Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Hanka 2. 10. 2024
Vysavač se zapne v noci a začne vysávat
Dobrý den,
pokaždé když se vysavač vybije a vrátím ho na nabíječku ( né vždy si dobře zaparkuje) tak když se dobije tak začne znova vysávat. Vysávat začne třeba i v noci. Jde s tím něco dělat?
Děkuji
Reagovat
Erika Specialista 2. 10. 2024
Dobrý den,
může ho rušit signál TV nebo jiného zařízení. Zkuste přemístit dokovací základnu na jiné místo. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Roman 23. 6. 2024
Roomba I5
Dobrý den
před několika dny jsem zakoupil výše uvedený vysavač.
A Několikrát za den se mi stane že mi to v aplikaci napíše že se vysavač nemohl připojit k wifi a musím ho restartovat pak vše zase běží. Máte náký nápad než ho budu reklamovat??
Děkuji
Reagovat
Filipe Specialista 26. 6. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě bychom nejdříve doporučili resetovat vysavač do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu (alternativně). Po resetu poté doporučujeme přeinstalovat aplikaci a zkusit opětovně stroj s ní spárovat. Pokud by tento postup nepomohl, doporučili stroj reklamovat. Hezký den.
Reagovat
Marcela Junkova 29. 4. 2024
roomba e5 silver
dobry den,vysavac nehlasi zadnou poruchu,vse vycisteno ,po zapnuti se nerozjede.Prosim o radu zda by to nemohla byt baterie.Vysavac je stary 2,5 roku.dekuji M.JUNKOVA
Reagovat
Julia Specialista 30. 4. 2024
Dobrý den,
pravděpodobně se jedná o sníženou kapacitu baterie. Nová baterie by Váš problém měla vyřešit. Pěkný den. :)
Reagovat
Marie 31. 5. 2024
Nemuze to byt necim jinym? Nas vysavac je pomerne novy ne tak casto pouzivany. Bylo by opravdu smutne, pokud by jiz potreboval novou baterii.
Reagovat
Klára Specialista 31. 5. 2024
Dobrý den, na všechny baterie je záruka 6 měsíců. Bohužel se může stát, že se po letech používání kapacita sníží.
Reagovat
Vojtěch Singer 20. 2. 2024
iRobot Roomba 782
Dobrý den,
mám vysavač iRobot Roomba 782. Když vyjede svítí ikona Dock a okamžitě po vyjetí začne hledat základnu a vrátí se. Zkoušel jsem ho restartovat. Pár týdnů potom fungoval, teď se ale problém objevil znovu. Robot je nabitý, nic není zaseklé, normálně jezdí.
Děkuji za radu.
Reagovat
Lukáš Specialista 20. 2. 2024
Dobrý den, dle popisu chování robota se bude jednat o pokles kapacity baterie a doporučíme provést její výměnu za novou.
Reagovat
Michal 20. 10. 2023
Iroomba j7
Dobrý den,
nenabijí se mi baterka na roomba j7, hlásí mi to chybu c512. Nikde ji nemohu najít. Poradíte mi? Jak mám postupovat?
Děkuji. Michal
Reagovat
Lukáš Specialista 20. 10. 2023
Dobrý den, doporučíme očistit kontakty na robotu i na dobíjecí stanici pokud nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací.
Reagovat
Marcela 17. 6. 2023
chxbs11
robot je plne nabity vycisteny i filtr novy a i po restartovani neustale hlasi chybu 11
Reagovat
Lukáš Specialista 19. 6. 2023
Dobrý den, v tom případě doporučíme řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Roman 26. 1. 2023
iRobot i7
iRobot hlásí chybu baterie nenalezeny ,jedná se o špatnou baterií nebo je porucha na irobotovi ..Robot restartován ,vyjmutí baterky a znovu zasunutí .chyby se neustále opakuje
Reagovat
Lukáš Specialista 26. 1. 2023
Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak doporučíme řešit reklamcí. V případě pozáruční vady bychom doporučili vyzkoušet výměnu baterie a pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní opravou.
Reagovat
Nikola Pešatová 3. 10. 2022
Error charging 5
Dobrý den, iroomba 782 začal vyhazovat chybu error charging 5, vyčistili jsme kontakty, vyměnili baterií a stále hlásí tuto chybu, čím by to mělo být?
Reagovat
Martina Specialista 4. 10. 2022
Dobrý den, pokud jsou kontakty čisté a robot stále hlásí tuto chybu, může být problém s baterií, nebo může být problém přímo v robotovi. Zde by bylo nutné odeslat robota k servisní kontrole. Ještě je možnost vyzkoušet robota nabít napřímo, pouze pomocí adaptéru. Z boku robota je zdířka, do které zasunete adaptér a párkrát protáhnete tam a zpět. Poté necháte zasunutý a zkontrolujete, zda se robot nabíjí. Po chvíli zkuste vrátit adaptér na stanici a vyzkoušet nabíjení na ní.
Reagovat
Edit 21. 8. 2022
Chyba 14
Dobrý den, mam irobota 900 již čtvrtým rokem a opakovaně hlásí chybu 14 i po důkladném vyčištěním celého stroje. Myslím, že vůbec nedetekuje sběrnou nádobu, tím pádem se vůbec nespustí.
Reagovat
Martina Specialista 22. 8. 2022
Dobrý den, zkontrolujte kovové plíšky z boků robota v místech, kam ukládáte sběrný koš. tto kovové části zkotrolujte také na sběrném koši. V případě potřeby je očistěte od nečistot.
Reagovat
Veronika 1. 5. 2022
iRobot roomba e5
Dobrý den,
chci se zeptat,zda jde robotovi naplanovat v aplikaci trasu uklízení? Respektive jak zajistit aby zajizdel i do zadnich, vzdalenejsich mistnosti?
Dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 2. 5. 2022
Dobrý den, u tohoto modelu nelze nastavit trasu úklidu ani to které místnosti má uklidit. V případě, že je Váš byt více členitý a robot jej nedokáže pokrýt, tak doporučíme úklid rozdělit po 2 místnotech a vysavač přenášet. Pro kokrytí členitých domácností a větší plochy pak doporučujeme volit vyšší model s kamerou např. 975 nebo i7.
Reagovat
Radek Dolejší 19. 1. 2022
IRobot Roomba e5
Dobrý den, několikrát se mi stalo, že robot nestihl dojet do stanice.
Baterie mu svítí červeně, projede kolem stanice na druhou stranu místnosti a cca do minuty je K.O.
Místnost je téměř bez nábytku (žádné překážky že kterých by se složitě vymotával)
Prosím o radu jak to řešit.
Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 19. 1. 2022
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet přemístit stanici na jiné místo případně kolem stanice vytvořit větší prostor. Pokud by i tak měl s vyhledáním stanice problémy, tak řešit reklamací robota.
Reagovat
Pavel stetka 14. 1. 2022
Chyba 14
Mame roomba e5 a hlasi to opakovane hybu 14. Nasel jsem ze nedetekoval nadobku, ale nic zvlastniho nevidim a nelze ho spustit? Dekuji P.Š
Reagovat
Lukáš Specialista 17. 1. 2022
Dobrý den, doporučíme vyjmout nádobku a zkontrolovat - očistit kontakty na nádobce a na robotu viz postup zde, následně provést reset robota. Pokud nepomůže tak bude třeba řešit reklamací.
Reagovat
Jarda 26. 12. 2021
Iromba e5
Dobrý den, máme e5,zajímalo by mě,jestli má svítit na nabíjecí stanici, zelené světýlko,když se to nabíjí,e5 se nabíjí,ale po chvíly zhasne zelené světýlko na nabíjecí stanici,tak nevíme jestli se nabíjí.
Reagovat
Martina Specialista 27. 12. 2021
Dobrý den, ano toto je naprosto v pořádku. Světýlko na stanici svítí pouze po dobu několika vteřin v případě, že robot zajede do stanice, nebo pokud z ní vyjede k zahájení úklidu. Poté se zhasne. Nesvítí tedy po celou dobu, co se robot nachází ve stanici.
Reagovat
Martin 25. 12. 2021
E5 nejde zapnout +
Dobrý den mám E5 robot nejde zapnout. Ve stanici se začne nabíjet pak zahlasi chybu. (zkontrolujte zda je nainstalována baterie chyba nabíjení 1)
V stanici ji lze zapnout. Odkazuje mě to do apky. Buhuzel tu nejde sparovat s robotem. Interval mezi zapnutím a hláškou závady je krátký a nepovedlo jse mi ještě robota připojit k wifi. Standartni procedury na chybu 1.udělaný.
Reagovat
Martina Specialista 27. 12. 2021
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat baterii v robotovi, zda je správně usazená. Poté zkuste provést reinstall aplikace a nové párování. V případě, že by Vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom kontaktovat zákaznický servis
Reagovat
Lenka 12. 11. 2021
najíždění na koberec
Dobrý den, mám vysavač asi 5 let (iroomba 782e). Poslední dobou má problém s najížděním na menší koberečky. Velký koberec vyluxuje bez problémů, na rohožkách v předsíni, které předtím běžně zvládal, najednou hlásí chybu. Četla jsem zde v příspěvcích o problému s tmavou barvou, může to být tím? Navíc jsem si dnes všimla, že se robot zastaví a hlásí chybu na topných mřížkách v podlaze.
Děkuji za radu,
Lenka
Reagovat
Lukáš Specialista 12. 11. 2021
Dobrý den, jestliže robot dříve tato místa uklízel bez problémů, tak zřejmě bude problém opravdu v zanesených čidlech. Doporučíme robot důkladně ze spodní strany očistit a pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní diagnostikou.
Reagovat
Michal 17. 8. 2021
Roomba e5 chýba 11
Dobrý deň,
Môj robot roomba začal hlásiť chybu 11. Takže sa nenabija a neviem s ňou pohnúť ďalej. Náhradné komponenty sú vymenené ale chýba 11 je hlásená stále. Treba to servisovat alebo to zvládnem doma?
Vopred ďakujem
Reagovat
Martina Specialista 18. 8. 2021
Dobrý den, v omto případě bychom doporučili robota zaslat k reklamaci
Reagovat
Lucie 20. 7. 2021
Nabíjení
Dobrý den mám problém s nabíjením do doku zajede ale nechce se nabíjet vše jsem vyčistila a pořád nic . Nakonec jsem vysavač podložila tak aby se dotýkal kontaktu . V čem může být chyba ?
Reagovat
Lukáš Specialista 21. 7. 2021
Dobrý den, vypadá to, že se jedná o poškozenou dobíjecí základnu. Pokud máte robota v záruce, tak doporučím reklamaci.
Reagovat
Miroslava Strnadová 8. 2. 2021
irobot roomba e5
Dobrý den,
robotický vysavač při úklidu trochu větší místnosti a ještě když není čtvercového nebo obdélníkového tvaru, neví kdy přestat. Zběsile jezdí po místnosti, ve které už není ani smítko. Pokud ho sama manuálně nevypnu, je schopen se vybít. Také na jedno nabití nevydrží rozhodně 3 hodiny vysávat. Mělo by to tak být? Včera se na něm prvně rozsvítila kontrolka wifi, nevím proč, protože aplikaci se mi nepodařilo stáhnout. Protože mám robota ve víkendovém objektu, chtěla jsem vyřadit baterii z provozu, dle návodu podržením tlačítka home po dobu 9 sekund. Přitom se však rozsvítila kontrolka wifi a kontrolka stavu baterie. Není to závada? Také kontrolka stavu baterie ukazuje vždy jen buď celá oranžová anebo celá zelená. Ukazuje také, že už je třeba jen z poloviny nabitá?
Děkuji za odpověď
Reagovat
Lukáš Specialista 8. 2. 2021
Dobrý den, tento model nemá ještě vyspělejší navigaci za pomocí kamery nebo Gyro senzoru a tal nemusí vždy velikost místnosti vyhodnotit přesně. Pohybuje se ještě nesystematicky. Co se týče vyřazení baterie, tak to lze provést pouze vyjmutím baterie, jinak lze robot pouze popisovaným způsobem resetovat. Stav baterie ukazuje tak jak popisujete zeleně, oranžově a červeně.
Reagovat
Leona 21. 1. 2021
V průběhu vysávání se vybila baterie
Dobrý den,
během prvního vysávání robot nestihl na jedno nabití baterie vysát celý byt (cca 85 m2). Pokud ho spustím po nabití baterie, dokáže pokračovat v úkolu a nebo začne vysávat úkol od začátku?
Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 21. 1. 2021
Dobrý den, tento model nedokáže po vybití dokončit úklid. Pokud je prostor větší - členitější a nedokáže jej na jedno nabití pokrýt, tak bude třeba prostor rozdělit a robot spustit postupně v jednotlivých částech bytu.
Reagovat
Julie Pavlíková 15. 1. 2021
Nastavení časového plánu
Dobrý den,
Máme od léta robot e5, fungoval dobře. Až do doby, než proběhla aktualizace aplikace. Těsně před ní jsme vypnuli nastaveny časový plán, který spínal robot v jednu hodinu v noci. Po aktualizaci aplikace mi znovu časový plán nejde zapnout. Nabízí jen možnost připojit k chytré domacnosti (to nemáme), ale samotný cas a dny úklidu není možné nastavit. Je chyba někde u nás, nebo jinde...?
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 1. 2021
Dobrý den, bohužel v současné době je problém s aplikací kdy nastavení časového plánu není možné. iRobot o tomto ví a pracuje na odstranění problému.
Reagovat
Havel 25. 1. 2021
Časový plán nefunguje už od prosince minulého roku. Nezdá se již tato doba dostatečná na úpravu aplikace?
Reagovat
Martin Specialista 25. 1. 2021
Dobrý den, dotazy ohledně aplikaci nebo její úpravu či aktualizaci musíte směřovat přímo na firmu iRobot. Firma RW není správcem/provozovatelem táto aplikace.
Reagovat
Adam Charvát 9. 1. 2021
Vysávání na koberci
Dobrý den,
od letošních Vánoc nám funguje roomba e5 a již od počátku má vysavač problém s vysáváním na koberci. Vůbec na něj nenajede a zároveň když ho na koberec položím, tak se nerozjede. Tímto bych se chtěl zeptat, zda existuje cesta jak tento problém vyřešit či si zkrátka nedokáže poradit s délkou vlasů koberce. Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 11. 1. 2021
Dobrý den, není koberec tmavé barvy nebo s hodně vysokým chlupem? Pokud je tmavé barvy, tak je možnost zaslání robota do servisu a provést odpojení protipádových senzorů, tmavá barva pak již nebude problém, ale nebude možné robot používat v místech kde by hrozil jeho pád.
Reagovat
Marek Bielesch 24. 11. 2020
Změna / nastavení časového plánu
Dobrý den,
prosím o radu s přenastavením již existujícího časového plánu. Již jsme zkusili v aplikaci vše, ale nenašli jsme možnost, jak změnit čas pra daný den. Aplikace umožňuje libovolně nastavovat jednotlivé dny pro úklid, ale uživatelky nelze změnit čas. Přes volbu přidat nový rozvrh zase máme zašedlou možnost Časový plán (předpokládám, že se jedná o potvrzovací tlačítko). Nenapadá Vás prosím, co s tím? Odinstalace aplikace není preferovaná, vzhledem k obtížnému spárování s robotem. Moc díky za jakoukoliv radu. Marek
Reagovat
Miroslav Oros 25. 12. 2020
Dobrý den, podařilo se vám nějak vyřešit nastavení času v daný den? Řeším stejný problém...
Děkuji
Miroslav Oros
Reagovat
Martina Specialista 28. 12. 2020
Dobrý den, pár zákazníků nám již psalo, že je momentálně problém s aplikací iRobot. Poprosili byhcom o trpělivost, na problému a opravách se již pracuje a vše bude vyřešeno v co nejkratším možném termínu. Děkujeme za pochopení.
Reagovat
Veronika Specialista 25. 11. 2020
Dobrý den,
nasatvení je možné pouze přes aplikaci, pokud tato možnost Vám nefunguje, bude se nejspíše jednat o chybu v aplikaci, doporučujeme se obrátit přímo na technickou podporu iRobotu. Krásný den
Reagovat
Zuzana Cháberová 30. 10. 2020
Roomba e5
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak se dělá reset robota. Roomba je nabitý, ale nelze ho spustit, ani přes telefon ani manuálně. Dekuji, máme ho od května 2020.
Reagovat
Lukáš Specialista 31. 10. 2020
Dobrý den, reset robota se provádí podržením tlačítka clean po dobu 10-12 vteřin.
Reagovat
Mirka 23. 10. 2020
Nelze spustit
Při spuštění přístroje se neustále točí na jednom místě. Postroj je vyčištění i jsem ho reszartovala. Děkuji za odpověď
Reagovat
Martina Specialista 23. 10. 2020
Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili robota zaslat k reklamaci. pokud byl robot zakoupen u nás, postup ohledně vyřízení rkelamace naleznete zde.
Reagovat
bylundy https://apple.com#rar 30. 9. 2020
alexlucky https://apple.com
Reagovat
Jan U. 24. 9. 2020
Náhodné spouštění Roomba e5
Zakoupil jsem si produkt Roomba e5. Mám ho připojení do wifi sítě. Pro nastavení plánu vysávání používám aplikaci iRobot pro Android. V této aplikaci mám nastaven časový plán "každý den v 9hodin dopoledne".
Nicméně stává se cca 2-3x do týdne, že se vysavač "sám od sebe" spustí mimo tento časový plán a zahájí vysávání. Díval jsem se v ten moment, kdy to nastane, i do aplikace v mobilu a podle aplikace v mobilu je vysavač nečinný v dokovací stanici a připraven vysávat. Nelze tedy ani z aplikace vysávání přerušit/zastavit.
Zkoušel jsem opakovaně převést podle návodu vysavač do továrního nastavení - reset a následně znovu připojení do sítě včetně napárování na aplikaci v mobilu.
Předem Vám děkuji za informaci, jak postupovat, abych toto nežádoucí chování vysavače odstranil.
Děkuji mnohokrát.
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 9. 2020
Dobrý den, doporučili bycom se zaměřit na čistotu dobíjecích kontaktů na dobíjecí základně a na spodní straně robota - kontakty musí být lesklé a stříbrné bez zjevně viditelných černých nečistot, teček apod. Doporučujeme kontakty očistit vlhkým hadříkem nebo ubrouskem namočeným v lihu. V případě, že toto nepomůže tak bude třeba zaslání do servisu.
Reagovat
Josef 6. 5. 2020
Dotaz
Dobrý den, v aplikaci pro Android jsem nenašel stav nečistot v zásobníku a také stav baterie. V instruktážnim videu má aplikace na hlavní straně jiné ikony.
Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 7. 5. 2020
Dobrý den,
v aplikaci se Vám stav sběrného koše i stav baterie zobrazí takto.
Reagovat
Lucka 19. 3. 2020
Roomba e5 se nechce spustit
Dobrý den, roombu e5 jsem dostala v únoru 2020 jako dárek. Normálně fungovala jak na manuální spuštění, tak přes aplikaci. Asi před týdnem jsem ji chtěla spustit a nereaguje, jen zazní mírný tón a nic, nejede. Při spuštění přes aplikaci, zazní stejný mírný tón, aplikace hlásí, že probíhá uklid, ale roomba se ani nehne. Jinak nehlásí žádnou chybu, je nabitá, vyčištěná, tak nevím, kde je problém.
Děkuji za odpověď Lucie Šotková
Reagovat
Lukáš Specialista 19. 3. 2020
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet reset robota a pokud ani toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací.
Reagovat
Libor 16. 1. 2020
Výdrž baterie
Na jedno nabití vydrží robot uklízet cca 90min, dvě místnosti o rozloze cca 45m2. všude je psáno že vydrží uklidit místnost o 100m2. Myslím si, že baterie je celkem slabá pouze 1.800 mAh. Je možné dokoupit nějakou silnější baterii?
Reagovat
jiri 11. 1. 2020
pripojeni k wifi
Dobry den. Zakoupil jsem roboticky vysavač Roomba e5 a při pokusu o připojeni mi to piše že nelze se spojit s wifi.N vysavači se sice vytvoří wifi ale po te mi pise že nelze spojit. Své připojeni mam v pořádku. už nevim co s tím.Prosím o radu.Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 13. 1. 2020
Dobrý den, v případě problémů s připojením k wifi doporučím kontaktovat přímo autorizovaný servis, který se Vám pokusí s připojením pomoci. [email protected] případně poradí nastavení routeru.
Reagovat
Jan Pohorský 5. 1. 2020
iRobot Roomba e5
Dobrý den, máme tento iRobot cca týden - s úklidem jsme maximálně spokojeni, ale iRobot má problém vrátit se na nabíječku. Máme RD a využíváme ho na cca 80m2.
Předem upozorňuji, že návod jsem přečetl důkladně ještě před nákupem (i před 1. použitím), proto mě zaráží chování iRobota.
1) Umí iRobot poznat, že mu dochází baterie a že se má vrátit na nabíjecí stanici? Jak to popřípadě nastavit, jelikož zatím se tak nechová - vybije se a zůstane tam.
2) Když jej pošlu do nabíjecí stanice tlačítkem "domu" (na telefonu, nebo přímo na robotovi), tak až po více jak 10 minutách dojede ke stanici. Já ale neodhadnu, kolik energie (popř. času) potřebuje na návrat - (v aplikaci je pouze ukazatel baterie, ale nejsou zde uvedena procenta stavu baterie).
3) Má iRobot vždy stejnou trasu (místnosti stejně po sobě), když vezmeme v potaz, že vyjíždí vždy ze stejného místa? Nebo tím, jak se různě odráží mění i trasu?
Děkuji Vám za rady, s pozdravem, JP.
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 1. 2020
Dobrý den, tento model rozpozná, že mu dochází baterie, ale v případě členitého prostoru nemusí být schopen ji dohledat. Robot se při návratu pohybuje náhodně a čeká kdy zachytí signál nabíjecí stanice aby se mohl přiblířit a zejet dobít. Tento model se pohybuje nesystematicky a jezdí pokaždé po jiné trase, nemá žádnou funkci učení. Toto umí až modely s navigací za pomocí laseru nebo kamery. Pokud má robot problémy s vyhledáním nabíjecí stanice, tak doporučíme vyzkoušet jiné místo pro její umístění případně mu plochu rozdělit.
Reagovat
Sylva 27. 12. 2019
Vydrz baterie
Dobry den, mame robota nove a vydzi vysavat cca hodinu, nezvladne ani dve mistnosti dohromady cca 40m2. Je to v poradku?
Reagovat
Radek Specialista 27. 12. 2019
Dobrý den,
délka úklidku se může lišit podle povrchu nebo podle členitosti povrchu. Výsávání hodinu není tedy přímou závadou.
Děkujeme
Reagovat
Sylva 27. 12. 2019
Vydrz baterie
Dobry den, mame robota nove a vydzi vysavat cca hodinu, nezvladne ani dve mistnosti dohromady cca 40m2. Je to v poradku?
Reagovat
Sylva 26. 12. 2019
Vydrz baterie
Dobry den, mame robota nove a vydzi vysavat cca hodinu, nezvladne ani dve mistnosti dohromady cca 40m2. Je to v poradku?
Reagovat
Věra 27. 11. 2019
baterie
Dobrý den. Jak vyjmu baterii z robota pro očištění kontaktů. Zdá se, že dochází k pomalému dobíjení a v aplikaci se objevuji v zelené kontrolce poloviční nabytí a oznamuje částečně nabito přitom je v nabíječce celou noc. Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 27. 11. 2019
Dobrý den, pro vyjmutí baterie je třeba odšroubovat spodní kryt, který je upevněn 4 šroubky a šroubkem bočního kartáčku.
Reagovat
Věra 25. 11. 2019
Baterie
Zdravím. Jak poznám ,že je baterie nabitá . V aplikaci HOME stále ukazuje částečné nabití. Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 26. 11. 2019
Dobrý den, zkuste vyjmout baterii a očistit kontakty na robotu i na baterii.
Reagovat
Jan 21. 1. 2019
iRobot e5 Roomba
Nejde stáhnout aplikace do telefonu.
Reagovat
Martina Specialista 21. 1. 2019
Dobrý den, pro stažení aplikace k ovládání robotického vysavače je zapotřebí mít operační paměť telefonu Android 5.0 a vyšší.
Může se zde jednat pouze o výpadek serveru, který trvá většinou pouze několik hodin, maximálně 1-2 dni.
Reagovat
Vložit dotaz