Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Milan Urbaník 14. 10. 2023
Base stanice
Dobrý deň chcem sa spýtať,nás robot po dokončení prace zaparkuje v dokovacej stanici a namiesto vyprázdnenia píše hláškou že je problém z tesnením v dokovacej stanici
Reagovat
Dobrý den, v případě této poruchy doporučíme zkusit kontaktovat přímo podporu Irobot: [email protected] nebo řešit rovnou reklamací vysavače.
Reagovat
Petr Jonáš 4. 1. 2020
Připojení na wifi
Dobrý den, máme set iRobot Roomba s9+ a Braava Jet. Po změně domácí wifi sítě nemohu nově změnit v aplikaci připojení (hláška: nekomunikuje cloud s vysavačem). Nepomůže ani odstranění a znovu načtení aplikace. Můžete poradit? Děkuji.
Reagovat
Dobrý den,
vyzkoušejte od instalování aplikace a znovu stažení. Dále vyresetujte roboty a až po té znovu napárujte. Pokud by byl i nadále problém, doporučujeme se obrátit na podporu iRobot, zda není odstávka serveru nebo neprobíhá aktualizace aplikace, kdy nelze s aplikací pracovat. Krásný den
Reagovat
Vložit dotaz