Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Kami 13. 10. 2024
Roomba 976
Dobrý den,robot málo saje. Nepořádek zůstává ve válcích.
Čím to je?
Děkuji Kami
Reagovat
Erika Specialista 17. 10. 2024
Dobrý den,
závad může být v tomto případě více. Bez kontroly technikem nelze problém určit. Doporučíme poslat robota na pozáruční servis. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Vladimir 28. 9. 2023
Nevidím mapu v aplikaci
Dobrý den přeji, nevidím mapu místností u vysavače 976. Jak ji lze zobrazit?
Reagovat
Josef 18. 4. 2022
Nelze se připojit ke cloud na domácí siti
Dobrý den,
Po spravování aplikace s robotem mám v aplikaci upozornění, ze se nedaří připojit k serveru: chyba 4 (na Wi-Fi síti přes router Compal od Vodafone). Při pripojeni na Wi-Fi z mobilu je vše v pořádku. Mohli byste prosím poradit, jak postupovat?
Reagovat
Lukáš Specialista 19. 4. 2022
Dobrý den, ohledně nastavení routeru, doporučíme kontaktovat přímo iRobot: [email protected]
Reagovat
Standa 10. 10. 2021
Český jazyk irobt 976
Dobrý den,
instaloval jsem bez potíží češtinu do 976, ale kdy vlastně robot má promluvit .... zatím nepromluvil ani slovo.
100% po instalaci řekl mluvím česky.
Děkuji za jednoduchou odpověď.
Reagovat
Stenley Sam 2. 10. 2022
Na mluvení v domácnosti máte manželku. Robot jen pracuje a nereptá.
Reagovat
Martina Specialista 11. 10. 2021
Dobrý den, robot mluví pouze v případě, že nastane v průběhu úklidu nějaká závada či přerušení a nahlásí Vám danou chybu.
Reagovat
Zdenko 25. 7. 2021
Skenovanie poschodí
Dobrý, dá sa na 976 naskenovať 2 poschodia?
Lebo keď ho dám na druhé poschodie nedokáže sa zorientovať.
Reagovat
Lukáš Specialista 26. 7. 2021
Dobrý den, tento model nemá možnost uložení více map. Umí si zapamatovat pouze jedno poschodí pokud jej přenesete tak dojde vždy k novému mapování.
Reagovat
Lukáš 13. 4. 2021
virtuální stěna
Dobrý den, upgradeoval jsem Roombu 780 na model 976. Bude mi fungovat původní Virtuální zeď 81002 - Lighthouse? Potřebuji zamezit přístupu vysavače ke stereo kabelům. Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 14. 4. 2021
Dobrý den, virtuální zeď s majákem nebude s tímto modelem fungovat. Žádný z nových modelů nemumí s tímto modelem virtuální zdi komunikovat. Bude tak třeba dokoupení modelu dual mode.
Reagovat
Jarmila K. 5. 1. 2021
Jednitlivé místnosti
Dobrý den má verze 976 možnost naskenovat jednotlivé místnosti a potom je samostatně vysát?
Reagovat
Lukáš Specialista 5. 1. 2021
Dobrý den, Vámi popisovanou funkci úklidu jednotlivých místností tento model nemá. Toto umí až vyšší modely i7 a s9.
Reagovat
Zdenek Pavlicek 23. 11. 2020
Aktualizace aplikace
Dobry den, po posledni aktualizaci aplikace, nelze nastavit casovy plan. V menu se dostanu na vyber dnu, ale cas nelze zadat, ikonka zustava neaktivni. Misto toho mi to nabizi automaticke uklizeni po odchodu z domova, nemám ale chytrou domacnost, tudiz zde neni zarizeni, ktere by davalo pokyn, ze jsem opustil dum. A stejne, radeji bych si zvolil a naprogramoval casy uklidu podle svych potreb. Je problem ve vysavaci? Obnovil jsem tovarni nastaveni, prehral apku, ale vysledek stale stejny. Dekuji predem za radu.
Reagovat
Lukáš Specialista 23. 11. 2020
Dobrý den, dle autorizovaného servisu se jedná o chybu na straně výrobce, která bude v následujících dnech odstraněna. Poprosíme Vás tedy o trpělivost.
Reagovat
Zdenek Pavlicek 22. 11. 2020
Aktualizace aplikace
Dobry den, po posledni aktualizaci aplikace, nelze nastavit casovy plan. V menu se dostanu na vyber dnu, ale cas nelze zadat, ikonka zustava neaktivni. Misto toho mi to nabizi automaticke uklizeni po odchodu z domova, nemám ale chytrou domacnost, tudiz zde neni zarizeni, ktere by davalo pokyn, ze jsem opustil dum. A stejne, radeji bych si zvolil a naprogramoval casy uklidu podle svych potreb. Je problem ve vysavaci? Obnovil jsem tovarni nastaveni, prehral apku, ale vysledek stale stejny. Dekuji predem za radu.
Reagovat
Martina Specialista 23. 11. 2020
Dobrý den, pokud proběhla poslední aktualizace, doporučili bychom vyčkat alespoň 1 den, než bude možné jakékoliv nastavování přes aplikaci. Někdy je třeba chvíli vyčkat po aktualizaci, než bude možné v aplikaci cokoliv nastavit. Pokud by vaše problémy přetrvávaly, bude nutné vysavač zaslat k reklamaci
Reagovat
Petra Devata 25. 10. 2020
Roomba 976- čestina
Dobry den, robot 976 ma mluvit česky, ale nemluvi. Nikde jsem se nedopatrala jestli jde nastavit čestina. Dekuji za odpoved. Devata
Reagovat
Lukáš Specialista 26. 10. 2020
Dobrý den, ano čeština lze nastavit v aplikaci - nastavení - jazyk robota.
Reagovat
Petr 28. 11. 2020
Dobrý den, bohužel v nastavení jazyka robota je instalováno 6 jazyků, čeština tam není a nikde jsem nenašel možnost přidání dalších jazyků. Existuje návod jak tam tu češtinu dostat?
Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 30. 11. 2020
Dobrý den, po nainstalování aplikace a přidání robota je třeba počkat 1-2 dny. Po té aplikaci ukončit - v nastavení telefonu vynutit ukončení apliakce a po jejím opětovném spuštění by již čeština měla být v nabídce.
Reagovat
Dan 8. 12. 2020
Mám stejný problém, a vámi zmíněný postup nic nezměnil,čeština stále není
Reagovat
Lukáš Specialista 9. 12. 2020
V případě, že se instalace češtiny nedaří, tak doporučím kontaktovat přímo iRobot : [email protected] . Pomohou Vám s nastavením případně se domluvíte na nahrání češtiny v servise.
Reagovat
Jana Mašková 20. 2. 2020
Rozdíl mezi 976 a 966
Jaký je rozdíl mezi 976 a 966 (vím že 966,965 a 960 tam je rozdíl jen v barvě), ale 976 nevím, Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 21. 2. 2020
Dobrý den, model 976 je nejnovější model z této řady a s modelem 966 má i stejnou barvu. Žádný rozdíl mezi modely 976 a 966 není.
Reagovat
Vložit dotaz