Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Alena 3. 9. 2024
Z aplikace zmizela dokovací stanice
Dobrý den,
Mám Roomba combo j9+. Z aplikace zmizela dokovací stanice. Takže nemohu dát příkaz "vrať se domů". Stanice je v elektřině, WiFi funguje, nijak jsem s ní nehýbala, nic na ní nesvítí.
S pozdravem,
Alena
Reagovat
Veronika Specialista 4. 9. 2024
Dobrý den,
doporučujeme provést reset robota i stanice a znova prostor zmapovat a uložit. Pokud i nadále by byl problém, obraťte se přímo na techniskou podporu iRobot, může se jednat o chybu aplikace. Krásný den
Reagovat
Vložit dotaz