Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba j7+

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba j7+

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Eva 3. 1. 2025

    Nelze spárovat

    Dobrý den, změnili jsme Wifi a vysavač iRobot Roomba j7 nelze znovu spárovat. Prosím o radu jak postupovat.
    Děkuji
    Eva Zajíčková

    • Klára Specialista 9. 1. 2025

      Dobrý den, zkuste robota vrátit do továrního nastavení a robota opět připojit. Na routeru musíte mít nastavenou frekvenci 2,4 GHz, na jiné robot nefunguje. Pokud by problém i dále přetrvával, napiště nám na [email protected] a pošlete screen z aplikace, ať můžeme lépe poradit. Hezký den

  • Marian Korytak 25. 12. 2024

    irobot j7+

    dobrý den robot nechce odsát smetí po dokončení úklidu a ani aplikace nenabízí odsáti,po restartu odsaje a zase příští úklid neodsaje vše vyčištěno a už po několikáté se problém opakuje prosím o radu děkuji

    • Julia Specialista 31. 12. 2024

      Dobrý den,
      můžete zkusit ještě vyměnit odpadní sáček, pokud ani to nepomůže tak bude nutná servisní prohlídka. Krásný den, 

  • Robert 31. 10. 2024

    Dotaz na rotující smetáček j7

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli se má ten trojramenný rotující smetáček točit neustále nebo ne. Přijde mi, že se zapíná v pravidelných intervalech, ale např. ne vždy, když se otáčí a bylo by to vhodné.
    Předem moc děkuji za odpověď!

    • Veronika Specialista 1. 11. 2024

      Dobrý den,
      v případě úklidu, když vysavač jezdí, se boční kartáček otáčí stále. Pokud tomu tak není, bude nejspíš problém v uložení kartáčku a nebo v elektronice. Doporučujeme servsní prohlídku. Krásný den

  • Veronika 23. 8. 2024

    Dobrý den, Roomba combo j7+ po pár měsících od koupě vyjel ze stanice při zahájení úklidu, během pár sekund přestal pracovat a začalo se mu točit bílé světlo okolo tlačítka Clean. Od té doby se k němu v aplikaci nelze připojit, světlo okolo tlačítka se pořád točí a vysavač nefunguje. Tlačítko také nereaguje na stisk. Na tovární reset také nereaguje. Nějaká rada, prosím? Díky.

    • Erika Specialista 24. 8. 2024

      Dobrý den,

      pokud robot nereaguje a nelze ho ani resetovat do továrního nastavení, bude nutná reklamace. Postup a adresu najdete na našem webu. S pozdravem Robotworld

  • Katka 19. 8. 2024

    Dobry vecer, pred mopovanim mi hlasi Irobot at vyprazdnim sberny kos . Myslim ze ho mam prazdny a tak nevim proc mi to neustale hlasi ? Dekuji za odpoved

    • Veronika Specialista 21. 8. 2024

      Dobrý den,
      vyčistěte senzory v prostoru u zásobníku, detekuji znečištění. Dále proveďte restet robota. Krásný den

  • Eva Musilová 1. 9. 2023

    Mopovani

    Robot nechce mopovat. Rameno se povysune jednou, dvakrát, vrátí zpět. Pak ho treba potřetí vysune až na zem a zase ho vrátí zpět. Pak už pokracuje jen vysáváním do konce úklidu. Dekuji

    • Veronika Specialista 1. 9. 2023

      Dobrý den,
      model J7+ nemá funkci mopování, asi máte na mysli model Combo. Pokud mopování nefunguje, zašlete do servisu. Krásný den

  • Petr Huptych 28. 7. 2023

    Problém s nárazníkem

    Dobrý den,
    Měl bych dotaz ohledně problému s nárazníkem. Vysavač při krátké době vysávání, se začne divně otáčet a detekuje problém s nárazníkem. Tak nevím zda je to na reklamaci, a nebo jen nějaký problém třeba s nečistotami na čidlech.
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 28. 7. 2023

      Dobrý den, doporučím vyzkoušet nárazník poklepat a případné nečistoty z něj tak odstranit. Pokud by nepomohlo, tak by opravdu bylo třeba řešit reklamací vysavače. 

      • Petr Huptych 28. 7. 2023

        Děkuji

  • Petra 12. 10. 2022

    Servis - modul

    Dobrý den,
    měla jsem robota v servisu s tím, že neposila do aplikace fotky překážek. Měl být vyměněn modul a má nové sériové číslo. Mohu se Vas zeptat, co přesně by to mělo znamenat ? Kolečka a všechno je původní.
    Děkuji za odpověď
    Petra

    • Martina Specialista 13. 10. 2022

      Dobrý den, pravděpodobně byla měněna základní deska nebo tělo robota. Z toho důvodu má robot i nové výrobní číslo. Problém mohl být tedy v desce robota.

  • David 17. 8. 2022

    Hlučnost

    Dobrý den,
    asi 3 měsíce od zakoupení se přestal točit štěteček. Reklamace proběhla výměnou, nicméně nyní když robot vyjíždí/zajíždí do stanice - proste nevysává, je slyšet že chod motorku vrtule je hlučnější než při zakoupení.
    Má smysl to zkusit opět reklamovat? Nebo nějaká ráda?
    Děkuji za odpověď
    David Trojek

    • Martina Specialista 17. 8. 2022

      Dobrý den, můžete zkontrolovat modul bočního kartáčku, zda v něm nejsou namotané nějaké nečistoty. Pokud by problémy přetrvávaly, doporučili bychom reklamaci.

  • Prochazka 27. 3. 2022

    Irobot j7+

    Dobry den.
    Jde prikoupit cistici stanice k irobot j7+ samostatne?
    Dekuji za odpoved.

    • Martina Specialista 28. 3. 2022

      Dobrý den, náhradní stanice prozatím nemáme k dispozici. Poradili bychom kontaktovat přímo podporu iRobot

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše