Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Krups Evidence EA890810 - black

Dotazy pro Kávovar Krups Evidence EA890810 - black

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • Jan Horák 3. 11. 2024

    Krups - blikající kontrolky

    Dobrý den,zapnu kávovar proběhne rychlé propláchnutí a začnou blikat kontrolky Clean a calc dám znovu propláchnout a k tomu začnou blikat dvě zbylé.Takže blikají všechny čtyři.
    Je to kávovar Krups série EA80 EA81
    Děkuji za odpověď (řadu)
    Horák Jan

    • Erika Specialista 7. 11. 2024

      Dobrý den,

      pokud kontrolky stále blikají i po provedení čištění a odvápnění, doporučujeme reklamaci. S pozdravem Robotworld

  • Juraj Barančok 2. 4. 2024

    Kavovar Krups ea810b70

    Pri penení mlieka sa uvoľní tryska a odpadne , nedrží ,pracovala zhruba na 30 krát čo s ňou to je dosť málo. Barančok pekný deň.

    • Erika Specialista 3. 4. 2024

      Dobrý den,

      je nám líto, že máte problém s kávovarem. Tato závada bude na reklamaci. 

  • Eva 12. 6. 2023

    Mléčná pěna

    Máme úplně stejný problém jako výše popsané. Po několika měsících kávovar přestal šlehat mléčnou pěnu. Kávovar jsme reklamovali, vyměnili a ejhle po pár měsících problém s mléčnou pěnou znovu. Všechny hadičky i kávovar čistíme pravidelně.

    • Veronika Specialista 13. 6. 2023

      Dobrý den,
      mrzí nás, že problémem se objevil i u nového kusu. Doporučujeme kontaktovat servisní středisko Krups nebo předat k servisní prohlídce v rámci reklamace. Krásný den  

  • Lubomír Vaculín 18. 1. 2022

    nevytváří pěnu

    Dobrý den,
    s tímto kávovarem jsme byli zpočátku velmi spokojení. Po několika měsících nepění. Používáme plnotučné mléko různých značek, čistíme hadičku i kávovar i celkové čistění s tabletou - nepění.
    Co s tím?

    • Lukáš Specialista 18. 1. 2022

      Dobrý den, s tímto problémem jsme se prozatím nesetkali. Doporučíme vyzkoušet kávovar reklamovat. 

      • Vlaďka 12. 1. 2023

        Máme také tento kávovar.Zpočátku jsme byli spokojeni, vše fungovalo, mléčné pěna byla hustá. Po nějaké době se udělá pěna jen trochu a než se šálek postaví na stůl, je pryč. Mysleli jsme ze je to třeba mlékem. Vyzkoušeli jsme různé druhy mléka, ale problém zůstává. Kde by mohl být problém ? Podotýkam, že kávovar je odvápněn originálním přípravkem i čistícimi tabletami.

        • Martina Specialista 13. 1. 2023

          Dobrý den, pokud funkci mléčné pěny, je nutné vždy pořádně propláchnout i hadičku, přes kterou je mléko dávkováno. Může se časem ucpat a poté nemusí být pěna tak našlehaná.

          • Kamila Šiftařová 10. 2. 2024

            Máme úplně stejný problém. Dávkovací hadičku proplachujeme po každém použití, mléčný systém čistíme dle návodu, přesto pěna skoro žádná. Dá se hadička nějak vyvařit nebo prostě hloubkově vyčistit?

            • Mk 30. 3. 2024

              Stejný problém...Zkusila jsem i novou hadičku, nepomohlo to, prostě přesně po záruce přestal dělat penu

              • Veronika Specialista 3. 4. 2024

                Dobrý den,
                systém se musí po každém použití čistit dle návodu. Pravidelné odvápňování zajistí dobrou průchodnost vodního systému a dostatečný tlak na vytváření páry – pěny. Mléko stačí polotučné neboť nezáleží tak na tučnosti jako na obsahu mléčného cukru. Pokud vše provádíte dle návodů a problém přetrvává, doporučujeme servisní prohlídku. Krásný den
                 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše