Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Radka Bračoková 11. 9. 2023
hrcivy zvuk po vymene filtru a kartacu
dobry den, dnes jsem poprve menila kartace a filtr podle navodu v aplikaci. ale po vymene kdyz se robot rozjede tak jde slyset hrcivy zvuk. vysava (necistoty se objevily ve sbernem kosi), ale hrci. poradite mi prosim co a tim?
Reagovat
Lukáš Specialista 11. 9. 2023
Dobrý den, doporučíme zkontrolovat správné umístění kartáčů případně vložit zpět staré kartáče jestli je zvuk stejný.
Reagovat
Radka Bračoková 11. 9. 2023
vlozila jsem zpatky stare kartace a zvuk uz to nevydava. asi bude problem s tema novyma kartacema. kupovala jsem je primo pres iRobot aplikaci, takze jsou original a pro spravny model. co mi navrhujete jako dalsi postup prosim?
Reagovat
Lukáš Specialista 12. 9. 2023
Dobrý den, doporučil bych tedy kontaktovat přímo iRobot určitě s Vámi problém dořeší.
Reagovat
Petra 30. 4. 2021
Roombo966
Dobrý den,máme roomba966,od včera,máme problem s připojením k WiFi..prostě nelze.připojení jsme zkouseli snad 50x nelze..poradite?co.s tím..za tyto peníze jsem očekávala český návod..děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 30. 4. 2021
Dobrý den, je potřeba aby Wi-Fi byla na frekvenci 2.4 GHz, dále aby byla v mobilním telefonu vypnutá mobilní data. Pokud bude párování neúspěšné, doporučím vyzkoušet jiný mobilní telefon.
Reagovat
Jozef 29. 6. 2020
Zla navigácia
Dobrý deň , chcem sa opýtať, vysávač je v jednej miestnosti ktorú nedovysava a ide do druhej , potom sa vráti . Toto robí v každej miestnosti. Behá ako sa mu chce. V miestnostiach behá šikmo nie súvisle so stenami . Skúšal som aj preinstalovat no nepomohlo . Ďakujem
Reagovat
Veronika Specialista 29. 6. 2020
Dobrý den,
robot vnímá prostor jako celek a rozděluje si to sám dle mapování na oblasti, které postupně vysává. Pokrytí můžete zkontrolovat v aplikaci po dokončení úklidu,ale jistě vše bude vysáto.Pokud se Vám nezdá pohyb, natočte kratší video a zašlete k posouzení nebo robota zašlte do servisu k prohlídce, Krásný den
Reagovat
PETRA 26. 5. 2020
Pomoc...
Dobrý den..mám otázku..už nějakou dobu mám vysavač ale teď mi přestala fungovat vifina na ovládání vysavače...neporadite mi prosím někdo co stim...děkuji PETRA
Reagovat
Martina Specialista 26. 5. 2020
Dobrý den, poradili bchom provést aktualizaci aplikace. Pokud to nepomůže, zkuste provést reset robota popřípadě aplikaci odinstalovat a zkusit nainstalovat znovu. Kdyby Vaše problémy přetrvávaly, kontaktujte nás.
Reagovat
Hana pokorná 29. 2. 2020
Dobrý den,koupila jsem si v roboticky vysavač I Romba 966,ale nevím,jak mám nainstalovat,aby "mluvil" cesky,
Děkuji.
Reagovat
Katrin Specialista 29. 2. 2020
Dobrý den, jazyk se nastavuje v mobilní aplikaci iRobot HOME v záložce nastavení. Pokud se vám čeština nezobrazuje doporučím vyčkat do pondělí. V případě že se jazyk nezobrazí, kontaktujte nás. Krásný den
Reagovat
Jiřina Heinischová 10. 1. 2020
Sací výkon
Dobrý den, prosím o sdělení sacího výkonu. Zvažuji jaký robotický vysavač zakoupit - cena cca 10000 Kč. Potřebuji vysát cca 100 m2 tvrdé plochy bez koberců, mám doma dva 40 kg psy. Samozřejmě že bych chtěla model, který bude mít dobrý výkon a který doporučujete z pohledu "motorového". Jde mi o kazivost a aby vydržet několik let. Nechci zakoupit zbytečně předražený model. Děkuji J. Heinischová
Reagovat
Lukáš Specialista 10. 1. 2020
Dobrý den, sací výkon výrobce bohužel neuvádí. Výkon robotických vysavačů nelze s klasickým vysavačem srovnávat, ale jeho účinnost je opravdu velká. Doporučím vyzkoušet naši službu zapůjčení robota k odzkoušení. Na Vámi uvedné prostory mohu model série 900 určitě doporučit, pouze modely 966 jsou již v doprodeji, ale sklade máme stejného robota pouze v jiném provedení a to model 960. iRobot jako značka patří mezi nejlepší co se týče poruchovosti a životnosti robotů.
Reagovat
Vložit dotaz