Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Ladislav Šmídek 24. 10. 2024
iRobot roomba
Zajímalo by mě jak je možné že není schopný vysat cca 120m2 bez toho abych ho musel 20x i víc krát zapínat pořád dokolečka píše že byl úklid zrušen za tu cenu toho robota mě to neskutečně sere a nejspíš vám ho budu muset vrátit absolutně to neumí nic hrozná věc. Včera zakoupený respektive doručeny a jen samé trápení s ním zatím vydržel dělat maximálně 20 minut v kuse jinak průměr 5 minut úklid se přeruší a musím ho znovu zapnout a to mě fakt sere.
Reagovat
Klára Specialista 24. 10. 2024
Dobrý den, mrzí nás Vaše potíže s robotem. Toto není běžné chování a správná funkce robota. Do emailu vám zašleme další informace jak postupovat. Hezký den
Reagovat
Eva Neumannová 5. 10. 2024
Dotaz
Dobrý den, je u tohoto typu možné programovat použití i v druhem patře domu? Děkuji Neumannová
Reagovat
Julia Specialista 7. 10. 2024
Dobrý den,
tento robot je schopen uložit až 10 různých map, tudíž bez problému zvládne zmapovat další patra v domě. Krásný den.
Reagovat
Vložit dotaz