Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba i7 grey WiFi

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba i7 grey WiFi

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Brona 19. 4. 2024

    Irobot netrefi do stanice, plete si mistnosti

    Dobry den, mame robota uz 2 roky, ale nyni zacal vytvaret novou nepojmenovanou mistnost, ktera ale neexistuje a umistil ji v mape mimo dum. Cim to je? Nebo na mape neooddelil ve skutecnosti stavebne oddelene mistnosti a na mape to vypada,jakoby se tudy dalo projet, ackoliv je tam zed. Muzu to nejak v mape opravit?
    Take ma problem se trefit zpet do stanice,coz driv nedelal. Nebo plete mistnosti: kdyz zadam uklid kuchyne, jede uklizet koupelnu apod. Poradite, co je spatne? Kontakty a senzory cistim...

    • Julia Specialista 22. 4. 2024

      Dobrý den,
      doporučíme provést reset robota do továrního nastavení a nanovo zmapovat místnosti. Pokud by to nepomohlo, budete se muset obrátit přímo na podporu aplikace. Pěkný den :)

  • Evžen 6. 1. 2024

    Nelze se spárovat s robotem i7 (i715840)

    Dobrý den,
    nedaří se mi vysavač spárovat s wi-fi. Neustále hlásí chybu (BF0929) a vysavač se nezobrazí v nabídce produktů

    • Pavlina Voženilková 10. 1. 2024

      Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli se vám podařilo spárovat se už s robotem když jste udělat to co vám poradili? My máme stejný problém ... Už jsme ho 2x poslali na reklamaci a vrátili ho s tím že robot připojit normálně jde. My jsme zkoušeli úplně všechno.... Resetovat WiFi, robota, zkoušeli jsme jít i k sousedovi, včera po telefonické radě s podporou jsme zkusili přes 2 mobily hotspot - připojení přes data a pořád nic a hlásí to stále stejnou chybu. Už jsme zoufalý a už jsme vyčerpali všechny možnosti. Vy jste problém už vyřešili? Děkuji moc za odpověď Pavlína

    • Lukáš Specialista 8. 1. 2024

      Dobrý den, doporučíme provést reset robota do továrního nastavení a případně i provést reset wifi routeru ( vypnout jej na cca 1 min ze sítě). Pokud by ani po té nebylo připojení možné, tak doporučíme kontaktovat přímo podporu iRobot: [email protected]

  • Hanka 29. 3. 2023

    ERROR 68

    Dobrý den ,
    vysavač máme třetím rokem. Nyní se nedobíjí a hlásí error 68.
    V mobilní aplikaci je hláška - technické potíže.
    Může se již jednat o slabou baterii ?

    • Lukáš Specialista 29. 3. 2023

      Dobrý den, doporučili bychom provést výměnu baterie. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit servisní diagnostikou

  • Sofia 3. 1. 2023

    undocking issue

    Dobrý deň, máme úplne nový vysávač Roomba i7 dnes sme ho zapojili a stále ukazuje chybu undocking issue. Presúvali sme ho všade možno aj do prázdnej miestnosti no stále vyskakuje tá ista rovnaká chyba nie je pri žiadnej prekážke ani nič skúšali sme aj reštartovať viete mi nejako poradiť čo s tým?

    • Lukáš Specialista 4. 1. 2023

      Dobrý den, doporučili bychom tento problém řešit přímo s podporou iRobot: [email protected] a pokud by Vám nedokázali pomoci, tak reklamací vysavače u svého prodejce. 

  • Pavel Slavíček 29. 12. 2022

    Kruhová signalizace

    Dobrý den, v aplikaci zvolím jednu ze tří možností kruhové signalizace, ale robot nereaguje. Restart jsem zkoušel. Děkuji.

    • Martina Specialista 30. 12. 2022

      Dobrý den, pokud mát ena mysli stavové kontrolky, záleží na tom jaký typ si zvolíte. Někdy to robotovi chvíli trvá, než se nastavení a změna provede. Resetem nic nevyřešíte. Zkute chvíli vyčkat a poté zkuste nastavit znovu. Pokud by to bylo beze změny, zkontrolujte, zda po Vás aplikace nevyžaduje novou aktualizaci.

      • Michal 2. 2. 2023

        Mam naprosto identický problém. Signalizace nabíjení nefunguje. Robot zvukově zareaguje na požadavek z aplikace, aby to fungovalo a nic ...

        • Lukáš Specialista 3. 2. 2023

          Dobrý den, pokud Vám toto nastavení nefunguje, tak doporučíme kontaktovat přímo iRobot: [email protected]

  • Samek 28. 12. 2022

    1 účet 2 mobile

    Zdravím máme problém máme 1 účet ktorý je zaevidovaní na robot Roomba i7 .keď sa chcem prihlásiť z druhým mobilom a stoho jedného sa odhlásim a přihlásim nejde nám to nekomunikoje teda romba sa nevie prihlásiť na WiFi
    Ide to stále na jeden mobil

    • Martina Specialista 28. 12. 2022

      Dobrý den, v mobilní aplikaci musíte v případě přehlášení na jiného uživatele robotovi nastavit přepnutí účtu a obnovení továrního nastavení.

  • Ondřej 15. 12. 2022

    Clean Base

    Dobrý den. Potřeboval bych poradit, Clean Base už nějakou dobu vůbec nevyprazdni vysavač i s aplikace zmizelo vyprázdnit zběrný koš robota, sacek je umístěn správně, stanice zapojena správně, víko dovřeno,senzory vyčišteny ,vysavač i stanice několikrát vyresetovány, chvíli to šlo asi 2 dny i v apce se objevilo vyprázdnit ale pak zase nic prosím o radu dìky

    • Martina Specialista 15. 12. 2022

      Dobrý den, pokud problémy i nadále přetrvávají, doporučili bychom řešit reklamací/servisem

  • Magda 15. 11. 2022

    Kartáček

    Dobrý den, robot přestal otáčet přední metličkou. Zapne ji pouze sem tam. Má se točit stále? Bohužel ale úklid za moc nestoji.

    • Lukáš Specialista 15. 11. 2022

      Dobrý den, doporučíme boční kartáček odšroubovat a vyčistit nečistoty pod ním. Pokud by nepomohlo, tak by bylo třeba řešit reklamací vysavače. 

  • Martin 24. 10. 2022

    Problém kruhová signalizace

    Dobrý den,mám problém s kruhovou světelnou signalizací na i7,svítí pouze střední kontrolka clean a na aplikaci nejde přepnout ani jedna ze 3 možností takže kruh nesvítí,děkuji

    • Lukáš Specialista 24. 10. 2022

      Dobrý den, v případě takto nestadardního chování doporučíme provést reset robota do továrního nastavení a pokud by nepomohlo, tak je možné obrátit se přímo na iRobot: [email protected]

  • Lukas 25. 9. 2022

    dobry den kupil som robota i7 po prvom vysavani mi nabehla mapa ktoru som ptvoril a zacal upravovat….pocas toho ma vyhodilo z aplikacie a od tej doby tu mapu neviem vobec otvorit…kliknem a stale ma vyhodi to iste robi aj v historii….aj po opakovanych vysavaniach a mapovaniach nenastala zmena….skusal som aj restartovat obnovit tovarenske nastavenia a nic….

    • Martina Specialista 26. 9. 2022

      Dobrý den, bližší informace Vám zasílám na e-mail.

  • Lucie 14. 5. 2022

    I3

    Dobrý den, od včera máme robota i3,ale bohužel se nám nedaří sparovat robota s aplikaci. Vždy se zasekne na položce Kotrola hesla a cca ani po hodině se nic neděje,aplikace byla smazaná a nainstalována znovu,robota jsem restartovali a stále nic, jak mohu postupovat ?

    • Diana Specialista 14. 5. 2022

      Dobrý den,
      je třeba se ujistit, že v případě, že máte router, který disponuje 5Ghz frekvencí, je tato možnost vypnuta, jelikož roboty lze napojit pouze na 2,4GHz frekvenci a 5GHz může párování rušit. Dále doporučujeme při párování vypnout mobilní data a nechat aktivní jen WiFi připojení.
      Pokud se Vám i přesto spárování nedaří, vyzkoušejte ještě restartovat router a vytvořený nový přihlašovací email a heslo.
      Pokud se připojení i tak nepodaří, bude robota nutné zaslat ke kontrole na reklamaci.

  • Johan 29. 3. 2022

    Smazat oblíbenou položku

    Dobrý den,
    pořídil jsem si robota i7 a chtěl jsem pouze otestovat funkce aplikace. Bohužel teď nikde nevidím možnost, jak uložené položky mezi Oblíbené smazat. Na každé z nich je pouze možnost "Spustit nyní" nebo "Časový plán", žádná možnost smazat. Můžete mi poradit, jak se již nepotřebných Oblíbených položek zbavit?
    Děkuji

    • Martina Specialista 29. 3. 2022

      Dobrý den, v aplikaci po zvolení oblíbených položek kliknete na Vysát všude - následně se Vám zobrazí možnost nastavení a úplně dole Odstranit.

      • Eva Havlíčková 8. 10. 2023

        Super, nevěděla jsem, že se dá položka v ,oblíbené’ ještě otevřít, domnívala jsem se, že spustí úklid, děkuji za dotaz i odpověď na něj!

  • Aleš 21. 3. 2022

    více účtů

    Dobrý den, lze ovládat jednoho robota z více uživatelských účtů? Případně jak se připojí druhý účet k robotovi? Děkuji za odpověď.

    • Martina Specialista 22. 3. 2022

      Dobrý den, bohužel to není možné, Robota lze ovládat vždy pouze z jednoho účtu. Aplikaci si ovšem můžete stáhnout na více mobilních telefonů a uživatele, který bude přihlášen, můžete odhlásit a přihlásit se pod Vaším účtem.

      • Kuba 5. 6. 2022

        Jak to prosím udělat? Ve své aplikaci jsem se ohlásil, ale přesto se žena k našemu robotu přihlásit nemůže. Pokud to zkusí, objeví se hláška, aby kontaktovala majitele, na kterého je robot zaregistrován. Děkuji.

        • Martina Specialista 6. 6. 2022

          Dobrý den, zkuste robota uvést do továrního nastavení. Tím se mu vše uložené vymaže. Pokud ani toto nepomůže, jedinou možností by bylo kontaktovat přímo podporu iRobot

  • Petr 25. 12. 2021

    Umístění Clean Base

    Dobrý den , mám problém s umístěním Clean Base. Nejde mi dodržet 0,5m vzdálenost z jedné strany. Jaký to způsobí problém?

    • Martina Specialista 27. 12. 2021

      Dobrý den, pokud je prostor alespoň 1m před stanicí, neměl by to být pro robota žádný problém a do stanice by měl normálně zajet. V případě, že se mu to nepodaří, budete muset vymyslet nějaké lepší místo pro umístění stanice.

  • Jana 9. 5. 2021

    Nelze se přihlásit do aplikace

    Dobrý den, ještě donedávna mi aplikace běžela bez problémů, ale teď se do ní nemohu dostat. Chce po mně přihlášení. Když zadám vytvořit nový účet, u kolonky email mi vyskočí "neplatná emailová adresa". Když se pokusím přihlásit, objeví se "general server error". Prosím, poraďte. Děkuji.

    • Lukáš Specialista 10. 5. 2021

      Dobrý den, doporučil bych vyzkoušet aplikaci odinstalovat a po té opět nainstalovat. Žádné podobné problémy jsem prozatím u zákazníků nezaznamenali, tak by mělo toto pomoci.  

      • Mirek 30. 11. 2021

        Dobrý den, mám stejný problém jako paní Jana, nemohu si otevřít aplikaci. Chce to po mé přihlášení- hláška general server error, když dám vytvořit nový účet, tak po zadáni původní adresy- neplatná emailová adresa. Co s tím? aplikaci jsem dle Vaší rady odinstaloval, ale ničemu to nepomohlo. Prosím o radu.

        • Lukáš Specialista 30. 11. 2021

          Dobrý den, doporučíme kontaktovat přímo iRobot: [email protected] kde Vám pomohou problém odstranit, ale je možné že se jedná pouze o výpadek na straně iRobotu, který bude rychle vyřešen. 

        • Honza 30. 11. 2021

          Dnes resim uplne stejny problem, nepomohl ani dostupny update aplikace. Jsem rad, ze nejsem sam s timto problemem a myslim, ze problem bude tedy na strane serveru od iRobot a musime vyckat na vyreseni chyby na jejich strane.

          • Sofie Sváčková 30. 11. 2021

            Také jsem se dnes chtěla zaregistrovat, ale bohužel mi to neustále píše neplatný email. Zkusila jsem aplikaci i odinstalovat a znovu nainstalovat, ale pořád stejný výsledek...

            • Martina Palupová 30. 11. 2021

              U nás totéž. Jsem ráda, že to není jen můj problém Snad to brzy zprovozní.

  • Jakub P. 21. 3. 2021

    Pripojeni ke cloudu

    Dobrý den, posledni dobou se nam stale stava, ze se i7 nepripoji ke cloudu. Zkousime to treba den a pul a pomuze pouze robota resetovat. Za posledni mesic uz asi po treti... pote znova uceni mapy bytu a za chvili se znova nejde pripojit ke cloudu. Robotu bude ted rok. Podle me se tohle ani neda reklamovat, ale zacina to byt dost otravne. Da se s tim neco delat? Predem dekuji za odpoved s pozdravem J.P.

    • Martina Specialista 22. 3. 2021

      Dobrý den, pokud proběhla poslední aktualizace aplikace a robot stále stávkuje, poradili bychom aplikaci odinstalovat a nainstalovat znovu.

      • Jakub Pokorný 23. 3. 2021

        Dekuji za rychlou reakci. Aplikace i robot hlasi posledni moznou aktualizaci. Uz i predtim jsem aplikaci odinstaloval a znova nainstaloval a sparoval. Bohuzel nepomohlo. Jak na Androidu tak v iOS. Dekuji.

        • Martina Specialista 23. 3. 2021

          Dobrý den, jediné co nás napadá je, zda nebyl měněný router nebo se neměnila frekvence Wi-Fi sítě. Testovali jsme aplikaci a po reinstallu jsme se k robotovi bez problému přihlásili.

          • Jakub Pokorný 23. 3. 2021

            Router mame ten rok porad stejny. Internet mame od O2 5G. Nic jineho tu bohuzel neni. Uvidime, dekuji moc za rady. S pranim hezkeho dne Pokorný.

  • Jana 2. 1. 2021

    Aplikace

    Dobrý den, aplikace nereaguje na časový plán, oblíbené položky a ani se nenačte mapa. Nelze tedy vysavač spustit z aplikace. Aplikace je spojená s vysavačem tak 5 vteřin a pak hlásí nepřipojeno. Přitom lze měnit např.jazyk aplikace a na to reaguje. Mám telefon Xiaomi redmi note 8. Co s tím mám dělat???

    • Zdeněk Specialista 4. 1. 2021

      Dobrý den,
      doporučíme vyzkoušet aplikaci smazat a stáhnout znova. Případně odstranit z aplikace robota a následně zpět spárovat. Pokud ani toto nepomůže určitě můžete vyzkoušet spárovat i s jiným zařízením zda bude vše v pořádku. Pokud by i tak potíže přetrvávaly, určitě nás kontaktujte.
      Přejeme hezký den

  • Alena 26. 12. 2020

    2 WiFi

    Dobrý den, máme dvoupodlazni dům a v každém patře jinou WiFi síť. Jak sparuji robota i7 s oběma? Děkuji za odpověď.

    • Martina Specialista 28. 12. 2020

      Dobrý den, to bohužel neprovedete. Robot bude pracovat pouze na jedné síti.

  • Kristyna 15. 6. 2020

    Cloud

    Dobry den, rada by jsem se zeptala. Mam jiz druhym dnem irobot roomba i7 a nejde se mi pripojit na cloud.Vyzkousela jsem ho prenastavit, odinstalova i zmenu mista signalu wifi a stale nic. Vzdaleny pristup i inteligentni mapovani
    mam odepreny. Muzete mi prosim poradit?
    Dekuji za odpoved

    • Lukáš Specialista 16. 6. 2020

      Dobrý den, párování robota se zdařilo? V případě problémů s připojením doporučím kontaktovat zákaznickou linku iRobot, kde Vám s připojením poradí. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše