Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Bruni Simko 6. 1. 2024
Problem s mapovanim
Dobry den.robot pracoval spravne.asi pred mesiacom hlasil chybu mapy ktora uz bola vytvorena a funkcna.tak som dal vytvorit novu.tu neulozil.tak som vymazal staru a dal ulozit novu.stale neulozil.tak som ho resetoval.potom aj router.aplikacia je aktualizovana.komunikuje s nou ale ked dam mapovat tak ju neulozi.ked skonci s mapovanim zahlasi ukol splnen.neponuka appka ziadne moznosti...uz nemam napady sko to rozbehat.nieje problem s poslednou aktualizaciou appky?
Reagovat
Lukáš Specialista 8. 1. 2024
Dobrý den, doporučíme vyzkoušet robot spustit opakovaně a po té vyzkoušet uložení mapy. Pokud by nepomohlo, tak kontaktujte přímo podporu iRobot: [email protected] Zde Vám určitě budou schopni pomoci.
Reagovat
Verca 1. 4. 2023
Připojení dvou telefonu
Dobrý den. Jak si mohu robota nastavit do dvou mobilních zařízení? Robota jsem nastavila v jednom mobilu, namapovala a kdyz jsme se pokusili přidat druhé zařízení, nastaveni se celé resetovalo (přišla jsem o mapu a bylo nutné znovu nastavit typ robota a wifi). Jakým.zpusobem se dá prosím přidat druhé zařízení, aby robot zůstal nastaven?
Dekuji
Reagovat
Lukáš Specialista 3. 4. 2023
Dobrý den, do druhého zařízení je potřeba se přihlásit pod stejnými přihlašovacími údaji. Jinak není možné připojení ze dvou různých účtů zároveň.
Reagovat
Jaroslav 26. 12. 2022
Barva diody vysavače
Dobrý den,
Máme iRobot Roomba i7 a v návodu je uvedeno, že když vysavač jede do nabíjecí stanice tak by měl svítit modře, což se neděje a svítí stejně jako když vysavač tedy bílé. V čem by mohl byt problém. Je zapotřebí někde nastavit?
Předem děkuji za informaci
S pozdravem
Řezníček
Reagovat
Martina Specialista 27. 12. 2022
Dobrý den, pokud Vám vysavač do stanice zajede bez problémů, není důvod reklamovat. Modré svěětlo nmusí svítit pokaždé, svítí pouze v případě, že má robot problém s nalezením a trvá mu to delší dobu. Dále modré světlo svítí v případě používání mobilní aplikace a změny nastavení.
Reagovat
Vložit dotaz