Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Lukas Tokar 2. 5. 2024
Romba J7
Dobrý den,
Mám problém s robotem. Delší dobu stal a vykopalo mas to z účtu. Momentálně máme zamkle tlačítka a nemůžeme restartovat model protože nám to píše ze to používá jiný účet. Co s tím popřípadě jde nějaký tvrdý reset ? Dekuji
Reagovat
Filipe Specialista 3. 5. 2024
Dobrý den, mrzí nás potíže s vaším vysavačem. V tomto případě doporučujeme zkusit resetovat vysavač do továrního nastavení na základě uživatelského manuálu. Pokud by tato metoda nepomohla vysavač dát do použitelného stavu, doporučujeme vysavač zaslat na reklamační/servisní prohlídku. Hezký den.
Reagovat
Jiří 6. 8. 2023
Nechce se připojit
Dobrý den,
dnes jsem instaloval nové zařízení do RD (místo E5)
Irobot Braava Jet M6 - bez problemu, pripojena ihned
Irobot Roomba J7 - připojit k síti, nechce oveřit heslo (u hesla to vždy vyhodí hlášku viz příloha)
Žádný reset a jiné nepomáhá
Prosim o radu co s tím???
Reagovat
Lukáš Specialista 7. 8. 2023
Dobrý den, pokud máte problémy s připojením robota k wifi síti, tak doporučíme kontaktovat přímo podporu iRobot: [email protected]
Reagovat
FK 27. 1. 2023
Ovladani
Dobrý den,
rád bych nahradil e5 robotem j7. Je možno ovládat robota ze dvou telefonu, aby bylo možno plně využít jeho všechny funkce?
Děkuji za radu
p.s. nebo zvolit "jednoduššího" robota i7?
Reagovat
Martina Specialista 30. 1. 2023
Dobrý den, aplikaci můžete mít staženou na více zařízením, ovšem robot půjde ovládat vždy pouze z jednoho účtu.
Reagovat
Vložit dotaz