Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba i3 Neutral

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba i3 Neutral

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Kateřina 2. 6. 2024

    Návrat do stanice

    Dobrý den, bohužel se mi robot nechce vrátit do stanice, krouží před ní, ale nezajede. WiFi několikrát přenastavena, restartováno, konektory čisté, nevím kde je ješte chyba.

    • Filipe Specialista 6. 6. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě bude potřeba resetovat vysavač do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu. Pokud by tato metoda nepomohla, doporučujeme vysavač zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.

  • Magda 28. 11. 2022

    Dotaz na mapování

    Dobrý den, máme iRobot Roomba i3. Bohužel se nám už po několikáté nepovedlo vytvořit inteligentni mapu. Vždy je mapa hotova a da se otevřít jen v Historii, ale použít se nedá. Poprve se aplikace sekla a pak po zavreni a otevreni se uz nic nedalo delat, pri dalsim pokusu se opět robot vratil do doku, ale aplikace opet hodila nactenou mapu jen do historii. Nevite prosim co s tim?

    • Lukas Specialista 28. 11. 2022

      Dobrý den, v případě problémů s aplikací doporučíme kontaktovat přímo podporu iRobot: [email protected]

  • Barbora Hošková 19. 6. 2022

    Mapa

    Dobrý den,
    v aplikaci nevidím ikonku mapy a po vysátí v historii se mapa pouze načítá. Jak mohu nechat mapu zobrazit?
    Děkuji.

    • Martina Specialista 20. 6. 2022

      Dobrý den, pokud se Vám mapa pouze načítá, pravděpodobně robot nedokončil úklid s tím, aby po dokončení zajel do stanice. K uložení mapy je nutné, aby robot stejný prostor projel alespoň 2x po sobě. Poté se vám v aplikaci zobrazí načítání mapy, která se následně uloží.

  • Michaela Ličková 25. 12. 2021

    Dotaz

    Dobrý den, vysavač uklízí 5-10 minut, poté se zastaví na místě. Hučí ale nic víc nedělá. Prosím, co to znamená? Dekuji

    • Martina Specialista 27. 12. 2021

      Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili zkontrolvoat pojezdová kola robota, zda do nich není zamotaná nějaká nečistota, dále sběrný koš robota. V případě, že by vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom reklamaci robota

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše