Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba 960

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba 960

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Petr Babíček 4. 7. 2024

    Problém s bočními kartáčky

    Dobrý den,
    má dotaz ohledně iRobot Roomba 960, při vysávání se boční kartáčky neotáčejí, čím by to mohlo být?
    Případně, jak by se to dalo opravit, tedy prosím o radu?
    Děkuji Babíček

    • Michaela Specialista 9. 7. 2024

      Dobrý den,
      mrzí nás Vaše pozíže. Výrobce doporučuje vyčistit důkladně případné nečistoty. Pokud má Váš robot o poznání kratší štětiny bočního kartáčku, je čas na výměnu. Obecně doporučujeme výměnu v rozmezí 6 - 12 měsíců (dle toho, jak často a na jakém povrchu se robot používá). 
      Hezký den

  • martin 19. 4. 2024

    Senzor na schody

    Dobry den, da sa vypnut senzor na schody ? Mam doma koberec kde si vysavač mysli ze na na schodišti a zástavy sa. Dakujem

    • Veronika Specialista 22. 4. 2024

      Dobrý den,
      u modelů značky iRobot lze senzory proti pádu odborně odpojit v autorizovaném servisu.V případě odpojení,ale hrozí při najetí robota ke schodům či ke zvýšené ploše k pádu, takže pokud máte patro nedoporučujeme odpojení. Pokud robot uklízí pouze vjednom podlaží, je tato možnost reálná. Krásný den

  • Ivana 12. 4. 2024

    Roomba 960 sa nevracia do stanice

    Dobrý deň,
    Chcela by som poprosiť o radu. Roombu 960 vlastním už dlhšiu dobu. Momentálne sme sa presťahovali a Roomba posledné 2 týždne vysávala cca 100 m2. Nastavili sme aplikáciu, časy upratovania. Nabíjacia stanica je pri stene cca 1 m dlhej a vedľa nej sú okná na obe strany.
    Avšak tento týždeň sa už tretíkrát vybil a nedošiel do nabíjacej stanice. Je nastavený upratať ráno od. 8.00 hod. Ráno bol nabitý, kontrolovala som, vyčistený, vysypaný. Pondelok upratoval 5 hodín aj s tým, že sa vrátil do nabíjacej stanice. V utorok sa zasekol na malom koberčeku. A od stredy sa po hodine vybije niekde v priestore bez mapy. Aplikáciu musím otvoriť, aby som videla, že je napísané: „Batéria robota je príliš vybitá na to, aby mohol začať pracovať.“ Cez aplikáciu nevidím ani mapu upratania, ani kde sa nachádza, ani mi nepríde oznámenie, že sa niekde vybil a ostal stáť. Takto ostane po 1 hodine a 4 minútach od stredy každý deň. Poobede ho donesiem do nabíjacej stanice, ale keď sa nabije, tak sa nepustí dokončiť svoju prácu.
    Zároveň by som chcela poprosiť o radu, ako viem určiť Roombe, že konkrétna miestnosť je miestnosť, ktorú chcem, aby upratal. V aplikácii neviem nastaviť, že miestnosť je tá miestnosť. Minulý týždeň stále začal upratovať všetko, nie len tú konkrétnu miestnosť.
    A je možné cez aplikáciu poslať Roombu nabiť sa? Už som asi prehľadala všetko, ale nenašla som.
    Ďakujem za odpovede

    • Filipe Specialista 16. 4. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Bohužel v tomto případě, za předpokladu takéhoto chování softwaru doporučujeme dvě řešení; resetovat vysavač do továrního nastavení, aby se software vysavače obnovil do původního režimu a chování by se mělo vrátit do normálu. Druhá možnost je, že pokud první řešení nepomůže, tak bude potřeba zaslat vysavač na servisní prohlídku. Hezký den.

  • Pavel 24. 3. 2024

    Kontrolky na vysavači

    Dobrý den, dříve jsem si toho nevšiml a možná to tak má být. Vlastním robota 960 a když je na dokovaci stanici, tak mu stále svítí (neblikaji) kontrolky vykřičníku, koše a domečku. Robot je kompletně vyčištěný a jinak vše funguje jak má. Děkuji.

    • Veronika Specialista 17. 5. 2024

      Dobrý den,
      kontrolka znamená chybové hlášení. Doporučujeme vyresetovat robota a zkontrolovat chybové hlášení v aplikaci, dle čísla lze určit co je za problém. Doporučujeme ještě zkontrolovat stav opotřebení akumulátoru, může též při vyčerpání kapacity signalizovat, pak by byla nutná výměna za nový. Krásný den

    • Filipe Specialista 26. 3. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. Můžeme Vám doporučit resetovat vysavač do továrního nastavení a zkusit tímto způsobem se zbavit. Pokud by ani to nepomohlo, je vždy možnost vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku v krajním případě. Pokud ale nemyslíte, že zaslání vysavače je třeba, tak to je v pořádku.

  • Tereza Patočková 10. 4. 2022

    Plný koš i po vyčištění

    Dobrý den, iRobot Roomba bliká s kontrolkou plného koše, přestože je koš prázdný a senzory také utřeny. Filtr jsem taky koupila nový a stav robota beze změny. Co s tím? Díky.

    • Martina Specialista 11. 4. 2022

      Dobrý den, pokud byla provedena kontrola senzorů a byly očištěny i kovové kontakty u sběrného koše a robot stále vykazuje tuto chybu, doporučili byhcom jeho zaslání do servisního střediska ke kontrole. V případě, že je robot stále v záruce, lze využít možnosti objednání bezplatného svozu k vyřízení reklamace

    • Lukáš Specialista 11. 4. 2022

      Dobrý den, v případě, že jsou senzory čisté a robot přesto takto chybně signalizuje, tak doporučíme provést rset robota dle manuálu. V případě, že by toto nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní opravou.

  • Bednář Nilan 9. 12. 2021

    Úklid

    Vlastníme cca 1,5 roku robota Roomba 980. Máme byt 3+1 a robota Roomba 980.Poslední měsíc robot uklidí všechny místnosti kromě jedné, kterou uklidí z jedné poloviny. Také délka úklidu je cca o 10 minut kratší a uklizená plocha o 3 m2 menší. Robotu začne blikat kontrolka a jede se nabít. V aplikaci se zobrazí mapa úklidu (menší o neuklizenou plochu) a nápis úklid dokončen. Dle mého soudu "odchází" baterie. Potom by ovšem robot měl dokončit úklid po jejím nabití (vrátit se na místo kde úklid skončil). Restart nepomáhá. Děkuji za odpověď. Bednář

    • Lukáš Specialista 10. 12. 2021

      Dobrý den, mrzí nás, že máte potíže s robotem. S největší pravěpodobností se jedná o vadnou baterii. Doporučím zakoupení nové baterie. Okdaz naleznete zde

  • Kristýna 20. 9. 2021

    Roomba 960 senzor

    Dobrý den,
    ráda bych se prosím zeptala, kolik by stála výměna jednoho senzoru u Roomby 960, natekla mi do něj nejspíš voda a dovnitř abych ho vyčistila se dostat nelze.. Na záruku mi tohle nikdo nepřijme a jde mi o to,zda oprava nebude stát více jak nový..
    Děkuji moc za odpověď
    S pozdravem
    Kühnelová

    • Lukáš Specialista 20. 9. 2021

      Dobrý den, takto nelze říci cenu opravy. Bude záležet na tom zda je zasažen vodou jen určitý díl nebo zda voda pronikla do základové desky. Doporučíme vysavač zaslat k servisní diagnostice kdy se stanový předpokládaná cena opravy a bude Vám zaslána k odsouhlasení. 

  • Jqkub 3. 8. 2021

    Blika

    Dobrý den,
    Blika ve stanici kontrolka vykřičník, plnej koš i baterka . A k tomu blika i kontrolka domečku. Výměněná baterie a beze změny. V čem je háček?
    Děkuji

    • Martina Specialista 3. 8. 2021

      Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili zaslat robota k reklamaci. Pokud již robot není v záruce, je zde možnost pozáručního servisu. Může se jednat o závadu řídící desky. 

  • Iva Böhmová 14. 6. 2021

    Dotaz na dobíjecí stanici irobot Roomba 960

    Dobrý den, mám problémy s nabíjením. Když mi robot najede na stanici, tak se mi poslední dobou málokdy sám nabije. Má na stanici při nabíjení stále svítit světýlko a blikat při nabíjení baterie? Mi po asi 20 sekundách vše zhasne a vysavač se nenabije. Stále musím u něj být a hýbat s ním. Je to závada? Mám vysavač ještě v záruce. Mám jej zaslat do servisu nebo čím to může být? Jinak jsem s ním moc spokojená, je to náš Ferda a vysává moc krásně, hlavně když mám 5 kočiček a 2 pejsky. Jen s tím nabíjením mám teď velké problémy. Děkuji za odpověď. Iva Böhmová

    • zdenek 15. 9. 2022

      Jo, ještě bych doplnil,
      že se může zdát, že příspěvek je mimo mísu z důvodu jiného typu vysavače. Upozorňuju proto, že zjevně ovládání kontrolky není věc vysavače, ale docking station a těch zas tolik typů není. A ještě mne napadá- jestli se to nabíjí se dobře pozná, podle toho, zda kontrolka v tlačítku Clean na vysavači dýchá. Mě dýchá. Bez ohledu na to, zda kontrolka svítí, nebo ne. Když dokinu vytáhnete ze zásuvky tak vysavač přestane dýchat. To dokazuje, že vysavač měl elektriku a pozbyl ji. Odchylné chování ovšem může znamenat opravdu závadu .

    • zdenek 15. 9. 2022

      už je to starší, ale přesto. Třeba to bude zajímat i jiné.
      Mě to dělá taky, ale normálně se to nabíjí.
      Taky jsem si myslel, že špatný kontakt a kvedlal jsem s tím. Ale nabijí to i když kontrolka po chvíli zhasne. Roomba 650.

    • Martina Specialista 15. 6. 2021

      Dobrý den, pokud se robot ve stanici nedobíjí, poradili bychom zkontrolovat dobíjecí kontakty na stanici i na robotoci, zda nejsou zanesené nějakou nečistotou a kontakty očistit. Kontrolka na těchto stanicích nesvítí po celou dobu nabíjení, přibližně po cca 10-20 vteřinách kontrolka jak na stanici, tak na robotovi zhasne. není to ovšem závada.

  • Jitka Mičková 1. 6. 2020

    Zásobník prachu

    Dobrý den,
    mám iRobot Roomba 960 a chtěla bych se zeptat, jestli je běžné, že mě vysaje cca. 30m2 a po každém vysátí mě hlásí plný zásobník, přesto že je po každém vysátí vyčištěný, rozebraný i kartáče a mezi kartáčema je čistý. Mám v bytě velkého psa, ale i tak mě to přijde, že by se klidně něco do zásobníku ještě vešlo. Je možné, tyto čidla nechat odpojit? Škoda, že tento vysavač, tak jako u starých typů, nejde spustit i s plným zásobníkem, protože jak říkám, ještě minimálně vždy jedno vysátí by zvládl, protože zásobník není zcela zaplněn, ale bohužel bez vysypání nejde spustit.

    • Lukáš Specialista 1. 6. 2020

      Dobrý den, odpojení tohoto čidla není možné. Doporučíme čistit čidlo detekující plný koš, tak aby nedocházelo k chybnémo vyhodnocování plnosti zásobníku, jinou možnost řešení bohužel nemáme. 

  • Gabriela 28. 12. 2017

    Aplikace

    Dobry den,
    mam typ 960. Komunikace s aplikaci nefunguje spravne.
    Informace v aplikaci jsou opozdene. (informace o dokonceni uklidu se zobrazi traba az 5 hodin po dokonceni uklidu). Mapa uklidu se nezobrazuje vubec. Dale kdyz se nastvi tydenni plan, tak se robot v dany cas nespusti. V cem muze byt problem? Dekuji.

    • Katrin Specialista 28. 12. 2017

      Dobrý den, mrzí nás, že máte problémy s aplikací iRobot. Aplikaci zkuste odinstalovat, znovu nainstalovat. Pokud toto nepomůže, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis na tel. č. 777 810 810.

  • Pavel 8. 9. 2017

    Voda a Roomba 960

    Dobrý den. Koupil jsem vysavač Roomba series 960. Co se stane, když vysavač najede na vylitou vodu na podlaze?

    • Lukáš Specialista 8. 9. 2017

      Dobrý den,

      robotický vysavač by neměl přijít do kontaktu s vodou a tak může dojít k jeho poškození pokud se toto stane. Samozřejmě záleží na množství vody, ale určitě doporučíme se tomuto vyvarovat.

  • Milada 14. 3. 2017

    Oplatí se proti 980?

    Dobrý den, nastudovala jsem si rozdíly mezi modely Roomba 960 a 980. Stále ale nevím, jestli se mi vyplatí ušetřit nebo si raději mám připlatit za 980? Děkuji

    • Lukáš Specialista 14. 3. 2017

      Dobrý den, pokud máte nastudované rozdíly, tak už je rozhodnutí opravdu jen na Vás a s rozhodnutím Vám moc nepomůžeme.

  • Oldřich Starý 21. 1. 2017

    Virtuální zeď

    Dobrý den,

    rád bych věděl, zda i pro robota Roomba 960 lze použít virtuální zdi od starších modelů (například od modelu 581)?

    Děkuji za odpověď.

    • Veronika Specialista 21. 1. 2017

      Dobrý den,

      virtuální stěnu automatickou podporují všechny modely Roomba sérií 500/600/700/800/900. Pokud máte na mysli virtuální maják, který měl model Roomba 581 3 ks v balení, bohužel s řadou 900 není kompatibilní. Krásný den

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše