Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 8:00—16:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
info@robotworld.cz
220 770 770
Po-Pá 8:00—16:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Tomas Albert 25. 2. 2021
Otázka
Dobrý deň . Chcem dá spýtať kúpili sme si tento model a je písané dokonca som videl ako ukazuje aká je plna nadobka na smeti... ale mne nič neukazuje . Prosím vás upozorni má to aj keď je plna nádobka ?
Reagovat
Dobrý den, model e5 nemá funkci detekce plného zásobníku, tuto funkci má až model e6.
Reagovat
Nela 11. 1. 2021
Časový rozvrh
Dobrý den,
v aplikaci mi nelze nastavit časový rozvrh, vždy mi tam skočí: Chyba, zkuste to později.
Lze to vubec u roomba e5 zadat ten časový plán? Děkuji
Reagovat
Dobrý den, momentálně je celkový výpadek serveru, tudíž není možné aplikaci využívat. Na problému se pracuje a vše by mělo být v brzké době opraveno.
Reagovat
Magdalena 15. 11. 2020
Mapa
Dobrý den, koupili jsme tento vysavač. Jde do aplikace přidat mapu nebo to tento vysavač neumí? V aplikaci jsme nic podobného nenašli.
Reagovat
Dobrý den, tento model nemá možnost ukládání map. Má pouze gyroskopickou navigaci.
Reagovat
Vložit dotaz