Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

iRobot Roomba s9+ (9558) WiFi

Dotazy pro Robotický vysavač iRobot Roomba s9+ (9558) WiFi

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Milan Urbaník 14. 10. 2023

    Base stanice

    Dobrý deň chcem sa spýtať,nás robot po dokončení prace zaparkuje v dokovacej stanici a namiesto vyprázdnenia píše hláškou že je problém z tesnením v dokovacej stanici

    • Lukáš Specialista 16. 10. 2023

      Dobrý den, v případě této poruchy doporučíme zkusit kontaktovat přímo podporu Irobot: [email protected] nebo řešit rovnou reklamací vysavače. 

  • Petr Jonáš 4. 1. 2020

    Připojení na wifi

    Dobrý den, máme set iRobot Roomba s9+ a Braava Jet. Po změně domácí wifi sítě nemohu nově změnit v aplikaci připojení (hláška: nekomunikuje cloud s vysavačem). Nepomůže ani odstranění a znovu načtení aplikace. Můžete poradit? Děkuji.

    • Veronika Specialista 4. 1. 2020

      Dobrý den,
      vyzkoušejte od instalování aplikace a znovu stažení. Dále vyresetujte roboty a až po té znovu napárujte. Pokud by byl i nadále problém, doporučujeme se obrátit na podporu iRobot, zda není odstávka serveru nebo neprobíhá aktualizace aplikace, kdy nelze s aplikací pracovat. Krásný den

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše