Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Brona 19. 4. 2024
Irobot netrefi do stanice, plete si mistnosti
Dobry den, mame robota uz 2 roky, ale nyni zacal vytvaret novou nepojmenovanou mistnost, ktera ale neexistuje a umistil ji v mape mimo dum. Cim to je? Nebo na mape neooddelil ve skutecnosti stavebne oddelene mistnosti a na mape to vypada,jakoby se tudy dalo projet, ackoliv je tam zed. Muzu to nejak v mape opravit?
Take ma problem se trefit zpet do stanice,coz driv nedelal. Nebo plete mistnosti: kdyz zadam uklid kuchyne, jede uklizet koupelnu apod. Poradite, co je spatne? Kontakty a senzory cistim...
Reagovat
Julia Specialista 22. 4. 2024
Dobrý den,
doporučíme provést reset robota do továrního nastavení a nanovo zmapovat místnosti. Pokud by to nepomohlo, budete se muset obrátit přímo na podporu aplikace. Pěkný den :)
Reagovat
Evžen 6. 1. 2024
Nelze se spárovat s robotem i7 (i715840)
Dobrý den,
nedaří se mi vysavač spárovat s wi-fi. Neustále hlásí chybu (BF0929) a vysavač se nezobrazí v nabídce produktů
Reagovat
Pavlina Voženilková 10. 1. 2024
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli se vám podařilo spárovat se už s robotem když jste udělat to co vám poradili? My máme stejný problém ... Už jsme ho 2x poslali na reklamaci a vrátili ho s tím že robot připojit normálně jde. My jsme zkoušeli úplně všechno.... Resetovat WiFi, robota, zkoušeli jsme jít i k sousedovi, včera po telefonické radě s podporou jsme zkusili přes 2 mobily hotspot - připojení přes data a pořád nic a hlásí to stále stejnou chybu. Už jsme zoufalý a už jsme vyčerpali všechny možnosti. Vy jste problém už vyřešili? Děkuji moc za odpověď Pavlína
Reagovat
Lukáš Specialista 8. 1. 2024
Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení a případně i provést reset wifi routeru ( vypnout jej na cca 1 min ze sítě). Pokud by ani po té nebylo připojení možné, tak doporučíme kontaktovat přímo podporu iRobot: [email protected]
Reagovat
Hanka 29. 3. 2023
ERROR 68
Dobrý den ,
vysavač máme třetím rokem. Nyní se nedobíjí a hlásí error 68.
V mobilní aplikaci je hláška - technické potíže.
Může se již jednat o slabou baterii ?
Reagovat
Lukáš Specialista 29. 3. 2023
Dobrý den, doporučili bychom provést výměnu baterie. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní diagnostikou.
Reagovat
Sofia 3. 1. 2023
undocking issue
Dobrý deň, máme úplne nový vysávač Roomba i7 dnes sme ho zapojili a stále ukazuje chybu undocking issue. Presúvali sme ho všade možno aj do prázdnej miestnosti no stále vyskakuje tá ista rovnaká chyba nie je pri žiadnej prekážke ani nič skúšali sme aj reštartovať viete mi nejako poradiť čo s tým?
Reagovat
Lukáš Specialista 4. 1. 2023
Dobrý den, doporučili bychom tento problém řešit přímo s podporou iRobot: [email protected] a pokud by Vám nedokázali pomoci, tak reklamací vysavače u svého prodejce.
Reagovat
Pavel Slavíček 29. 12. 2022
Kruhová signalizace
Dobrý den, v aplikaci zvolím jednu ze tří možností kruhové signalizace, ale robot nereaguje. Restart jsem zkoušel. Děkuji.
Reagovat
Martina Specialista 30. 12. 2022
Dobrý den, pokud mát ena mysli stavové kontrolky, záleží na tom jaký typ si zvolíte. Někdy to robotovi chvíli trvá, než se nastavení a změna provede. Resetem nic nevyřešíte. Zkute chvíli vyčkat a poté zkuste nastavit znovu. Pokud by to bylo beze změny, zkontrolujte, zda po Vás aplikace nevyžaduje novou aktualizaci.
Reagovat
Michal 2. 2. 2023
Mam naprosto identický problém. Signalizace nabíjení nefunguje. Robot zvukově zareaguje na požadavek z aplikace, aby to fungovalo a nic ...
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 2. 2023
Dobrý den, pokud Vám toto nastavení nefunguje, tak doporučíme kontaktovat přímo iRobot: [email protected]
Reagovat
Samek 28. 12. 2022
1 účet 2 mobile
Zdravím máme problém máme 1 účet ktorý je zaevidovaní na robot Roomba i7 .keď sa chcem prihlásiť z druhým mobilom a stoho jedného sa odhlásim a přihlásim nejde nám to nekomunikoje teda romba sa nevie prihlásiť na WiFi
Ide to stále na jeden mobil
Reagovat
Martina Specialista 28. 12. 2022
Dobrý den, v mobilní aplikaci musíte v případě přehlášení na jiného uživatele robotovi nastavit přepnutí účtu a obnovení továrního nastavení.
Reagovat
Ondřej 15. 12. 2022
Clean Base
Dobrý den. Potřeboval bych poradit, Clean Base už nějakou dobu vůbec nevyprazdni vysavač i s aplikace zmizelo vyprázdnit zběrný koš robota, sacek je umístěn správně, stanice zapojena správně, víko dovřeno,senzory vyčišteny ,vysavač i stanice několikrát vyresetovány, chvíli to šlo asi 2 dny i v apce se objevilo vyprázdnit ale pak zase nic prosím o radu dìky
Reagovat
Martina Specialista 15. 12. 2022
Dobrý den, pokud problémy i nadále přetrvávají, doporučili bychom řešit reklamací/servisem
Reagovat
Magda 15. 11. 2022
Kartáček
Dobrý den, robot přestal otáčet přední metličkou. Zapne ji pouze sem tam. Má se točit stále? Bohužel ale úklid za moc nestoji.
Reagovat
Lukáš Specialista 15. 11. 2022
Dobrý den, doporučíme boční kartáček odšroubovat a vyčistit nečistoty pod ním. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Martin 24. 10. 2022
Problém kruhová signalizace
Dobrý den,mám problém s kruhovou světelnou signalizací na i7,svítí pouze střední kontrolka clean a na aplikaci nejde přepnout ani jedna ze 3 možností takže kruh nesvítí,děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 24. 10. 2022
Dobrý den, v případě takto nestadardního chování doporučíme provést reset robota do továrního nastavení a pokud by nepomohlo, tak je možné obrátit se přímo na iRobot: [email protected]
Reagovat
Lukas 25. 9. 2022
dobry den kupil som robota i7 po prvom vysavani mi nabehla mapa ktoru som ptvoril a zacal upravovat….pocas toho ma vyhodilo z aplikacie a od tej doby tu mapu neviem vobec otvorit…kliknem a stale ma vyhodi to iste robi aj v historii….aj po opakovanych vysavaniach a mapovaniach nenastala zmena….skusal som aj restartovat obnovit tovarenske nastavenia a nic….
Reagovat
Martina Specialista 26. 9. 2022
Dobrý den, bližší informace Vám zasílám na e-mail.
Reagovat
Lucie 14. 5. 2022
I3
Dobrý den, od včera máme robota i3,ale bohužel se nám nedaří sparovat robota s aplikaci. Vždy se zasekne na položce Kotrola hesla a cca ani po hodině se nic neděje,aplikace byla smazaná a nainstalována znovu,robota jsem restartovali a stále nic, jak mohu postupovat ?
Reagovat
Diana Specialista 14. 5. 2022
Dobrý den,
je třeba se ujistit, že v případě, že máte router, který disponuje 5Ghz frekvencí, je tato možnost vypnuta, jelikož roboty lze napojit pouze na 2,4GHz frekvenci a 5GHz může párování rušit. Dále doporučujeme při párování vypnout mobilní data a nechat aktivní jen WiFi připojení.
Pokud se Vám i přesto spárování nedaří, vyzkoušejte ještě restartovat router a vytvořený nový přihlašovací email a heslo.
Pokud se připojení i tak nepodaří, bude robota nutné zaslat ke kontrole na reklamaci.
