Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Zdeňka Bednářová 14. 4. 2020
Sběrný koš
Model roomba 896 přestal nasávat prach do sběrného koše, ale nasává ho do prostoru mezi modul čistících válečků a sběrný koš. Žádná kontrolka přitom nesvítí, vysavač je dobře vyčištěný. Je možné to nějak doma opravit nebo je třeba volat servis? Děkuji.
Reagovat
Martin Specialista 14. 4. 2020
Dobrý den, zkuste po spuštění robota dát ruku za výchech, který je na odpadní nádobě a měla by jste cítit foukání z tohoto výdechu. Pokud neucítíte foukýní je špatný motorek v zásobníku. Doporučím servis/reklamaci
Reagovat
Petr 25. 7. 2017
iAdapt >= 2.0 ?
To ma opravdu starsi navigaci nebo se jen prestava s novou verzi rozlisovat?
Reagovat
Zdeňka Specialista 25. 7. 2017
Dobrý den, model 896 bude mít pořád starší typ navigace stejně jako mají všechni roboti řad 600 - 800. Robot potřebuje k fungování navigace iAdapt 2.0 navigační kameru, kterou mají pouze modely řady 900.
Reagovat
Vložit dotaz