Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Robert 31. 10. 2024
Dotaz na rotující smetáček j7
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli se má ten trojramenný rotující smetáček točit neustále nebo ne. Přijde mi, že se zapíná v pravidelných intervalech, ale např. ne vždy, když se otáčí a bylo by to vhodné.
Předem moc děkuji za odpověď!
Reagovat
Veronika Specialista 1. 11. 2024
Dobrý den,
v případě úklidu, když vysavač jezdí, se boční kartáček otáčí stále. Pokud tomu tak není, bude nejspíš problém v uložení kartáčku a nebo v elektronice. Doporučujeme servsní prohlídku. Krásný den
Reagovat
Veronika 23. 8. 2024
Dobrý den, Roomba combo j7+ po pár měsících od koupě vyjel ze stanice při zahájení úklidu, během pár sekund přestal pracovat a začalo se mu točit bílé světlo okolo tlačítka Clean. Od té doby se k němu v aplikaci nelze připojit, světlo okolo tlačítka se pořád točí a vysavač nefunguje. Tlačítko také nereaguje na stisk. Na tovární reset také nereaguje. Nějaká rada, prosím? Díky.
Reagovat
Erika Specialista 24. 8. 2024
Dobrý den,
pokud robot nereaguje a nelze ho ani resetovat do továrního nastavení, bude nutná reklamace. Postup a adresu najdete na našem webu. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Katka 19. 8. 2024
Dobry vecer, pred mopovanim mi hlasi Irobot at vyprazdnim sberny kos . Myslim ze ho mam prazdny a tak nevim proc mi to neustale hlasi ? Dekuji za odpoved
Reagovat
Veronika Specialista 21. 8. 2024
Dobrý den,
vyčistěte senzory v prostoru u zásobníku, detekuji znečištění. Dále proveďte restet robota. Krásný den
Reagovat
Eva Musilová 1. 9. 2023
Mopovani
Robot nechce mopovat. Rameno se povysune jednou, dvakrát, vrátí zpět. Pak ho treba potřetí vysune až na zem a zase ho vrátí zpět. Pak už pokracuje jen vysáváním do konce úklidu. Dekuji
Reagovat
Veronika Specialista 1. 9. 2023
Dobrý den,
model J7+ nemá funkci mopování, asi máte na mysli model Combo. Pokud mopování nefunguje, zašlete do servisu. Krásný den
Reagovat
Petr Huptych 28. 7. 2023
Problém s nárazníkem
Dobrý den,
Měl bych dotaz ohledně problému s nárazníkem. Vysavač při krátké době vysávání, se začne divně otáčet a detekuje problém s nárazníkem. Tak nevím zda je to na reklamaci, a nebo jen nějaký problém třeba s nečistotami na čidlech.
Děkuji
Reagovat
Lukáš Specialista 28. 7. 2023
Dobrý den, doporučím vyzkoušet nárazník poklepat a případné nečistoty z něj tak odstranit. Pokud by nepomohlo, tak by opravdu bylo třeba řešit reklamací vysavače.
Reagovat
Petr Huptych 28. 7. 2023
Děkuji
Reagovat
Petra 12. 10. 2022
Servis - modul
Dobrý den,
měla jsem robota v servisu s tím, že neposila do aplikace fotky překážek. Měl být vyměněn modul a má nové sériové číslo. Mohu se Vas zeptat, co přesně by to mělo znamenat ? Kolečka a všechno je původní.
Děkuji za odpověď
Petra
Reagovat
Martina Specialista 13. 10. 2022
Dobrý den, pravděpodobně byla měněna základní deska nebo tělo robota. Z toho důvodu má robot i nové výrobní číslo. Problém mohl být tedy v desce robota.
Reagovat
David 17. 8. 2022
Hlučnost
Dobrý den,
asi 3 měsíce od zakoupení se přestal točit štěteček. Reklamace proběhla výměnou, nicméně nyní když robot vyjíždí/zajíždí do stanice - proste nevysává, je slyšet že chod motorku vrtule je hlučnější než při zakoupení.
Má smysl to zkusit opět reklamovat? Nebo nějaká ráda?
Děkuji za odpověď
David Trojek
Reagovat
Martina Specialista 17. 8. 2022
Dobrý den, můžete zkontrolovat modul bočního kartáčku, zda v něm nejsou namotané nějaké nečistoty. Pokud by problémy přetrvávaly, doporučili bychom reklamaci.
Reagovat
Prochazka 27. 3. 2022
Irobot j7+
Dobry den.
Jde prikoupit cistici stanice k irobot j7+ samostatne?
Dekuji za odpoved.
Reagovat
Martina Specialista 28. 3. 2022
Dobrý den, náhradní stanice prozatím nemáme k dispozici. Poradili bychom kontaktovat přímo podporu iRobot
Reagovat
Vložit dotaz