Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Lubomír 30. 8. 2024
connecting
Dobrý deň
wifi je správne spárovaná.
Napriek tomu stále oznamuje connecting.
Keď chcem pustiť roombu cez oznámi, že je niekde chyba. Nespustí sa. Počas vysávania stále oznamuje connecting, mobilom sa nedá riadiť.
Manuálne roomba ide.
kde môže byť chyba
Reagovat
Julia Specialista 30. 8. 2024
Dobrý deň,
uistite sa, že je nastavená na frekvenciu 2,4 GHz, pretože vysávače maju problémy s pripojením k sieti s frekvenciou 5 GHz. V prípade, že problém pretrváva, odporúčam reštartovať router aj vysávač. Ak ani toto nepomôže, môže byť potrebné kontaktovať servis alebo podať reklamáciu. Krásný deň.
Reagovat
Milan Urbaník 14. 10. 2023
Base stanice
Dobrý deň chcem sa spýtať,nás robot po dokončení prace zaparkuje v dokovacej stanici a namiesto vyprázdnenia píše hláškou že je problém z tesnením v dokovacej stanici
Reagovat
Lukáš Specialista 16. 10. 2023
Dobrý den, v případě této poruchy doporučíme zkusit kontaktovat přímo podporu Irobot: [email protected] nebo řešit rovnou reklamací vysavače.
Reagovat
Petr Jonáš 4. 1. 2020
Připojení na wifi
Dobrý den, máme set iRobot Roomba s9+ a Braava Jet. Po změně domácí wifi sítě nemohu nově změnit v aplikaci připojení (hláška: nekomunikuje cloud s vysavačem). Nepomůže ani odstranění a znovu načtení aplikace. Můžete poradit? Děkuji.
Reagovat
Veronika Specialista 4. 1. 2020
Dobrý den,
vyzkoušejte od instalování aplikace a znovu stažení. Dále vyresetujte roboty a až po té znovu napárujte. Pokud by byl i nadále problém, doporučujeme se obrátit na podporu iRobot, zda není odstávka serveru nebo neprobíhá aktualizace aplikace, kdy nelze s aplikací pracovat. Krásný den
Reagovat
Vložit dotaz