AKTUÁLNÍ INFO
Prodejny otevřeny do 23. 12.
PRAHA | BRNO | NÁCHOD
 

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba e5 silver

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba e5 silver

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Hanka 2. 10. 2024

    Vysavač se zapne v noci a začne vysávat

    Dobrý den,
    pokaždé když se vysavač vybije a vrátím ho na nabíječku ( né vždy si dobře zaparkuje) tak když se dobije tak začne znova vysávat. Vysávat začne třeba i v noci. Jde s tím něco dělat?
    Děkuji

    • Erika Specialista 2. 10. 2024

      Dobrý den,

      může ho rušit signál TV nebo jiného zařízení. Zkuste přemístit dokovací základnu na jiné místo. S pozdravem Robotworld

  • Roman 23. 6. 2024

    Roomba I5

    Dobrý den
    před několika dny jsem zakoupil výše uvedený vysavač.
    A Několikrát za den se mi stane že mi to v aplikaci napíše že se vysavač nemohl připojit k wifi a musím ho restartovat pak vše zase běží. Máte náký nápad než ho budu reklamovat??
    Děkuji

    • Filipe Specialista 26. 6. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě bychom nejdříve doporučili resetovat vysavač do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu (alternativně). Po resetu poté doporučujeme přeinstalovat aplikaci a zkusit opětovně stroj s ní spárovat. Pokud by tento postup nepomohl, doporučili stroj reklamovat. Hezký den.

  • Marcela Junkova 29. 4. 2024

    roomba e5 silver

    dobry den,vysavac nehlasi zadnou poruchu,vse vycisteno ,po zapnuti se nerozjede.Prosim o radu zda by to nemohla byt baterie.Vysavac je stary 2,5 roku.dekuji M.JUNKOVA

    • Julia Specialista 30. 4. 2024

      Dobrý den, 
      pravděpodobně se jedná o sníženou kapacitu baterie. Nová baterie by Váš problém měla vyřešit. Pěkný den. :)

      • Marie 31. 5. 2024

        Nemuze to byt necim jinym? Nas vysavac je pomerne novy ne tak casto pouzivany. Bylo by opravdu smutne, pokud by jiz potreboval novou baterii.

        • Klára Specialista 31. 5. 2024

          Dobrý den, na všechny baterie je záruka 6 měsíců. Bohužel se může stát, že se po letech používání kapacita sníží.

  • Vojtěch Singer 20. 2. 2024

    iRobot Roomba 782

    Dobrý den,
    mám vysavač iRobot Roomba 782. Když vyjede svítí ikona Dock a okamžitě po vyjetí začne hledat základnu a vrátí se. Zkoušel jsem ho restartovat. Pár týdnů potom fungoval, teď se ale problém objevil znovu. Robot je nabitý, nic není zaseklé, normálně jezdí.
    Děkuji za radu.

    • Lukáš Specialista 20. 2. 2024

      Dobrý den, dle popisu chování robota se bude jednat o pokles kapacity baterie a doporučíme provést její výměnu za novou. 

  • Michal 20. 10. 2023

    Iroomba j7

    Dobrý den,
    nenabijí se mi baterka na roomba j7, hlásí mi to chybu c512. Nikde ji nemohu najít. Poradíte mi? Jak mám postupovat?
    Děkuji. Michal

    • Lukáš Specialista 20. 10. 2023

      Dobrý den, doporučíme očistit kontakty na robotu i na dobíjecí stanici pokud nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací. 

  • Marcela 17. 6. 2023

    chxbs11

    robot je plne nabity vycisteny i filtr novy a i po restartovani neustale hlasi chybu 11

    • Lukáš Specialista 19. 6. 2023

      Dobrý den, v tom případě doporučíme řešit reklamací vysavače. 

  • Roman 26. 1. 2023

    iRobot i7

    iRobot hlásí chybu baterie nenalezeny ,jedná se o špatnou baterií nebo je porucha na irobotovi ..Robot restartován ,vyjmutí baterky a znovu zasunutí .chyby se neustále opakuje

    • Lukáš Specialista 26. 1. 2023

      Dobrý den, pokud je robot ještě v záruce, tak doporučíme řešit reklamcí. V případě pozáruční vady bychom doporučili vyzkoušet výměnu baterie a pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní opravou. 

  • Nikola Pešatová 3. 10. 2022

    Error charging 5

    Dobrý den, iroomba 782 začal vyhazovat chybu error charging 5, vyčistili jsme kontakty, vyměnili baterií a stále hlásí tuto chybu, čím by to mělo být?

    • Martina Specialista 4. 10. 2022

      Dobrý den, pokud jsou kontakty čisté a robot stále hlásí tuto chybu, může být problém s baterií, nebo může být problém přímo v robotovi. Zde by bylo nutné odeslat robota k servisní kontrole. Ještě je možnost vyzkoušet robota nabít napřímo, pouze pomocí adaptéru. Z boku robota je zdířka, do které zasunete adaptér a párkrát protáhnete tam a zpět. Poté necháte zasunutý a zkontrolujete, zda se robot nabíjí. Po chvíli zkuste vrátit adaptér na stanici a vyzkoušet nabíjení na ní.

  • Edit 21. 8. 2022

    Chyba 14

    Dobrý den, mam irobota 900 již čtvrtým rokem a opakovaně hlásí chybu 14 i po důkladném vyčištěním celého stroje. Myslím, že vůbec nedetekuje sběrnou nádobu, tím pádem se vůbec nespustí.

    • Martina Specialista 22. 8. 2022

      Dobrý den, zkontrolujte kovové plíšky z boků robota v místech, kam ukládáte sběrný koš. tto kovové části zkotrolujte také na sběrném koši. V případě potřeby je očistěte od nečistot.

  • Veronika 1. 5. 2022

    iRobot roomba e5

    Dobrý den,
    chci se zeptat,zda jde robotovi naplanovat v aplikaci trasu uklízení? Respektive jak zajistit aby zajizdel i do zadnich, vzdalenejsich mistnosti?
    Dekuji

    • Lukáš Specialista 2. 5. 2022

      Dobrý den, u tohoto modelu nelze nastavit trasu úklidu ani to které místnosti má uklidit. V případě, že je Váš byt více členitý a robot jej nedokáže pokrýt, tak doporučíme úklid rozdělit po 2 místnotech a vysavač přenášet. Pro kokrytí členitých domácností a větší plochy pak doporučujeme volit vyšší model s kamerou např. 975 nebo i7

  • Radek Dolejší 19. 1. 2022

    IRobot Roomba e5

    Dobrý den, několikrát se mi stalo, že robot nestihl dojet do stanice.
    Baterie mu svítí červeně, projede kolem stanice na druhou stranu místnosti a cca do minuty je K.O.
    Místnost je téměř bez nábytku (žádné překážky že kterých by se složitě vymotával)
    Prosím o radu jak to řešit.
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 19. 1. 2022

      Dobrý den, doporučíme vyzkoušet přemístit stanici na jiné místo případně kolem stanice vytvořit větší prostor. Pokud by i tak měl s vyhledáním stanice problémy, tak řešit reklamací robota. 

  • Pavel stetka 14. 1. 2022

    Chyba 14

    Mame roomba e5 a hlasi to opakovane hybu 14. Nasel jsem ze nedetekoval nadobku, ale nic zvlastniho nevidim a nelze ho spustit? Dekuji P.Š

    • Lukáš Specialista 17. 1. 2022

      Dobrý den, doporučíme vyjmout nádobku a zkontrolovat - očistit kontakty na nádobce a na robotu viz postup zde, následně provést reset robota. Pokud nepomůže tak bude třeba řešit reklamací.

  • Jarda 26. 12. 2021

    Iromba e5

    Dobrý den, máme e5,zajímalo by mě,jestli má svítit na nabíjecí stanici, zelené světýlko,když se to nabíjí,e5 se nabíjí,ale po chvíly zhasne zelené světýlko na nabíjecí stanici,tak nevíme jestli se nabíjí.

    • Martina Specialista 27. 12. 2021

      Dobrý den, ano toto je naprosto v pořádku. Světýlko na stanici svítí pouze po dobu několika vteřin v případě, že robot zajede do stanice, nebo pokud z ní vyjede k zahájení úklidu. Poté se zhasne. Nesvítí tedy po celou dobu, co se robot nachází ve stanici.

  • Martin 25. 12. 2021

    E5 nejde zapnout +

    Dobrý den mám E5 robot nejde zapnout. Ve stanici se začne nabíjet pak zahlasi chybu. (zkontrolujte zda je nainstalována baterie chyba nabíjení 1)
    V stanici ji lze zapnout. Odkazuje mě to do apky. Buhuzel tu nejde sparovat s robotem. Interval mezi zapnutím a hláškou závady je krátký a nepovedlo jse mi ještě robota připojit k wifi. Standartni procedury na chybu 1.udělaný.

    • Martina Specialista 27. 12. 2021

      Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat baterii v robotovi, zda je správně usazená. Poté zkuste provést reinstall aplikace a nové párování. V případě, že by Vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom kontaktovat zákaznický servis

  • Lenka 12. 11. 2021

    najíždění na koberec

    Dobrý den, mám vysavač asi 5 let (iroomba 782e). Poslední dobou má problém s najížděním na menší koberečky. Velký koberec vyluxuje bez problémů, na rohožkách v předsíni, které předtím běžně zvládal, najednou hlásí chybu. Četla jsem zde v příspěvcích o problému s tmavou barvou, může to být tím? Navíc jsem si dnes všimla, že se robot zastaví a hlásí chybu na topných mřížkách v podlaze.
    Děkuji za radu,
    Lenka

    • Lukáš Specialista 12. 11. 2021

      Dobrý den, jestliže robot dříve tato místa uklízel bez problémů, tak zřejmě bude problém opravdu v zanesených čidlech. Doporučíme robot důkladně ze spodní strany očistit a pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní diagnostikou

  • Michal 17. 8. 2021

    Roomba e5 chýba 11

    Dobrý deň,
    Môj robot roomba začal hlásiť chybu 11. Takže sa nenabija a neviem s ňou pohnúť ďalej. Náhradné komponenty sú vymenené ale chýba 11 je hlásená stále. Treba to servisovat alebo to zvládnem doma?
    Vopred ďakujem

    • Martina Specialista 18. 8. 2021

      Dobrý den, v omto případě bychom doporučili robota zaslat k reklamaci

  • Lucie 20. 7. 2021

    Nabíjení

    Dobrý den mám problém s nabíjením do doku zajede ale nechce se nabíjet vše jsem vyčistila a pořád nic . Nakonec jsem vysavač podložila tak aby se dotýkal kontaktu . V čem může být chyba ?

    • Lukáš Specialista 21. 7. 2021

      Dobrý den, vypadá to, že se jedná o poškozenou dobíjecí základnu. Pokud máte robota v záruce, tak doporučím reklamaci

  • Miroslava Strnadová 8. 2. 2021

    irobot roomba e5

    Dobrý den,
    robotický vysavač při úklidu trochu větší místnosti a ještě když není čtvercového nebo obdélníkového tvaru, neví kdy přestat. Zběsile jezdí po místnosti, ve které už není ani smítko. Pokud ho sama manuálně nevypnu, je schopen se vybít. Také na jedno nabití nevydrží rozhodně 3 hodiny vysávat. Mělo by to tak být? Včera se na něm prvně rozsvítila kontrolka wifi, nevím proč, protože aplikaci se mi nepodařilo stáhnout. Protože mám robota ve víkendovém objektu, chtěla jsem vyřadit baterii z provozu, dle návodu podržením tlačítka home po dobu 9 sekund. Přitom se však rozsvítila kontrolka wifi a kontrolka stavu baterie. Není to závada? Také kontrolka stavu baterie ukazuje vždy jen buď celá oranžová anebo celá zelená. Ukazuje také, že už je třeba jen z poloviny nabitá?
    Děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 8. 2. 2021

      Dobrý den, tento model nemá ještě vyspělejší navigaci za pomocí kamery nebo Gyro senzoru a tal nemusí vždy velikost místnosti vyhodnotit přesně. Pohybuje se ještě nesystematicky. Co se týče vyřazení baterie, tak to lze provést pouze vyjmutím baterie, jinak lze robot pouze popisovaným způsobem resetovat. Stav baterie ukazuje tak jak popisujete zeleně, oranžově a červeně. 

  • Leona 21. 1. 2021

    V průběhu vysávání se vybila baterie

    Dobrý den,
    během prvního vysávání robot nestihl na jedno nabití baterie vysát celý byt (cca 85 m2). Pokud ho spustím po nabití baterie, dokáže pokračovat v úkolu a nebo začne vysávat úkol od začátku?
    Děkuji.

    • Lukáš Specialista 21. 1. 2021

      Dobrý den, tento model nedokáže po vybití dokončit úklid. Pokud je prostor větší - členitější a nedokáže jej na jedno nabití pokrýt, tak bude třeba prostor rozdělit a robot spustit postupně v jednotlivých částech bytu. 

  • Julie Pavlíková 15. 1. 2021

    Nastavení časového plánu

    Dobrý den,
    Máme od léta robot e5, fungoval dobře. Až do doby, než proběhla aktualizace aplikace. Těsně před ní jsme vypnuli nastaveny časový plán, který spínal robot v jednu hodinu v noci. Po aktualizaci aplikace mi znovu časový plán nejde zapnout. Nabízí jen možnost připojit k chytré domacnosti (to nemáme), ale samotný cas a dny úklidu není možné nastavit. Je chyba někde u nás, nebo jinde...?

    • Lukáš Specialista 15. 1. 2021

      Dobrý den, bohužel v současné době je problém s aplikací kdy nastavení časového plánu není možné. iRobot o tomto ví a pracuje na odstranění problému. 

      • Havel 25. 1. 2021

        Časový plán nefunguje už od prosince minulého roku. Nezdá se již tato doba dostatečná na úpravu aplikace?

        • Martin Specialista 25. 1. 2021

          Dobrý den, dotazy ohledně aplikaci nebo její úpravu či aktualizaci musíte směřovat přímo na firmu iRobot. Firma RW není správcem/provozovatelem táto aplikace.

  • Adam Charvát 9. 1. 2021

    Vysávání na koberci

    Dobrý den,
    od letošních Vánoc nám funguje roomba e5 a již od počátku má vysavač problém s vysáváním na koberci. Vůbec na něj nenajede a zároveň když ho na koberec položím, tak se nerozjede. Tímto bych se chtěl zeptat, zda existuje cesta jak tento problém vyřešit či si zkrátka nedokáže poradit s délkou vlasů koberce. Děkuji

    • Lukáš Specialista 11. 1. 2021

      Dobrý den, není koberec tmavé barvy nebo s hodně vysokým chlupem? Pokud je tmavé barvy, tak je možnost zaslání robota do servisu a provést odpojení protipádových senzorů, tmavá barva pak již nebude problém, ale nebude možné robot používat v místech kde by hrozil jeho pád. 

  • Marek Bielesch 24. 11. 2020

    Změna / nastavení časového plánu

    Dobrý den,
    prosím o radu s přenastavením již existujícího časového plánu. Již jsme zkusili v aplikaci vše, ale nenašli jsme možnost, jak změnit čas pra daný den. Aplikace umožňuje libovolně nastavovat jednotlivé dny pro úklid, ale uživatelky nelze změnit čas. Přes volbu přidat nový rozvrh zase máme zašedlou možnost Časový plán (předpokládám, že se jedná o potvrzovací tlačítko). Nenapadá Vás prosím, co s tím? Odinstalace aplikace není preferovaná, vzhledem k obtížnému spárování s robotem. Moc díky za jakoukoliv radu. Marek

    • Miroslav Oros 25. 12. 2020

      Dobrý den, podařilo se vám nějak vyřešit nastavení času v daný den? Řeším stejný problém...
      Děkuji
      Miroslav Oros

      • Martina Specialista 28. 12. 2020

        Dobrý den, pár zákazníků nám již psalo, že je momentálně problém s aplikací iRobot. Poprosili byhcom o trpělivost, na problému a opravách se již pracuje a vše bude vyřešeno v co nejkratším možném termínu. Děkujeme za pochopení.

    • Veronika Specialista 25. 11. 2020

      Dobrý den,
      nasatvení je možné pouze přes aplikaci, pokud tato možnost Vám nefunguje, bude se nejspíše jednat o chybu v aplikaci, doporučujeme se obrátit přímo na technickou podporu iRobotu. Krásný den

  • Zuzana Cháberová 30. 10. 2020

    Roomba e5

    Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak se dělá reset robota. Roomba je nabitý, ale nelze ho spustit, ani přes telefon ani manuálně. Dekuji, máme ho od května 2020.

    • Lukáš Specialista 31. 10. 2020

      Dobrý den, reset robota se provádí podržením tlačítka clean po dobu 10-12 vteřin.

  • Mirka 23. 10. 2020

    Nelze spustit

    Při spuštění přístroje se neustále točí na jednom místě. Postroj je vyčištění i jsem ho reszartovala. Děkuji za odpověď

    • Martina Specialista 23. 10. 2020

      Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili robota zaslat k reklamaci. pokud byl robot zakoupen u nás, postup ohledně vyřízení rkelamace naleznete zde.

  • bylundy https://apple.com#rar 30. 9. 2020

    alexlucky https://apple.com

  • Jan U. 24. 9. 2020

    Náhodné spouštění Roomba e5

    Zakoupil jsem si produkt Roomba e5. Mám ho připojení do wifi sítě. Pro nastavení plánu vysávání používám aplikaci iRobot pro Android. V této aplikaci mám nastaven časový plán "každý den v 9hodin dopoledne".
    Nicméně stává se cca 2-3x do týdne, že se vysavač "sám od sebe" spustí mimo tento časový plán a zahájí vysávání. Díval jsem se v ten moment, kdy to nastane, i do aplikace v mobilu a podle aplikace v mobilu je vysavač nečinný v dokovací stanici a připraven vysávat. Nelze tedy ani z aplikace vysávání přerušit/zastavit.
    Zkoušel jsem opakovaně převést podle návodu vysavač do továrního nastavení - reset a následně znovu připojení do sítě včetně napárování na aplikaci v mobilu.
    Předem Vám děkuji za informaci, jak postupovat, abych toto nežádoucí chování vysavače odstranil.
    Děkuji mnohokrát.

    • Lukáš Specialista 24. 9. 2020

      Dobrý den, doporučili bycom se zaměřit na čistotu dobíjecích kontaktů na dobíjecí základně a na spodní straně robota - kontakty musí být lesklé a stříbrné bez zjevně viditelných černých nečistot, teček apod. Doporučujeme kontakty očistit vlhkým hadříkem nebo ubrouskem namočeným v lihu. V případě, že toto nepomůže tak bude třeba zaslání do servisu. 

  • Josef 6. 5. 2020

    Dotaz

    Dobrý den, v aplikaci pro Android jsem nenašel stav nečistot v zásobníku a také stav baterie. V instruktážnim videu má aplikace na hlavní straně jiné ikony.
    Děkuji

    • Martina Specialista 7. 5. 2020

      Dobrý den,

      v aplikaci se Vám stav sběrného koše i stav baterie zobrazí takto.

  • Lucka 19. 3. 2020

    Roomba e5 se nechce spustit

    Dobrý den, roombu e5 jsem dostala v únoru 2020 jako dárek. Normálně fungovala jak na manuální spuštění, tak přes aplikaci. Asi před týdnem jsem ji chtěla spustit a nereaguje, jen zazní mírný tón a nic, nejede. Při spuštění přes aplikaci, zazní stejný mírný tón, aplikace hlásí, že probíhá uklid, ale roomba se ani nehne. Jinak nehlásí žádnou chybu, je nabitá, vyčištěná, tak nevím, kde je problém.
    Děkuji za odpověď Lucie Šotková

    • Lukáš Specialista 19. 3. 2020

      Dobrý den, doporučíme vyzkoušet reset robota a pokud ani toto nepomůže, tak bude třeba řešit reklamací. 

  • Libor 16. 1. 2020

    Výdrž baterie

    Na jedno nabití vydrží robot uklízet cca 90min, dvě místnosti o rozloze cca 45m2. všude je psáno že vydrží uklidit místnost o 100m2. Myslím si, že baterie je celkem slabá pouze 1.800 mAh. Je možné dokoupit nějakou silnější baterii?

  • jiri 11. 1. 2020

    pripojeni k wifi

    Dobry den. Zakoupil jsem roboticky vysavač Roomba e5 a při pokusu o připojeni mi to piše že nelze se spojit s wifi.N vysavači se sice vytvoří wifi ale po te mi pise že nelze spojit. Své připojeni mam v pořádku. už nevim co s tím.Prosím o radu.Děkuji

    • Lukáš Specialista 13. 1. 2020

      Dobrý den, v případě problémů s připojením k wifi doporučím kontaktovat přímo autorizovaný servis, který se Vám pokusí s připojením pomoci. [email protected] případně poradí nastavení routeru. 

  • Jan Pohorský 5. 1. 2020

    iRobot Roomba e5

    Dobrý den, máme tento iRobot cca týden - s úklidem jsme maximálně spokojeni, ale iRobot má problém vrátit se na nabíječku. Máme RD a využíváme ho na cca 80m2.
    Předem upozorňuji, že návod jsem přečetl důkladně ještě před nákupem (i před 1. použitím), proto mě zaráží chování iRobota.
    1) Umí iRobot poznat, že mu dochází baterie a že se má vrátit na nabíjecí stanici? Jak to popřípadě nastavit, jelikož zatím se tak nechová - vybije se a zůstane tam.
    2) Když jej pošlu do nabíjecí stanice tlačítkem "domu" (na telefonu, nebo přímo na robotovi), tak až po více jak 10 minutách dojede ke stanici. Já ale neodhadnu, kolik energie (popř. času) potřebuje na návrat - (v aplikaci je pouze ukazatel baterie, ale nejsou zde uvedena procenta stavu baterie).
    3) Má iRobot vždy stejnou trasu (místnosti stejně po sobě), když vezmeme v potaz, že vyjíždí vždy ze stejného místa? Nebo tím, jak se různě odráží mění i trasu?
    Děkuji Vám za rady, s pozdravem, JP.

    • Lukáš Specialista 6. 1. 2020

      Dobrý den, tento model rozpozná, že mu dochází baterie, ale v případě členitého prostoru nemusí být schopen ji dohledat. Robot se při návratu pohybuje náhodně a čeká kdy zachytí signál nabíjecí stanice aby se mohl přiblířit a zejet dobít. Tento model se pohybuje nesystematicky a jezdí pokaždé po jiné trase, nemá žádnou funkci učení. Toto umí až modely s navigací za pomocí laseru nebo kamery. Pokud má robot problémy s vyhledáním nabíjecí stanice, tak doporučíme vyzkoušet jiné místo pro její umístění případně mu plochu rozdělit. 

  • Sylva 27. 12. 2019

    Vydrz baterie

    Dobry den, mame robota nove a vydzi vysavat cca hodinu, nezvladne ani dve mistnosti dohromady cca 40m2. Je to v poradku?

    • Radek Specialista 27. 12. 2019

      Dobrý den, 

      délka úklidku se může lišit podle povrchu nebo podle členitosti povrchu. Výsávání hodinu není tedy přímou závadou. 

      Děkujeme 

  • Sylva 27. 12. 2019

    Vydrz baterie

    Dobry den, mame robota nove a vydzi vysavat cca hodinu, nezvladne ani dve mistnosti dohromady cca 40m2. Je to v poradku?

  • Sylva 26. 12. 2019

    Vydrz baterie

    Dobry den, mame robota nove a vydzi vysavat cca hodinu, nezvladne ani dve mistnosti dohromady cca 40m2. Je to v poradku?

  • Věra 27. 11. 2019

    baterie

    Dobrý den. Jak vyjmu baterii z robota pro očištění kontaktů. Zdá se, že dochází k pomalému dobíjení a v aplikaci se objevuji v zelené kontrolce poloviční nabytí a oznamuje částečně nabito přitom je v nabíječce celou noc. Děkuji.

    • Lukáš Specialista 27. 11. 2019

      Dobrý den, pro vyjmutí baterie je třeba odšroubovat spodní kryt, který je upevněn 4 šroubky a šroubkem bočního kartáčku. 

  • Věra 25. 11. 2019

    Baterie

    Zdravím. Jak poznám ,že je baterie nabitá . V aplikaci HOME stále ukazuje částečné nabití. Děkuji.

    • Lukáš Specialista 26. 11. 2019

      Dobrý den, zkuste vyjmout baterii a očistit kontakty na robotu i na baterii. 

  • Jan 21. 1. 2019

    iRobot e5 Roomba

    Nejde stáhnout aplikace do telefonu.

    • Martina Specialista 21. 1. 2019

      Dobrý den, pro stažení aplikace k ovládání robotického vysavače je zapotřebí mít operační paměť telefonu Android 5.0 a vyšší.

      Může se zde jednat pouze o výpadek serveru, který trvá většinou pouze několik hodin, maximálně 1-2 dni.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše