Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Ladislav Lakatoš 5. 11. 2017
IRobot Scooba 385 vytierač podláh
Dobrý deň, nemôžem prísť na to, že prečo iRobot Scooba 385 vytierač podláh prestal dávkovať roztok pri vytieraní. Tryska mi pripadá prechodná, ale neviem či je dostatočne priechodná. Začalo to až po výmene batérie ( batéria je originálna stála 2.199., Kč.
Ďakujem za odpoveď.
S pozdravom, Ladislav Lakatoš, Uhlířov pri Opave
Reagovat
Lukáš Specialista 6. 11. 2017
Dobrý den, tato závada bývá opravdu většinou způsobena neprůchdonou tryskou, popřípadě zanešeným zásobníkem na vodu. Problém by také mohl být v čerpadle robota, ale určitě toto nemá co dočinění s novou baterií. Navrhuji robota ještě jednou důkladně pročistit a pokud by nic nepohlo, tak můžeme nabídnout služby našeho servisu.
Reagovat
K. Kovářová 3. 9. 2014
iRobot Scooba 385
Dobrý den,
nemůžu přijít na to, proč mi přístroj přestal dávkovat vodu při vytírání, tryska mi připadá průchodná, zkoušela jsem ji profukovat, ale nepomohlo to. Předtím fungovalo vše bez problémů.
Děkuji za odpověď.
Reagovat
Jirka 3. 9. 2014
Re: iRobot Scooba 385
Dobrý den,
toto může být způsobeno více faktory. Nejlepší by bylo zaslat robota k nám na servis.
Reagovat
Vložit dotaz