Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Soňa 22. 12. 2024
Nefunguje správne príprava hotového cappuccina a machiata
Dobrý deň, nefunguje len príprava machiata a cappuccina - nenasáva mlieko, ako by v stroji priháralo, parí sa z trysiek. aj vodu dávkuje sekano. Ale ak dám samostatne mliečnu penu a kávu napr. Espresso všetko ide ako má. Všetko máme vyčistené, odvapnené, hadičky nové. Ďakujem za odpoveď
Reagovat
Julia Specialista 30. 12. 2024
Dobrý den,
je nám líto, že máte problém s kávovarem. Tato závada bude na reklamaci. Krásný den.
Reagovat
Wowislaw 6. 12. 2024
Kávovar KRUPS prestal napeňovať!
Kupili sme si kávovar KRUPS lebo sme si mysleli že bude dobrý no opak je pravdou! Na začiatku pekne napeňoval ale asi po 3 mesiacoch prestal tak sme ho reklamovali vymenili systém napeňovania kde nám napenilo jednu kavu a problém pretrváva!! A tak sa blížime ku koncu záručnej doby tak kto vie ako to zreklamujú mudrlanti!!! Jednoducho značku KRUPS NIKDY VIAC!!! ĽUTUJEM ŽE SOM DO TEJTO ZNAČKY IŠIEL! Ďakujem za pochopenie múdry výrobca!
Reagovat
Erika Specialista 6. 12. 2024
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyli s kávovarem spokojeni. Jestliže je stále v záruce, tak máte na reklamaci nárok a doporučíme toho využít. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Wowislaw 6. 12. 2024
Áno reklamujem a pride naspäť spravím dve kavy a som tam kde som bol...
Reagovat
Jan Horák 3. 11. 2024
Krups - blikající kontrolky
Dobrý den,zapnu kávovar proběhne rychlé propláchnutí a začnou blikat kontrolky Clean a calc dám znovu propláchnout a k tomu začnou blikat dvě zbylé.Takže blikají všechny čtyři.
Je to kávovar Krups série EA80 EA81
Děkuji za odpověď (řadu)
Horák Jan
Reagovat
Erika Specialista 7. 11. 2024
Dobrý den,
pokud kontrolky stále blikají i po provedení čištění a odvápnění, doporučujeme reklamaci. S pozdravem Robotworld
Reagovat
Juraj Barančok 2. 4. 2024
Kavovar Krups ea810b70
Pri penení mlieka sa uvoľní tryska a odpadne , nedrží ,pracovala zhruba na 30 krát čo s ňou to je dosť málo. Barančok pekný deň.
Reagovat
Erika Specialista 3. 4. 2024
Dobrý den,
je nám líto, že máte problém s kávovarem. Tato závada bude na reklamaci.
Reagovat
Eva 12. 6. 2023
Mléčná pěna
Máme úplně stejný problém jako výše popsané. Po několika měsících kávovar přestal šlehat mléčnou pěnu. Kávovar jsme reklamovali, vyměnili a ejhle po pár měsících problém s mléčnou pěnou znovu. Všechny hadičky i kávovar čistíme pravidelně.
Reagovat
Veronika Specialista 13. 6. 2023
Dobrý den,
mrzí nás, že problémem se objevil i u nového kusu. Doporučujeme kontaktovat servisní středisko Krups nebo předat k servisní prohlídce v rámci reklamace. Krásný den
Reagovat
Lubomír Vaculín 18. 1. 2022
nevytváří pěnu
Dobrý den,
s tímto kávovarem jsme byli zpočátku velmi spokojení. Po několika měsících nepění. Používáme plnotučné mléko různých značek, čistíme hadičku i kávovar i celkové čistění s tabletou - nepění.
Co s tím?
Reagovat
Lukáš Specialista 18. 1. 2022
Dobrý den, s tímto problémem jsme se prozatím nesetkali. Doporučíme vyzkoušet kávovar reklamovat.
Reagovat
Vlaďka 12. 1. 2023
Máme také tento kávovar.Zpočátku jsme byli spokojeni, vše fungovalo, mléčné pěna byla hustá. Po nějaké době se udělá pěna jen trochu a než se šálek postaví na stůl, je pryč. Mysleli jsme ze je to třeba mlékem. Vyzkoušeli jsme různé druhy mléka, ale problém zůstává. Kde by mohl být problém ? Podotýkam, že kávovar je odvápněn originálním přípravkem i čistícimi tabletami.
Reagovat
Martina Specialista 13. 1. 2023
Dobrý den, pokud funkci mléčné pěny, je nutné vždy pořádně propláchnout i hadičku, přes kterou je mléko dávkováno. Může se časem ucpat a poté nemusí být pěna tak našlehaná.
Reagovat
Kamila Šiftařová 10. 2. 2024
Máme úplně stejný problém. Dávkovací hadičku proplachujeme po každém použití, mléčný systém čistíme dle návodu, přesto pěna skoro žádná. Dá se hadička nějak vyvařit nebo prostě hloubkově vyčistit?
Reagovat
Mk 30. 3. 2024
Stejný problém...Zkusila jsem i novou hadičku, nepomohlo to, prostě přesně po záruce přestal dělat penu
Reagovat
Veronika Specialista 3. 4. 2024
Dobrý den,
systém se musí po každém použití čistit dle návodu. Pravidelné odvápňování zajistí dobrou průchodnost vodního systému a dostatečný tlak na vytváření páry – pěny. Mléko stačí polotučné neboť nezáleží tak na tučnosti jako na obsahu mléčného cukru. Pokud vše provádíte dle návodů a problém přetrvává, doporučujeme servisní prohlídku. Krásný den
Reagovat
Vložit dotaz