem neviděla problém, že by se vysavač rychle vybíjel, že by vysával kratší dobu. V čem by mohl být problém? Děkuji.

    • Lukáš Specialista 23. 5. 2022

      Dobrý den, doporučil bych vyjmout baterii a očistit kontakty pod baterií případně i na baterii, dále pak kontakty pod baterií lehce přiohnout směrem nahoru, tak aby došlo k lepšímu kontaktu. V případě, že nepomůže, tak by bylo třeba řešit výměnou baterie.

  • David 31. 3. 2022

    iRobot 651

    Dobrý den,
    rád bych požádal o radu. Máme iRobot 651. 2 roky jsme ho nepoužívali kvuli miminku a neustale pritomnosti doma - bylo rychlejsi vysat normalnim vysavacem.
    Po 2 letech jsme ozivili roomu a mela mrtvou baterii. Po zakoupeni nove baterie se zacal chovat podivne. Normalne jezdi, vysava, najednou se z nicehonic vypne. Po par desitkach minut zatuta a pokracuje dal. Naprosto bez jakekoli priciny, naprosto nahodne. Obcas se vypne na chvili, obcas na dele. Obcas se zastavi uplne.
    Reset jsme zkouseli, nepomohl.
    Dekuji predem za radu, kde by mohl byt zakopany pes. Zadny error nehlasi.

    • Martina Specialista 31. 3. 2022

      Dobrý den, problém může být se základní deskou robota. Více informací po diagnostice by zjistilo sevisní středisko. Pokud by se jednalo o desku robota, oprava se ve většině případů nevyplácí, cena je nerentabilní.

  • Vonkova 23. 12. 2021

    Vypnuti pafovych cidel

    Prosim ktery servis v okoli Kadaňe by nam vypnul padovy cidla..mame tmavy koberec?

    • Martina Specialista 27. 12. 2021

      Dobrý den, jedinou možností je zaslání robota do servisního střediska. Ve Vašem okolí bohužel příslušný servis není.

  • Jaromir 8. 12. 2021

    Točí se dokola a pak hlásí nějaké čistí

    Dobrý den, mám iRobota roomba ( nevím přesně typ) mám ho z druhé ruky, a dneska se začal točit do kola cca 2 minuty se točí a pak se tam ukáže vykřičník, a něco hlásí něco asi jako ze chci vyčistit ( ale vše jsem vyčistil) co s tím? Děkuji

    • Lukáš Specialista 9. 12. 2021

      Dobrý den, může se jednat například i o vadnou baterii. Doporučím ověřit přesný model robota. Označení naleznete nad pravým kolem. Pokud by nebyl problém v baterii, tak doporučím servis robota. 

  • Tomáš Žurek 8. 11. 2021

    Dost často hlásí chybu 10

    Koupil jsem si Roomba 980 dost často mi hlásí chybu 10 . Může to být slabší baterií.

    • Lukáš Specialista 8. 11. 2021

      Dobrý den, chyba 10 je chyba kola, tato chyba nebude mít s baterií nic společného. Doporučíme provést reset robota a zkontrolovat zda nejsou v kole nečistoty. 

  • Lenka 16. 6. 2021

    Irobot 880

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli se dá čistit a jak kdyztak schodové čidla, něco mi v jednom vyteklo a vysavač stále hlásí chybu 6 a nejede, případně kolik by stála oprava, výměna nebo vyčištění? Děkuji

  • Nikol 20. 3. 2021

    Netoci se bocni kartacej

    Dobry den, mame roboticky vysavac i roomba 886 asi 3 roky a prestal se nam pred casem tocit bocni stetecek. Nejprve jsme vse resetovali, vycistili,jak tu radite. Ale zjistili jsme,ze se povoluje sroubek, tak nejprve jsme kazdy tyden utahovali, postupne po kazdem vysavani. Nyni sroubek nedrzi vubec, protaci se, po vysavani nekde vypadne atd... davali jsme i sroubek novy. je uz dle nas strzeny zavit v tom plastu,kam se sroubek zasroubovava. Jak se da resit tato zavada? Da se nejak cely dil vymenit? Kolik by cca stala oprava? Kam se obratit s pribliznym nacenenim? Dekuji.

    • Lukáš Specialista 22. 3. 2021

      Dobrý den, pokud se jedná pouze o stržený závit, tak lze řešit zakoupením nějakého delšího šroubku, třeba i vrutu. Pokud již ani toto řešení nepomůže, tak můžeme nabídnout komplet modul bočního kartáčku. K zakoupení tohoto servisního dílu je třeba kontaktovat náš servis

  • Patrik 16. 2. 2021

    Patrik1234

    Dobrý deň, mam problém s robotom Combo, ľavá bočná kefa sa stále točí. Ak vypnem hlavný vypínač tak sa točí len ak je v nabíjacej stanici ale ak je vypínač zapnutý tak sa točí stále, viete mi poradiť o aký problém ide?

    • Marcela 8. 4. 2021

      Dobry den Patrik, prosim Vas, pomohol Vam hard reset robota? Mam rovnaky problem od vcera. Snazime sa ho resetovat, odpojit bateriu...
      Ako ste dopadli s tym Vasim? Da sa chyba odstranit, alebo je nutne zaslat do servisu?
      Dakujem

      • Jozef 12. 12. 2021

        Dobry deň
        Mám taký istý problém ako sa vám to podarilo vyriešiť . Fungoval ten reštart alebo treba servis ?
        Ďakujem za odpoveď

    • Martina Specialista 16. 2. 2021

      Dobrý den, zkuste provést reset robota, na pár minut můžete z robota vyjmout i baterii. Poté spusťte robota k úklidu. Pokud se bude chovat stejně a boční kartáček se i nadále bude nepřetržitě točit, bude nutné zaslat robota k servisní prohlídce.

  • Petra 24. 8. 2020

    Zasekne se na liště

    Dobrý den mám robota cca 4 roky ...nikdy žádný problém jen teď poslední dobrou se mi zasekne na liště a vydrží na ní jezdit cca 10 min (dopředu dozadu a pak má i zásek ....někdy stojí i na místě a nepohne se.. jen vysává) přijde mi že nemá sílu se znovu rozjet.... nikdy mu přechodové lišty nedělaly problém.
    Děkuji

    • Veronika Specialista 25. 8. 2020

      Dobrý den,
      může být problém v baterii, pokud je starší 2 let baterie je již slabá a robot se pak může zastavovat i na nepatrných překážkách jako je koberec nebo právě lišta. Doporučujeme vyměnit baterii za novou, měl by se problém vyřešit. Krásný den

  • Karel 20. 7. 2020

    Roomba i7 plus

    Dobry den, pulrocni robot obcas zacal delat problemy. Vysava i s pauzou na dobiti a cca 2x do mesice se mi stalo, ze nezajel do docku a zustal stat pred dockem cca 20 cm. App ukazuje, ze robot proces dokoncil a nabiji se, ale neni tomu tak. Toto se stava jen pri vetsich uklidovych procesech. Hard reset nic nevyresil.

    • Lukáš Specialista 21. 7. 2020

      Dobrý den, pokud se chyba opakuje a reset nic nevyřešil, tak doporučíme řešit reklamací robota. 

  • Tomáš 23. 4. 2020

    Samovolné spouštění

    Dobrý den,
    Vysavač se nám občas samovolně spouští a začne vysávat.
    O jakou poruchu by se mohlo jednat?
    Děkuji
    Tomáš

    • Martin Specialista 23. 4. 2020

      Dobrý den, zkontrolujte zda nemáte nastavený na robotovi čas kdy má vysavač uklízet.

      • Tomáš Skopal 6. 1. 2021

        Mam stejný problém. Mam nastaveny pravidelný úklid každy den v 9 hodin. Vypozoroval jsem, ze robot se samovolně spustí když se mu nepovede dokončit pravidelný úklid nebo když ho v průběhu pravidelného úklidu vypnu a vrátím na základnu. Vypada to jak kdyby robot chtěl za každou cenu dokončit úklid. Je to hodně otravne, protože se někdy spustí uprostřed noci. Uz jsem zkoušel restart i tovární nastavení. Co s tim?
        Děkuji za odpověď.

  • Eva Schejbalova 27. 1. 2020

    Jezdí do kolečka zastaví a hlásí chyba 9

    Dobrý den robot nám slouží 3 roky perfektně, cistime vyměňujeme součástky,ale momentálně začal zlobit. Nevím si rady .když ho zapnu jezdí asi 2 minuty do kolečka zastaví a hlásí chyba 9.zkoušeli jsme poklepat nárazník, restartovat ale bohužel nás neposlouchá?

    • Veronika Specialista 27. 1. 2020

      Dobrý den,
      je možné, že je nárazník špinavý a robot detekuje překážku a proto se točí do kola. Vyzkousejte ještě vyčistit obě hnaná kola, přední kolečko, očistit nárazník a nejlépe ještě reset robota nebo vyndání baterie cca na 1/2 hodiny. Pokud se stav nezmění, bude muset bohužel robot do servisu k prohlídce. Krásný den

  • Erik Kaltenbrunn 6. 12. 2019

    Roomba 880

    Dobrý den, roomba 880 mám již několik let a vždy fungoval perfektně. Bohužel nedávno se u něj objevila porucha kdy odmítá započít plánovaný cyklus čištění pokud je v dokovací stanici. Stačí abych jej umístil mimo stanici třeba i pár centimetrů od kontaktů a roomba čištění započne jako obvykle dle plánu a po úklidu se zaparkuje na své místo, ale další úklid už neproběhne. Žádné poruchy nehlásí, baterie je nabitá, čas nastaven, den nastaven, plán úklidu nastaven. Za Vaší případnou radu předem děkuji.

    • Lukáš Specialista 6. 12. 2019

      Dobrý den, doporučím provést reset robota - podržíte tlačítko Clean po dobu 10 sec. Tím by se toto mohlo vyřešit, jinak by byla pro určení příčiny nutná kontrola v servise. 

  • Šmídová 23. 9. 2019

    Vynutí senzorů

    Dobrý den,
    existuje v Plzni nějaký servis nebo prodejna na vysavače roomba kde by mi mohli vypnout senzory?
    Bohužel jsme nedomysleli při koupi černého koberce komplikaci pro vysavač.
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 23. 9. 2019

      Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak je možné zařídit přes svého prodejce vypnutí senzorů v autorizovaném servise zdarma. Jestliže se jedná o pozáruční úpravu, tak kontaktujte náš servis. O servisu v okolí Plzně nemáme informace. 

  • Ladislav 14. 12. 2018

    Roomba 866

    Jak resetovat vysavač ?

    • Lukáš Specialista 23. 9. 2019

      Dobrý den,reset provedete podržením tlačítka Clean po dobu 10 sec. 

  • Ladislav 14. 12. 2018

    Roomba866

    Vysavač máme tři týdny a přestal se točit boční kartáček.Vše je vyčištěno a sem tam zasvítí modrá hvězdička (zamotání v káblech) přesto že vysává na linu bez jakýchkoliv káblíků.

    • Lukáš Specialista 14. 12. 2018

      Dobrý den, pokud se boční kartáček i přes vyčištění netočí, tak můžete zkusit reset robota podržením tlačítka Clean po dobu 10 sec. Jestliže ani toto nepomůže bude třeba robota reklamovat. 

  • Marek 1. 12. 2018

    Roomba i880 nezajizdi di dicku

    Dobry den,
    vyasavac nezajizdi do docku,vse jsme vycistili ale bez vysledku.
    Je jiz po zaruce...
    Dekuji za radu!

    • Petra Specialista 2. 12. 2018

      Dobrý den,

      pokud jsou kontaktky na robotovi i základně vyčištěné. Zkuste, prosím, postavit robota cca 1m před základnu,zmáčkněte tlačítko DOCK zda najede či nikoliv. Pokud bude problém přetrvávat, kontaktujte nás na lince 220770770. Děkujeme

  • Martin 19. 8. 2018

    Zaprášená čidla

    Dobrý den, máme roombu řady 8 a spodní čidla v plastu jsou v levé části hodně špinavá, zevnitř. Lze to vyčistit a je to na reklamaci prosím? Děkuji Martin

    • Martina Specialista 20. 8. 2018

      Dobrý den, pokud Vám robot uklízí, vše je v pořádku a čidla fungují, není potřeba reklamovat robota. Čidla jako taková sami doma nevyčistíte, robot by se musel zaslat do servisu. Za určitý čas užívání robota se do čidel dostanou určité nečistoty, jako je např. prach či menší drobky. To ovšem na funkci robota nemá vliv, dokud robot bez problémů plní svojí funkci a uklízí. Pokud by Vám robot hlásil chybu a problém se senzory či čidly, bylo by potřeba poté zaslat robota do servisního střediska. 

  • Jan Buřič 6. 1. 2016

    iRobot Roomba 880

    Měl jsem stejný problém, na servisu mi vypnuli čidlo (dá se opět zapnout), které to způsobuje, a robot uklízí tmavou, nebo černou podlahu (u mě to je černobílá dlažba 20x20 - šachovnice), nevýhodou tohoto zásahu je, že robot pak nepozná hranu schodu (směrem dolu) a může spadnout, dá se to vyřešit optickou zábranou, nebo mu něčím (mechanicky - překážka) zabráníte, aby spadl. Je to kompromisu. :-)
    Honza
    P.S.
    V přízemí nemá kam spadnou, a v patře se použije optická zábrana, chce si to jen pamatovat, toť vše.

    • Lukáš 6. 1. 2016

      Re: iRobot Roomba 880

      Dobrý den,
      vypnutí senzorů je samozřejmě řešením. Jen musíme upozornit, že při tomto zásahu ztrácí zákazník záruku na případný pád robota.

      • Silvie Maturová 6. 2. 2017

        Jen žádám o radu - mohu vypnout čidlo sama, aniž bych musela zasílat naši "roombijku" 880 na servis?
        Máme bungalov, takže schody žádné, ale zakoupila jsem tmavý koberec a bohužel nefunguje. Musela jsem přelepit páskou senzory, ale toto je kompromis, který mi vadí, jelikož dochází k částečnému odlepování a samozřejmě se nečistoty nalepí na tuto odlepenou pásku. Jsem z Brna-venkova a zasílat robota do Prahy se mi upřímně nechce. Docela mě mrzí, že v návodu není popsáno, jak vypnout čidlo. Robot již má po záruce. Můžete tedy poradit? Děkuji moc

        • Lukáš Specialista 6. 2. 2017

          Dobrý den, vypnutí senzorů lze pouze v servise. Pokud se Vám nechce robot zasílat můžete jej zanést na naši prodejnu v Brně

  • Michael CARDA 3. 11. 2015

    iRobot Roomba 880

    Zdravím, funguje roomba 880 na černé podlaze? Scooba 450 si s ní nedovede poradit a zahlásí chybu, takže je pro tento typ podlahy nepoužitelná a musel jsem ji vrátit, tak chci vědět jestli Roomba 880 má již tento zásadní nedostatek odstraněn.

    díky za info.

    • Jirka K. 4. 11. 2015

      Re: iRobot Roomba 880

      Dobrý den, 

      bohužel Roomba 880 bude mít s černou podlahou stejný problém jako Scooba. Dodám že černá barva dělá problémy téměř všem robotům. Vždy záleží na konkrétním typu robota a odstínu černé. V případě že by jste chtěl s výběrem správného typu pomoci, neváhejte a obraťte se na náš email uvedený výše. 

  • Miloslav Heřt 5. 9. 2015

    iRobot Roomba 880

    Dobrý den, zajímalo by mě jestli pozbírá i psí chlupy. Nebo který model je na psí chlupy nejlepší.
    Děkuji Heřt

    • Martina 7. 9. 2015

      Re: iRobot Roomba 880

      Dobrý den, tyto modely jsou určitě vhodné do domácností s domácími mazlíčky. S chlupy si dobře poradí a dokonce u těchto nových modelů je snadnější údržba nežli u modelů předešlých. Tento model Vám doporučujeme.

  • Michal 24. 11. 2014

    iRobot Roomba 880

    Dobry den.
    Zajimalo by me zda se roomba 88é pri rucnim spusteni vysvani ma vratit po uklidu do nabijeciho docku?V manualu je jen zminka o tom ze se robot vraci nazpet do docku pri planovanem uklidu.
    Dekuji za info.
    Hejkrlík

    • Jirka 25. 11. 2014

      Re: iRobot Roomba 880

      Dobrý den,
      robot zajede vždy po úklidu zpět do dokovací stanice, spuštění robota na toto nemá vliv.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše