Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Kateřina 2. 6. 2024
Návrat do stanice
Dobrý den, bohužel se mi robot nechce vrátit do stanice, krouží před ní, ale nezajede. WiFi několikrát přenastavena, restartováno, konektory čisté, nevím kde je ješte chyba.
Reagovat
Filipe Specialista 6. 6. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaším vysavačem. V tomto případě bude potřeba resetovat vysavač do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu. Pokud by tato metoda nepomohla, doporučujeme vysavač zaslat na reklamační prohlídku. Hezký den.
Reagovat
Magda 28. 11. 2022
Dotaz na mapování
Dobrý den, máme iRobot Roomba i3. Bohužel se nám už po několikáté nepovedlo vytvořit inteligentni mapu. Vždy je mapa hotova a da se otevřít jen v Historii, ale použít se nedá. Poprve se aplikace sekla a pak po zavreni a otevreni se uz nic nedalo delat, pri dalsim pokusu se opět robot vratil do doku, ale aplikace opet hodila nactenou mapu jen do historii. Nevite prosim co s tim?
Reagovat
Lukas Specialista 28. 11. 2022
Dobrý den, v případě problémů s aplikací doporučíme kontaktovat přímo podporu iRobot: [email protected]
Reagovat
Barbora Hošková 19. 6. 2022
Mapa
Dobrý den,
v aplikaci nevidím ikonku mapy a po vysátí v historii se mapa pouze načítá. Jak mohu nechat mapu zobrazit?
Děkuji.
Reagovat
Martina Specialista 20. 6. 2022
Dobrý den, pokud se Vám mapa pouze načítá, pravděpodobně robot nedokončil úklid s tím, aby po dokončení zajel do stanice. K uložení mapy je nutné, aby robot stejný prostor projel alespoň 2x po sobě. Poté se vám v aplikaci zobrazí načítání mapy, která se následně uloží.
Reagovat
Michaela Ličková 25. 12. 2021
Dotaz
Dobrý den, vysavač uklízí 5-10 minut, poté se zastaví na místě. Hučí ale nic víc nedělá. Prosím, co to znamená? Dekuji
Reagovat
Martina Specialista 27. 12. 2021
Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili zkontrolvoat pojezdová kola robota, zda do nich není zamotaná nějaká nečistota, dále sběrný koš robota. V případě, že by vaše problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom reklamaci robota
Reagovat
Vložit dotaz