Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
PavelJindra 7. 3. 2021
Roomba e6
Dobrý den , od vánoc mám iRobot Rommba e6.
Ještě ani jednou nevysával, když ho spustím tak se točí na místě a po chvíli se vypne. Hlásí chybu 9 ? Pokoušel jsem se ho resetovat ale nepomáhá to. Tlačítko intensivního úklidu nepoužívám. Mám tmavou antracit plovoucí podlahu se vzorem žuly.
Měl bych mít vzhledem k tmavé podlaze jiný typ iRobota ???
Kam mám poslat případnou reklamaci ???
Volal a psal jsem na servisní středisko Praha ale telefon je hluchý a mail bez odpovědi.
Děkuji za odpověď , info nebo případný kontakt na servis nebo poradenství
Přeji hezký den
Pavel Jindra , Žamberk
tel : 777611038
mail : [email protected]
Reagovat
Martina Specialista 8. 3. 2021
Dobrý den, v případě tmavé podlahy může mít robot problém s úklidem. Chyba č.9 je problém se zaseknutým nárazníkem. Zkontrolujte nárazník a pokud by bylo vše v pořádku a problémy stále přetrvávaly, kontaktujte náš zákaznický servis
Reagovat
Vložit dotaz