Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
David Stodola 17. 12. 2024
iRobot Roomba Combo 113
Dobrý den, robota vlastníme od února 2024, je tedy ještě v záruce. Poslední asi 3 měsíce je problém s nabíjením. Buď se nenabije vůbec nebo vydrží vysávat jen 9 až 20 min. Nabíjení trvá asi 30 min, pak poodjede ze stanice, v aplikaci se baterie tváří jako plně nabitá.
Chybu žádnou nehlásí.
Pokud to je baterií, vztahuje se na ni záruka.
Reagovat
Klára Specialista 19. 12. 2024
Dobrý den, záruka na baterii je 6 měsíců, pokud se tedy jedná o vadnou baterii, nelze ji vyměnit v reklamačním řízení. Novou baterii můžete objednat zde www.robotworld.cz/baterie-nimh-3000-mah-pro-irobot-roomba-combo či si ji nechat vyměnit v našem servisním středisku, veškeré informace naleznete zde: www.robotworld.cz/servis
Hezký den
Reagovat
Ladislava 3. 9. 2024
Vysávání
Dobrý den,
vysavač přestal sát, smetí pouze nametá na kartáče a mopovací látku. V užívání 2,5 roku, takže již po záruce.
Reagovat
Veronika Specialista 3. 9. 2024
Dobrý den,
to co popisujete se jedná zřejmě o nefunčnost pohonu kartáče, bude třeba zaslat do servisu, Krásný den
Reagovat
Radek 3. 6. 2024
Chyba 510,520,540
Dobrý den,mám iRobot i5+ na začátku fungoval cca 5 dní,poté píše chyba C510,520,540 Restartoval jsem modem a vysavač.Vysavač funguje,druhý den nic,co stim je??Děkuji za rady.
Reagovat
Filipe Specialista 6. 6. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě bude potřeba nejdříve vysavač resetovat do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu. Pokud by tato metoda nepomohla, doporučujeme vysavač zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.
Reagovat
Radek 1. 7. 2024
Dobrý den,to jsem zaslal, odpověď vše v pořádku,1-2 týdny fungoval.V tuto chvíli opět píše tyto chyby.Takže co s tím,nevíme si rady.Dekuji
Reagovat
Veronika Specialista 8. 7. 2024
Dobrý den,
postupujte dle pokynů v návodu k odstraňování závad. Pokud se problém nepodaří odstranit doporučujeme se obrátit přímo na autorizovaný servis iRobot. Krásný den
Reagovat
Daniela 1. 1. 2024
Roomba i7 - nelze se připojit k síti
Dobrý den,
mám problém se zapojením našeho robotického vysavače do sítě. Aplikace dává pokyn, abych stiskla zároveň tlačítka Spot a Home na 2 sekundy, přičemž se má ozvat zvukový signál. Ten se ale neozve a následně produkt nelze vyhledat. Robot je umístěn v nabíjecí stanici. Můžete mi prosím poradit, v čem může být chyba? Zařízení je již po záruční době. Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 1. 2024
Dobrý den, problém s připojením robota do aplikace doporučíme řešit přímo s podporou iRobot: [email protected] zde mají s řešením podobných problémů větší zkušenosti a věříme, že Vám pomohou.
Reagovat
Barbora 12. 12. 2023
Nabíjecí stanice
Dobrý den, lze poslat vysavač do nabíjecí stanice jinak než přes aplikaci? Myslím tím, zmáčknutím nějakého tlačítka na vysavači, aby zajel sám. Manžel aplikaci nemá, vysavač spustí, ale nevíme, jak vysavač dostat zpátky do nabíjecí stanice bez aplikace, kterou manžel nemá
Reagovat
Lukáš Specialista 12. 12. 2023
Dobrý den, robot se vrátí do nabíjecí stanice při vybití nebo po skončení úklidu. Bez aplikace nelze vysavač do nabíjecí stanice dříve zaslat. Jedině jej v tomto případě vypnout a do nabíjecí stanice zanést.
Reagovat
Jana 3. 12. 2023
Pohyb
Dobrý deň. Vysávač len cúva, senzori sú čiste, kompletná údržba vykonaná. Reset taktiež, aj odpojenie batérie a nič nezaberá .
Reagovat
Janča 4. 12. 2023
Dobrý deň, mne dnes niečo podobné, nechce nič robiť a nie je to prípad pre servis,kedže mám aj mop aj vysávač a oba zrazu nejdú, to by bola aká náhoda,že by sa pokazili naraz v jeden deň. Píše mi chybu C520....pripájam k sieti znovu a chce to odomna pripojiť k sieti s názvom Irobot, alebo roomba....ale žiadnu takú mi telefón nenašiel,cíže oba roboty sú nepoižitelné. S roombou som zatial nič nerobila,ale tam stále píše,že uklada inteligentné mapy, pritom dva dni nebol spustený a nemá čo ukladať. To isté písal aj irobot pri spustený a pred reštartom. Chyba bude podla mna inde,ako v robotoch.
Reagovat
Adam Horváth 19. 12. 2023
Dobrý deň, mám presne tento istý problém p. Janca, ako ste ho vyriešili ?
Ďakujem za odpoved
Reagovat
Peter 22. 12. 2023
Problém s "nekonečným" ukladaním inteligentnej mapy mám aj ja. Cca pred mesiacom začal problém u Romba i7 a aktuálne sa objavil aj u mopu Braava jet.
U Romby som postupne vymazal jednotlivé mapy a proces mapovania som spustil odznovu, robot jazdil, ale po vrátení do docku neuložil aj tak žiadnu mapu.
Preto sa nazdávam aj ja, že problém nebude v samotných zariadeniach, ale na cloude, kde sa mapy ukladajú
Reagovat
Veronika Specialista 26. 12. 2023
Dobrý den,
pokdu máte potíže s ukládáním map ikdyž robot opakovaně úklid dokončil do stanice, doporučujeme kontaktovat přímo autorizovaný servis pro ověření chyby zda se jedná o problém vašeho konkrétního zařízení či se jendá opravdu o chybu na cloudu. Krásný den
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 12. 2023
Dobrý den, s touto chybou bych doporučil obrátit se přímo na podporu iRobot: [email protected]
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 12. 2023
Dobrý den, v tomto případě doporučíme robot reklamovat. V případě pozáruční závady řešit servisní diagnostikou.
Reagovat
Marie 17. 11. 2023
Dokovací stanice
Dobrý den, lze poslat robota do nabíječky samostatně? Když chci já, i když není podle robota ukončen úklid? Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 11. 2023
Dobrý den, pokud v aplikaci ukončíte úklid, tak jej můžete poslat do nabíjecí stanice.
Reagovat
Tomas 29. 8. 2023
nemopuje
Dobry den vysavac prestal mopovat. Z nadrzky voda neubuda ani ked nastavim aby daval vela vedy. Ani v aplikacii uz neukazuje ze je pripraveny vysavat a mopovat ale len vysavat.
Reagovat
Veronika Specialista 29. 8. 2023
Dobrý den,
doporučujeme provést reset robota a vypláchnutí opakovaně nádobky teplou čistou vodou.
Pokud se stav nezmění, zašlete do servisu k prohlídce. Krásný den
Reagovat
Hradilová 25. 11. 2022
irobot roomba 113
Dobrý den, u výše uvedeného typu je možnost zakoupení virtuálních zdi?
Reagovat
Lukáš Specialista 28. 11. 2022
Dobrý den, tento model nemá možnost dokoupení virtuální zdi.
Reagovat
Tereza 9. 11. 2022
Připojení robota k aplikaci
Dobrý den,
robot se mi odpojil z aplikace. Nepomohl restart aplikace, robota ani obnovení továrního nastavení. Co bych ještě mohla udělat, aby se problém vyřešil.
Předem děkuji za odpověď.
Reagovat
Lukáš Specialista 9. 11. 2022
Dobrý den, doporučím zkusit kontaktovat přímo iRobot: [email protected] ti by Vám měli umět pomoci.
Reagovat
Tibor 2. 11. 2022
Rezim
Dobry den z aplikacie nam zmizol rezim na koberce. Appku som preinstaloval ale nic. Mate s tym niekto skusenost? Dakujem
Reagovat
Martina Specialista 3. 11. 2022
Dobrý den, prozatím jsme se s tímto problémem nesetkali. Občas některé funkce není možné zobrazit před nadcházející aktualizací aplikace. Zkuste tedy vyčkat, zda tato funkce nebude za pár dní opět dostupná. V případě přetrvávajících potíží nás kontaktujte.
Reagovat
PETR 5. 9. 2022
Ovládání
Dobrý den, dá se Roomba Combo 113 ovládat i bez telefonu?
Reagovat
Martina Specialista 6. 9. 2022
Dobrý den, ano robota spustíte i manuálně stisknutím hlavního tlačítka CLEAN.
Reagovat
Tamara 10. 2. 2022
Pořád se točí boční vrtule
Dobrý den,
dnes se robot zastavil po hotovém úklidu, ale jedna boční vrtulka se neustále točí. Když se robot nápoji na zdroj, tak žádná změna. Zkoušela jsem ho vypnout a zapnout, ale při zapnutí se zase roztočí a pořád se točí. Žádnou chybu mi to nehlásí.
Dekuji za odpověď.
Reagovat
Lukáš Specialista 11. 2. 2022
Dobrý den, dle popisu závady bude třeba řešit reklamací robota. V případě, že byl vysavač zakoupen v našem eshopu, tak lze objednat bezplatný svoz vypněním formuláře zde.
Reagovat
Martin 16. 11. 2021
Romba Combo neviem pripojiť k sieti
Pekný deň,
mám problém s pripojením robota Roomba Combo k WIFI sieti, sieť mi pracuje na frekvencii 2,4 GHz, skúšal som pripojenie na dve rozličné siete ( doma , v práci), do konca skúšal som aj vytvoriť hotspot bez hesla na druhom mobilnom telefóne, vždy dôjdem do kroku : Roomba Combo se připojuje k síti( názov siete), po asi 5 min mi aplikácia vypíše, že nebolo možné pripojiť robota k sieti. Vieme prosím ako tomu pomôcť? Ďakujem
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 11. 2021
Dobrý den, v případě, že je frekvence správná a spojení se i přes to nedaří, tak doporučím kontaktovat přímo iRobot [email protected] kde Vám s připojením pomohou.
Reagovat
Sára 30. 9. 2021
roomba 976
Dobrý den,
nemohu spojit robota s wifi sítí. V aplikaci mi to po zadání hesla wifi píše, že žádnyý robot nebyl nalezen.Postupovala jsem podle návodu a stejně se připojení nezdařilo. Zkoušela jsem i v telefonu vyhledat ve wifi robota a nenalezen. Mohli by jste mi, prosím, poradit?
Děkuji
Reagovat
Martin 11. 11. 2021
Měl jsem stejný problém a vyřešil jsem ho v routeru Wi-Fi. V pokročilém nastavení - bezdrátové nastavení - kanál nastavit z automaticky na 1.
Reagovat
Lukáš Specialista 30. 9. 2021
Dobrý den, doporučím ověřit na jaké frekveci vysílá Váš wifi router. Spojení s robotem je možné pouze na frekvenci 2,4GHz. V případě, že je frekvence správná a spojení se i přes to nedaří, tak doporučím kontaktovat přímo iRobot [email protected] kde Vám s připojením pomohou.
Reagovat
Michal Valík 1. 12. 2020
Roomba combo
Dobrý den, nejsem schopen u tohoto výrobku provést připojení přes aplikaci I robot.
Neustále mi to hlásí, že robot nalezen ,ale pak se není schopen připojit. Divně mě navádí na připojení wifi s názvem Roomba nebo I Robot a pak se vrátit zpět do aplikace, ale stále to nefunguje. Co s tím? vrátit výrobek?
děkuji
Reagovat
Josef 8. 1. 2021
Dobrý den, mám stejný problém. Několikrát jsem přeinstalovat aplikaci a nic. Řešení jsem ale našel. Problém je asi v zaheslovani wifi sítě. Postupoval jsem dle návodu. Doporučuji ale na wifi sítí zrušit heslo na připojení. Tedy bez hesla. Moje wifi síť to nedovolila, tak jsem udělal z telefonu hotspot bez hesla a připojil roombo na hotspot. Po připojení stačí změna wifi v nastavení a vše funguje jak má.
S pozdravem JJJ
Reagovat
Veronika Specialista 12. 1. 2021
Dobrý den,
doporučujeme vypnout si data v telefonu, vyresetovat robota a smazat historii načítání v telefonu a zkusit spojení znovu. Pokud se nepodaří, doporučujeme se obrátit přímo na technickou podporu iRobot, zda nemají problém s aplikací. Krásný den
Reagovat
Veronika Specialista 9. 1. 2021
Dobrý den,
bohužel problém je v apliakci nikoliv v robotu. Doporučujeme vyčkat změn v aplikaci, po té vyzkoušet spojení s wifi, technická podpora iRobotu an tom stále pracuje. Krásný den
Reagovat
Lenka Chlubnová 1. 2. 2021
Chci se zeptat, zda je již problém s aplikací vyřešen. Stále mi totiž nejde připojit Robot k wifi síti a hlásí mi to chybu. Udělali jsme vše pro zdárné připojení, ale stále bez zdárného výsledku. Odstraňovat heslo z wifi opravdu nebudu, tak jak zkoušel pomoct pán.
Reagovat
Martina Specialista 1. 2. 2021
Dobrý den, zkuste robota připojit na jiném telefonu a provést doporučovanou poslední nejnovější aktualizaci.
Reagovat
Marek 22. 9. 2021
Zkuste v aplikaci po pripojeni na robota nastavit statickou IP adresu. Toto me pomohlo.
Reagovat
Martina Specialista 2. 12. 2020
Dobrý den, momentálně probíhají úpravy aplikace a proto je možné, že se do aplikace nedostanete. Na opravách se pracuje a vše by mělo být vyřešeno během pár dnů. Poprosíme o trpělivost.
Reagovat
Miroslav 23. 11. 2020
navigace
Dobrý den. O jakou navigaci se jedná - systematické navigace s gyroskopem? Uloží si vysavač prostor do paměti?
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 11. 2020
Dobrý den, ano, robot se pohybuje systematicky za pomocí gyro senzoru. Prostor si do paměti neukládá.
Reagovat
Miroslav 23. 11. 2020
baterie
Dobrý den. Lze u vysavače iRobot Roomba Combo 113 vyměnit baterii NiMH za Li-ion?
Děkuji za odpověď.
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 11. 2020
Dobrý den, v současné době není možná výměna za Li-ion baterii. Je možné že časem bude v prodeji neoriginální baterie s čipem, tak aby bylo možné ji použít a nabít i v tomto robotu.
Reagovat
Vložit dotaz