Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba 976 WiFi

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba 976 WiFi

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Kami 13. 10. 2024

    Roomba 976

    Dobrý den,robot málo saje. Nepořádek zůstává ve válcích.
    Čím to je?
    Děkuji Kami

    • Erika Specialista 17. 10. 2024

      Dobrý den,

      závad může být v tomto případě více. Bez kontroly technikem nelze problém určit. Doporučíme poslat robota na pozáruční servis. S pozdravem Robotworld

  • Vladimir 28. 9. 2023

    Nevidím mapu v aplikaci

    Dobrý den přeji, nevidím mapu místností u vysavače 976. Jak ji lze zobrazit?

  • Josef 18. 4. 2022

    Nelze se připojit ke cloud na domácí siti

    Dobrý den,
    Po spravování aplikace s robotem mám v aplikaci upozornění, ze se nedaří připojit k serveru: chyba 4 (na Wi-Fi síti přes router Compal od Vodafone). Při pripojeni na Wi-Fi z mobilu je vše v pořádku. Mohli byste prosím poradit, jak postupovat?

    • Lukáš Specialista 19. 4. 2022

      Dobrý den, ohledně nastavení routeru, doporučíme kontaktovat přímo iRobot: [email protected] 

  • Standa 10. 10. 2021

    Český jazyk irobt 976

    Dobrý den,
    instaloval jsem bez potíží češtinu do 976, ale kdy vlastně robot má promluvit .... zatím nepromluvil ani slovo.
    100% po instalaci řekl mluvím česky.
    Děkuji za jednoduchou odpověď.

    • Stenley Sam 2. 10. 2022

      Na mluvení v domácnosti máte manželku. Robot jen pracuje a nereptá.

    • Martina Specialista 11. 10. 2021

      Dobrý den, robot mluví pouze v případě, že nastane v průběhu úklidu nějaká závada či přerušení a nahlásí Vám danou chybu.

  • Zdenko 25. 7. 2021

    Skenovanie poschodí

    Dobrý, dá sa na 976 naskenovať 2 poschodia?
    Lebo keď ho dám na druhé poschodie nedokáže sa zorientovať.

    • Lukáš Specialista 26. 7. 2021

      Dobrý den, tento model nemá možnost uložení více map. Umí si zapamatovat pouze jedno poschodí pokud jej přenesete tak dojde vždy k novému mapování. 

  • Lukáš 13. 4. 2021

    virtuální stěna

    Dobrý den, upgradeoval jsem Roombu 780 na model 976. Bude mi fungovat původní Virtuální zeď 81002 - Lighthouse? Potřebuji zamezit přístupu vysavače ke stereo kabelům. Děkuji.

    • Lukáš Specialista 14. 4. 2021

      Dobrý den, virtuální zeď s majákem nebude s tímto modelem fungovat. Žádný z nových modelů nemumí s tímto modelem virtuální zdi komunikovat. Bude tak třeba dokoupení modelu dual mode.

  • Jarmila K. 5. 1. 2021

    Jednitlivé místnosti

    Dobrý den má verze 976 možnost naskenovat jednotlivé místnosti a potom je samostatně vysát?

    • Lukáš Specialista 5. 1. 2021

      Dobrý den, Vámi popisovanou funkci úklidu jednotlivých místností tento model nemá. Toto umí až vyšší modely i7 a s9. 

  • Zdenek Pavlicek 23. 11. 2020

    Aktualizace aplikace

    Dobry den, po posledni aktualizaci aplikace, nelze nastavit casovy plan. V menu se dostanu na vyber dnu, ale cas nelze zadat, ikonka zustava neaktivni. Misto toho mi to nabizi automaticke uklizeni po odchodu z domova, nemám ale chytrou domacnost, tudiz zde neni zarizeni, ktere by davalo pokyn, ze jsem opustil dum. A stejne, radeji bych si zvolil a naprogramoval casy uklidu podle svych potreb. Je problem ve vysavaci? Obnovil jsem tovarni nastaveni, prehral apku, ale vysledek stale stejny. Dekuji predem za radu.

    • Lukáš Specialista 23. 11. 2020

      Dobrý den, dle autorizovaného servisu se jedná o chybu na straně výrobce, která bude v následujících dnech odstraněna. Poprosíme Vás tedy o trpělivost. 

  • Zdenek Pavlicek 22. 11. 2020

    Aktualizace aplikace

    Dobry den, po posledni aktualizaci aplikace, nelze nastavit casovy plan. V menu se dostanu na vyber dnu, ale cas nelze zadat, ikonka zustava neaktivni. Misto toho mi to nabizi automaticke uklizeni po odchodu z domova, nemám ale chytrou domacnost, tudiz zde neni zarizeni, ktere by davalo pokyn, ze jsem opustil dum. A stejne, radeji bych si zvolil a naprogramoval casy uklidu podle svych potreb. Je problem ve vysavaci? Obnovil jsem tovarni nastaveni, prehral apku, ale vysledek stale stejny. Dekuji predem za radu.

    • Martina Specialista 23. 11. 2020

      Dobrý den, pokud proběhla poslední aktualizace, doporučili bychom vyčkat alespoň 1 den, než bude možné jakékoliv nastavování přes aplikaci. Někdy je třeba chvíli vyčkat po aktualizaci, než bude možné v aplikaci cokoliv nastavit. Pokud by vaše problémy přetrvávaly, bude nutné vysavač zaslat k reklamaci

  • Petra Devata 25. 10. 2020

    Roomba 976- čestina

    Dobry den, robot 976 ma mluvit česky, ale nemluvi. Nikde jsem se nedopatrala jestli jde nastavit čestina. Dekuji za odpoved. Devata

    • Lukáš Specialista 26. 10. 2020

      Dobrý den, ano čeština lze nastavit v aplikaci - nastavení - jazyk robota. 

      • Petr 28. 11. 2020

        Dobrý den, bohužel v nastavení jazyka robota je instalováno 6 jazyků, čeština tam není a nikde jsem nenašel možnost přidání dalších jazyků. Existuje návod jak tam tu češtinu dostat?
        Děkuji.

        • Lukáš Specialista 30. 11. 2020

          Dobrý den, po nainstalování aplikace a přidání robota je třeba počkat 1-2 dny. Po té aplikaci ukončit - v nastavení telefonu vynutit ukončení apliakce a po jejím opětovném spuštění by již čeština měla být v nabídce. 

          • Dan 8. 12. 2020

            Mám stejný problém, a vámi zmíněný postup nic nezměnil,čeština stále není

            • Lukáš Specialista 9. 12. 2020

              V případě, že se instalace češtiny nedaří, tak doporučím kontaktovat přímo iRobot : [email protected] . Pomohou Vám s nastavením případně se domluvíte na nahrání češtiny v servise. 

  • Jana Mašková 20. 2. 2020

    Rozdíl mezi 976 a 966

    Jaký je rozdíl mezi 976 a 966 (vím že 966,965 a 960 tam je rozdíl jen v barvě), ale 976 nevím, Děkuji

    • Lukáš Specialista 21. 2. 2020

      Dobrý den, model 976 je nejnovější model z této řady a s modelem 966 má i stejnou barvu. Žádný rozdíl mezi modely 976 a 966 není. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše