AKTUÁLNÍ INFO
Prodejny otevřeny do 23. 12.
PRAHA | BRNO | NÁCHOD
 

Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba e6 WiFi

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba e6 WiFi

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • PavelJindra 7. 3. 2021

    Roomba e6

    Dobrý den , od vánoc mám iRobot Rommba e6.
    Ještě ani jednou nevysával, když ho spustím tak se točí na místě a po chvíli se vypne. Hlásí chybu 9 ? Pokoušel jsem se ho resetovat ale nepomáhá to. Tlačítko intensivního úklidu nepoužívám. Mám tmavou antracit plovoucí podlahu se vzorem žuly.
    Měl bych mít vzhledem k tmavé podlaze jiný typ iRobota ???
    Kam mám poslat případnou reklamaci ???
    Volal a psal jsem na servisní středisko Praha ale telefon je hluchý a mail bez odpovědi.
    Děkuji za odpověď , info nebo případný kontakt na servis nebo poradenství
    Přeji hezký den
    Pavel Jindra , Žamberk
    tel : 777611038
    mail : [email protected]

    • Martina Specialista 8. 3. 2021

      Dobrý den, v případě tmavé podlahy může mít robot problém s úklidem. Chyba č.9 je problém se zaseknutým nárazníkem. Zkontrolujte nárazník a pokud by bylo vše v pořádku a problémy stále přetrvávaly, kontaktujte náš zákaznický servis

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše