Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba i7+ grey WiFi

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba i7+ grey WiFi

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Bruni Simko 6. 1. 2024

    Problem s mapovanim

    Dobry den.robot pracoval spravne.asi pred mesiacom hlasil chybu mapy ktora uz bola vytvorena a funkcna.tak som dal vytvorit novu.tu neulozil.tak som vymazal staru a dal ulozit novu.stale neulozil.tak som ho resetoval.potom aj router.aplikacia je aktualizovana.komunikuje s nou ale ked dam mapovat tak ju neulozi.ked skonci s mapovanim zahlasi ukol splnen.neponuka appka ziadne moznosti...uz nemam napady sko to rozbehat.nieje problem s poslednou aktualizaciou appky?

    • Lukáš Specialista 8. 1. 2024

      Dobrý den, doporučíme vyzkoušet robot spustit opakovaně a po té vyzkoušet uložení mapy. Pokud by nepomohlo, tak kontaktujte přímo podporu iRobot: [email protected] Zde Vám určitě budou schopni pomoci. 

  • Verca 1. 4. 2023

    Připojení dvou telefonu

    Dobrý den. Jak si mohu robota nastavit do dvou mobilních zařízení? Robota jsem nastavila v jednom mobilu, namapovala a kdyz jsme se pokusili přidat druhé zařízení, nastaveni se celé resetovalo (přišla jsem o mapu a bylo nutné znovu nastavit typ robota a wifi). Jakým.zpusobem se dá prosím přidat druhé zařízení, aby robot zůstal nastaven?
    Dekuji

    • Lukáš Specialista 3. 4. 2023

      Dobrý den, do druhého zařízení je potřeba se přihlásit pod stejnými přihlašovacími údaji. Jinak není možné připojení ze dvou různých účtů zároveň. 

  • Jaroslav 26. 12. 2022

    Barva diody vysavače

    Dobrý den,
    Máme iRobot Roomba i7 a v návodu je uvedeno, že když vysavač jede do nabíjecí stanice tak by měl svítit modře, což se neděje a svítí stejně jako když vysavač tedy bílé. V čem by mohl byt problém. Je zapotřebí někde nastavit?
    Předem děkuji za informaci
    S pozdravem
    Řezníček

    • Martina Specialista 27. 12. 2022

      Dobrý den, pokud Vám vysavač do stanice zajede bez problémů, není důvod reklamovat. Modré svěětlo nmusí svítit pokaždé, svítí pouze v případě, že má robot problém s nalezením a trvá mu to delší dobu. Dále modré světlo svítí v případě používání mobilní aplikace a změny nastavení.

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše