Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Lochman 6. 9. 2019
Hlavní vypínač
Dobrý den, provozuji dva robotické vysavače HOMBOT VR62601LVM. Jeden z nich mi neustále hlásí: Hlavní vypínač na zadní straně HOMBOT je vypnutý, prosím zapněte vypínač. Samozřejmě, zkouším vypínat a zapínat, ale nepomáhá to. Zkoušel jsem aktualizaci firmware, ale neuspěl jsem také. Co s tím ?
Reagovat
Milan 13. 7. 2024
Dobrý den. mám stejný problém, jak jste to vyřešil. Děkuji za odpověď
Reagovat
Veronika Specialista 7. 9. 2019
Dobrý den,
může se jednat o vadný kontakt u hlavního vypínače robota, to bohužel uživatelsky nevyřešíte. Je potřeba robota předat do servisního střediska k prohlídce k odstranění závady. Robota můžete osobně dovést k nám na jednu z poboček a nebo zaslat na naši pražskou prodejnu. Krásný den
Reagovat
ivana 14. 1. 2017
úklid pod postelí
dobrý den
mám problém s úklidem pod postelí(nechce mi zajet pod postel i přesto že má dostatečnou výšku cca 2cm)
děkuji za odpověď
Reagovat
Veronika - Robot World Specialista 14. 1. 2017
Dobrý den,
nelze přesně určit čím to může být způsobeno, je potřeba vidět konkrétní prostor. Mohou se robotu spínat senzory a nebo něco rušit kameru. Doporučujeme kontaktovat nás na naší infolince nebo emailem. Krásný den
Reagovat
Vložit dotaz