Reagovat
Johan 29. 3. 2022
Smazat oblíbenou položku
Dobrý den,
pořídil jsem si robota i7 a chtěl jsem pouze otestovat funkce aplikace. Bohužel teď nikde nevidím možnost, jak uložené položky mezi Oblíbené smazat. Na každé z nich je pouze možnost "Spustit nyní" nebo "Časový plán", žádná možnost smazat. Můžete mi poradit, jak se již nepotřebných Oblíbených položek zbavit?
Děkuji
Reagovat
Martina Specialista 29. 3. 2022
Dobrý den, v aplikaci po zvolení oblíbených položek kliknete na Vysát všude - následně se Vám zobrazí možnost nastavení a úplně dole Odstranit.
Reagovat
Eva Havlíčková 8. 10. 2023
Super, nevěděla jsem, že se dá položka v ,oblíbené’ ještě otevřít, domnívala jsem se, že spustí úklid, děkuji za dotaz i odpověď na něj!
Reagovat
Aleš 21. 3. 2022
více účtů
Dobrý den, lze ovládat jednoho robota z více uživatelských účtů? Případně jak se připojí druhý účet k robotovi? Děkuji za odpověď.
Reagovat
Martina Specialista 22. 3. 2022
Dobrý den, bohužel to není možné, Robota lze ovládat vždy pouze z jednoho účtu. Aplikaci si ovšem můžete stáhnout na více mobilních telefonů a uživatele, který bude přihlášen, můžete odhlásit a přihlásit se pod Vaším účtem.
Reagovat
Kuba 5. 6. 2022
Jak to prosím udělat? Ve své aplikaci jsem se ohlásil, ale přesto se žena k našemu robotu přihlásit nemůže. Pokud to zkusí, objeví se hláška, aby kontaktovala majitele, na kterého je robot zaregistrován. Děkuji.
Reagovat
Martina Specialista 6. 6. 2022
Dobrý den, zkuste robota uvést do továrního nastavení. Tím se mu vše uložené vymaže. Pokud ani toto nepomůže, jedinou možností by bylo kontaktovat přímo podporu iRobot
Reagovat
Petr 25. 12. 2021
Umístění Clean Base
Dobrý den , mám problém s umístěním Clean Base. Nejde mi dodržet 0,5m vzdálenost z jedné strany. Jaký to způsobí problém?
Reagovat
Martina Specialista 27. 12. 2021
Dobrý den, pokud je prostor alespoň 1m před stanicí, neměl by to být pro robota žádný problém a do stanice by měl normálně zajet. V případě, že se mu to nepodaří, budete muset vymyslet nějaké lepší místo pro umístění stanice.
Reagovat
Jana 9. 5. 2021
Nelze se přihlásit do aplikace
Dobrý den, ještě donedávna mi aplikace běžela bez problémů, ale teď se do ní nemohu dostat. Chce po mně přihlášení. Když zadám vytvořit nový účet, u kolonky email mi vyskočí "neplatná emailová adresa". Když se pokusím přihlásit, objeví se "general server error". Prosím, poraďte. Děkuji.
Reagovat
Lukáš Specialista 10. 5. 2021
Dobrý den, doporučil bych vyzkoušet aplikaci odinstalovat a po té opět nainstalovat. Žádné podobné problémy jsem prozatím u zákazníků nezaznamenali, tak by mělo toto pomoci.
Reagovat
Mirek 30. 11. 2021
Dobrý den, mám stejný problém jako paní Jana, nemohu si otevřít aplikaci. Chce to po mé přihlášení- hláška general server error, když dám vytvořit nový účet, tak po zadáni původní adresy- neplatná emailová adresa. Co s tím? aplikaci jsem dle Vaší rady odinstaloval, ale ničemu to nepomohlo. Prosím o radu.
Reagovat
Lukáš Specialista 30. 11. 2021
Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo iRobot: [email protected] kde Vám pomohou problém odstranit, ale je možné že se jedná pouze o výpadek na straně iRobotu, který bude rychle vyřešen.
Reagovat
Honza 30. 11. 2021
Dnes resim uplne stejny problem, nepomohl ani dostupny update aplikace. Jsem rad, ze nejsem sam s timto problemem a myslim, ze problem bude tedy na strane serveru od iRobot a musime vyckat na vyreseni chyby na jejich strane.
Reagovat
Sofie Sváčková 30. 11. 2021
Také jsem se dnes chtěla zaregistrovat, ale bohužel mi to neustále píše neplatný email. Zkusila jsem aplikaci i odinstalovat a znovu nainstalovat, ale pořád stejný výsledek...
Reagovat
Martina Palupová 30. 11. 2021
U nás totéž. Jsem ráda, že to není jen můj problém Snad to brzy zprovozní.
Reagovat
Jakub P. 21. 3. 2021
Pripojeni ke cloudu
Dobrý den, posledni dobou se nam stale stava, ze se i7 nepripoji ke cloudu. Zkousime to treba den a pul a pomuze pouze robota resetovat. Za posledni mesic uz asi po treti... pote znova uceni mapy bytu a za chvili se znova nejde pripojit ke cloudu. Robotu bude ted rok. Podle me se tohle ani neda reklamovat, ale zacina to byt dost otravne. Da se s tim neco delat? Predem dekuji za odpoved s pozdravem J.P.
Reagovat
Martina Specialista 22. 3. 2021
Dobrý den, pokud proběhla poslední aktualizace aplikace a robot stále stávkuje, poradili bychom aplikaci odinstalovat a nainstalovat znovu.
Reagovat
Jakub Pokorný 23. 3. 2021
Dekuji za rychlou reakci. Aplikace i robot hlasi posledni moznou aktualizaci. Uz i predtim jsem aplikaci odinstaloval a znova nainstaloval a sparoval. Bohuzel nepomohlo. Jak na Androidu tak v iOS. Dekuji.
Reagovat
Martina Specialista 23. 3. 2021
Dobrý den, jediné co nás napadá je, zda nebyl měněný router nebo se neměnila frekvence Wi-Fi sítě. Testovali jsme aplikaci a po reinstallu jsme se k robotovi bez problému přihlásili.
Reagovat
Jakub Pokorný 23. 3. 2021
Router mame ten rok porad stejny. Internet mame od O2 5G. Nic jineho tu bohuzel neni. Uvidime, dekuji moc za rady. S pranim hezkeho dne Pokorný.
Reagovat
Jana 2. 1. 2021
Aplikace
Dobrý den, aplikace nereaguje na časový plán, oblíbené položky a ani se nenačte mapa. Nelze tedy vysavač spustit z aplikace. Aplikace je spojená s vysavačem tak 5 vteřin a pak hlásí nepřipojeno. Přitom lze měnit např.jazyk aplikace a na to reaguje. Mám telefon Xiaomi redmi note 8. Co s tím mám dělat???
Reagovat
Zdeněk Specialista 4. 1. 2021
Dobrý den,
doporučíme vyzkoušet aplikaci smazat a stáhnout znova. Případně odstranit z aplikace robota a následně zpět spárovat. Pokud ani toto nepomůže určitě můžete vyzkoušet spárovat i s jiným zařízením zda bude vše v pořádku. Pokud by i tak potíže přetrvávaly, určitě nás kontaktujte.
Přejeme hezký den
Reagovat
Alena 26. 12. 2020
2 WiFi
Dobrý den, máme dvoupodlazni dům a v každém patře jinou WiFi síť. Jak sparuji robota i7 s oběma? Děkuji za odpověď.
Reagovat
Martina Specialista 28. 12. 2020
Dobrý den, to bohužel neprovedete. Robot bude pracovat pouze na jedné síti.
Reagovat
Kristyna 15. 6. 2020
Cloud
Dobry den, rada by jsem se zeptala. Mam jiz druhym dnem irobot roomba i7 a nejde se mi pripojit na cloud.Vyzkousela jsem ho prenastavit, odinstalova i zmenu mista signalu wifi a stale nic. Vzdaleny pristup i inteligentni mapovani
mam odepreny. Muzete mi prosim poradit?
Dekuji za odpoved
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 6. 2020
Dobrý den, párování robota se zdařilo? V případě problémů s připojením doporučím kontaktovat zákaznickou linku iRobot, kde Vám s připojením poradí.
Reagovat
Vložit dotaz