Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

MS Energy e10 black

Dotazy pro Elektrokoloběžka MS Energy e10 black

Zpět na detail

Vaše dotazy

Vložit dotaz

  • františek staněk 13. 11. 2024

    defekt

    Mohu někde najít návod na demontáž zadního kola kvůli defektu?

  • Eliška Franková 30. 7. 2024

    Zapnutí koloběžky

    Dobrý den, koloběžka se mi vrátila po aktualizaci z reklamačního centra. Avšak i po úplném nabití nelze zapnout displej.
    Děkuji Franková

    • Klára Specialista 1. 8. 2024

      Dobrý den, toto řešte prosím přímo s reklamačním střediskem. Pokud jste reklamovala přes nás, napište nám do emailu číslo reklamace a popis chyby nejlépe s videem. Předáme to ihned k řešení. Hezký den

    • Stanislav 30. 7. 2024

      Zdravím po nabíjení jsem chtěl koloběžku zapnout naběhla a hned se vypla a už nelze zapnout jedná se o E10

      • Klára Specialista 31. 7. 2024

        Dobrý den, to se může jednat o vadnou baterii. Doporučujeme reklamaci či servis koloběžky. Více informací naleznete zde www.robotworld.cz/reklamace

  • Radka Kamenská 9. 7. 2024

    Náhradní nabíječka

    Dobrý den, potřebuji náhradní nabíječku na tuto koloběžku ms energy e10. Máte, nebo mi můžete poradit?
    Děkuji
    Radka Kamenská

    • Erika Specialista 12. 7. 2024

      Dobrý den, 

      nabíječku lze u nás zakoupit. Stačí napsat email s objednávkou. Děkujeme Tým Robotworld

      • David 17. 7. 2024

        Dobrý den nabiječka přestala nabíjet po 3 týdnech od koupi kolobežky kde seženu prosím děkuji

        • Klára Specialista 18. 7. 2024

          Dobrý den, pošlete nám fakturační údaje s preferovanou dopravou a způsobem úhrady na email [email protected]. Hezký den

  • Jakub Nečas 31. 5. 2024

    Dobíjení + baterie

    Mám 14 měsíců starou MS Energy E10. Začala mít problém s nabíjením. Na nabíječce vždy svítí jen zelená LED, ale nabíjení asi neprobíhá. Myslím, že je asi je vadná baterie. Jak je to s reklamací baterie. Jak mám reklamaci vyřídit?

    • Klára Specialista 3. 6. 2024

      Dobrý den, kompletní postup k  reklamaci naleznete zde.

      Hezký den, Klára

  • Jozef 26. 5. 2024

    Ms energie e10

    Koupena kolobežka tři dny stará Svítí červený trojúhelník a netáhne.Poradte prosím co s tím.Dekuju

    • Mmm 1. 6. 2024

      Mám rovnaký problém. Už ste to nejako vyriešili?

      • Veronika Specialista 4. 6. 2024

        Dobrý den,
        modely E10 a E20 mají bezdušové kola, takže nelzepoužít duše. Dušové kola mají modely MS Energy N3 nebo MS Energy M10. Krásný den

        • Weis 12. 7. 2024

          Mám originál z krámu tak jaká bezdušová kola jezdila a tet jen pípá s trojúhelníkem výstražný

          • Veronika Specialista 16. 7. 2024

            Dobrý den,
            záleží co signalizuje výstražný trojúhelník, může být více příčin. Doporučujeme si přečíst návod nebo se obrátit na servisní středisko. Krásný den

          • W 12. 7. 2024

            Je to motor něco v kole

    • Vladimír Prchal 28. 5. 2024

      Dobrý den můžu přidat duše ať se dá lepit defekt?

      • Petr 12. 11. 2024

        Můžete, mám servis a běžně dávám do těchto typů duše jelikož na tomto typu koloběžky jsou bezdušové pneu naprosto nevyhovující. Stačí aby nebyly nafoukané na požadovaný tlak a v zatáčkách vám ujdou kolem ráfku. Odpověď "specialisty" Veroniky je s prominutím lež.

        • Veronika Specialista 15. 11. 2024

          Dobrý den,
          to co uvádíte je v rozporu s pokyny výrobce, takže pokdu je produkt v záruce, nedoporučujeme provádět jakékoliv změna a úpravy na stroji. K modelům E10 a E20 se dodávají pouze originální díly a to bezdušové kola. Krásný den

      • Veronika Specialista 3. 6. 2024

        Dobrý den,
        modely E10 a E20 mají bezdušové kola, takže nelze přidat. Pokud jste chtěli dušové koloběžky, tak to jsou modely N3 nebo M10. Krásný den

    • Veronika Specialista 28. 5. 2024

      Dobrý den,
      výstražný trojúhelník znamená poruchu signálu. Jestliže má skútr elektronickou poruchu, rozsvítí se kontrolka poruchy. Problém můžete zkontrolovat v návodu "Řešení problémů". Pokdu nic pomůže, bude nutné koloběžku nechat odborně zkontrolovat v servisu. krásný den

  • Prchal Vladimir 25. 5. 2024

    Ms energy e10

    Mám defekt a nejde zalepit vždy při nahuštění vystřelí lepším jak na autě poradíte?

    • Veronika Specialista 28. 5. 2024

      Dobrý den,
      doporučujeme vyměnit za novou pneumatiku, lepení je jen dočasné řešení. V případě zájmu lze u nás zakoupit. Krásný den

  • Jan Zbořil 25. 5. 2024

    Nabíjení

    Koupil sem si uplne novou kolobezku je skoro vybita potrebuju ji nabit a nabijecka sviti zelene ze kolobezka je nabita pritom je temer vybita co mam delat?…

    • Vasek 21. 7. 2024

      Urcite reklamovat.

    • Veronika Specialista 28. 5. 2024

      Dobrý den,
      pokdu opakovaně nejde dobít, bohužel bude nutné předat do servisu k prohlídce. Krásný den

  • Lenka 6. 5. 2024

    Baterie

    Dobrý den, Chtěla bych se zeptat, u koloběžky ms energy E10 , kterou mám 2 roky se při nabíjení nedobiji doplna, ale jen na 4 čárky z 5.
    Je nutná výměna baterie? Nesetkali jste s e s tímto problémem?
    Děkuji

    • Filipe Specialista 9. 5. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaší koloběžkou. Ano, v tomto případě bychom doporučili koloběžku zaslat na servisní opravu, jelikož baterie bude již velice opotřebovaná. Hezký den.

  • Radek 15. 4. 2024

    Koloběžka e10

    Dobrý den. Da se sehnat dobíjecí konektor samec na koloběžce e10

    • Filipe Specialista 17. 4. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaší koloběžkou. Bohužel v tomto případě Vám nemůžeme pomoci. Doporučujeme v tomto případě doporučujeme kontaktovat výrobce, jestli by nebyla Vaše objednávka na konektor možná vytvořit. Hezký den.

  • Radek 15. 4. 2024

    Koloběžka e10

    Dobrý den. Koloběžka vydává zvuk od baterie. Jako klakson. Co to znamená. Jinak funguje.

    • Filipe Specialista 17. 4. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaší koloběžkou. V tomto případě doporučujeme zaslat koloběžku na reklamační prohlídku, jelikož je dost možné, že zde se jedná o chybu v motoru. Hezký den.

  • David 7. 4. 2024

    Zdravím mám problém s ms energy e 10 koupil jsem ji před týdnem jednou jsem ji nechal nabít a vše v pořádku po druhé po zapojení svítí trafo zelené už od začátku ale nenabíji

    • Filipe Specialista 9. 4. 2024

      Dobrý den, mrzí nás potíže s Vaší koloběžkou. Bohužel pokud koloběžka nenabíjí tak, jak má, je potřeba ji poslat na reklamační prohlídku.

  • Vit 7. 4. 2024

    Pov ruceni

    Dobrý den.Chtěl bych se prosím zeptat zda je na elektrokolobežku Ms energy E10 450 W 25km/h při odblokování 35 km/h potřeba řidičský průkaz a povinné ručení Děkuji moc Doležel

    • Michaela Specialista 11. 4. 2024

      Dobrý den, 
      E-koloběžky s výkonem do 250 W a rychlostí do 25 km/h (jízdní kolo)
      E-koloběžky s výkonem nad 250 W nebo rychlostí nad 25 km/h (motocykl)
      Pokud vaše e-koloběžka spadá do první kategorie, zákon na ni pohlíží stejně jako na cyklistické kolo, a platí tedy stejná pravidla, např. jezdit pouze na silnicích nebo cyklostezkách, přilba povinně do 18 let atd. Má-li elektrokoloběžka výkon vyšší než 250 W a/nebo je schopna jet rychleji než 25 km/h, už je považována za lehký motocykl (tzv. moped), s čímž řidičům přibývají povinnosti, a to nejen vlastnit řidičský průkaz.Povinnosti pro elektro koloběžky / motocykly (řidičák, pojištění atd.)
      V případě elektronických koloběžek, které podle zákona spadají do kategorie lehkých motocyklů (což jsou téměř všechny modely e-koloběžek), musí řidič vlastnit buď oprávnění skupiny B, nebo řidičský průkaz skupiny AM (pro slabší motorky / je možné jej získat ve věku 15 let). S řidičákem skupiny AM můžete řídit e-koloběžky do rychlosti 45 km/h a s výkonem do 4000 W. Dále musí být taková e-koloběžka opatřena registrační značkou (vydávají je úřady obcí s rozšířenou působností) a stejně jako jiná motorová vozidla musí pravidelně procházet technickou prohlídkou – první proběhne po 6 letech od registrace, a poté vždy po čtyřech letech (stejně jako u motocyklů).  

  • jaroslav 14. 3. 2024

    dotaz

    Dobry den. Mam ms energy e10 .Pri nabijeni na nabijecce sviti porad cervene svetlo i kdyz je baterie nabita na 100 procent. zelene se nerozsviti

    • Veronika Specialista 15. 3. 2024

      Dobrý den,
      záleží na stáří baterie a opotřebení. V příapdě, že je již baetrie opotřebená, nelze dobít a tím pádem nemusí být problém jen v nabíječce, ale i v baetrii. Zde by bylo dobré vyzkoušet nabíjení jinou nabíječkou v příapdě vyměnit baterii za novou nebo se obrátit na servisní středisko k provedení prohlídky. Krásný den

      • jaroslav 15. 3. 2024

        Dobry den . Je mesic stara ms energy e10. Dobijim ji teprve po treti. Koukam se pres aplikaci v mobilu takze ji nekolikrat musim dobijeni vypnout abych ji neprebil Dekuji

        • Veronika Specialista 15. 3. 2024

          Dobrý den,
          pokdu se jedná o novou baterii a při dobíjení postupujete dle pokynů v návodu a i tak se kontrolka na nabíječce nerozsvítí zeleně a v aplikaci se stav dobití nezmění, doporučujeme nechat koloběžku i s nabíjením zkontrovat v servisu. Krásný den

  • Míla 16. 1. 2024

    Demontáž kola

    Mám koloběžku E 10 a ušel vzduch v zadním bezdušovém kole.Můžu klasickým způsobem povolit středový šroub a kolo vyndat?

    • Lukáš Specialista 16. 1. 2024

      Dobrý den, ano kolo vyndáte povolením středového šroubu. 

  • Jakub verosta 6. 1. 2024

    Error

    Dobrý den MS energy E10 koloběžka se zapne a po přidání plynu naskočí červený! Potom koloběžku vypnu a když jí znova zapnu je to v pořádku dokud nepřidám plyn jakmile přidám plyn znovu naskočí červený! . Poradíte mi prosím jak vyřešit tento problém?

    • Lukáš Specialista 8. 1. 2024

      Dobrý den, v případě této popisované závady doporučíme řešit reklamací koloběžky. 

  • Roman 28. 12. 2023

    Hlava riditek

    Dobrý den,kde se dá objednat nová hlava řidítek?

    • Katrin Specialista 4. 1. 2024

      Dobrý den, prosíme o zaslání fotografie dílu, který potřebujete na náš email. Krásný den

  • Petr Botoš 17. 10. 2023

    Vůle v riditkach

    Dobrý den moc prosím o pomoc na e 10 mám vůli v riditkach kymácející se dopředu a do zadu že směr od kol nevíte jak seto dá spravit? Děkuji

    • Lukáš Specialista 17. 10. 2023

      Dobrý den, doporučímzkontrolovat jestli je aretační díl - přezku zasunut až dolů a následně jej opravdu silně dotáhnout a zajistit. 

      • Serhii 24. 10. 2023

        Доброго дня де можна придбати мотор на мс енерджі е10

        • Lukáš Specialista 24. 10. 2023

          Dobrý den, doporučím obrátit se s dotazem na nákup náhradního dílu přímo na servis této značky: [email protected] 

  • Roman 3. 10. 2023

    Zadní kolo

    Ahoj,jsem jediný co má 95 kg a neustále řeší defekt zadního kola?Po zakoupení jela kolofrnda hned na reklamaci protože bezdušové kolo neujelo ani 5km ,po měsíci reklamace mi přišel soupis škrabancu na koloběžce ale kolo utíkalo dal.Mam ujeto přez 2000km a jsem specialista na výměnu duše v zadním kole(přední ani jednou).PS:Už někdo řešil celogumové pneu ?

    • prochy 30. 10. 2023

      kup plné to tě zachrání

      • Filip 19. 2. 2024

        Dobrý den,
        Chtěl bych asi také zakoupil plné, ale nevím jaké tam pasuje?
        díky za info.

    • prochy 30. 10. 2023

      jj mám uplně stejný

  • matej 22. 9. 2023

    nefunguje

    dobry den chci se zeptat kolobezku jsem si koupil vcera dal jsem ji nabit a ted si ji chci vzit ale kdyz dam to tlacitko na zapnuti tak se nic nestane nezapne se a nic

    • Lukáš Specialista 25. 9. 2023

      Dobrý den, doporučíme koloběžku zkusit ještě jednou nabít a zkontrolovat zda probíhá nabíjení. Trafo při nabíjení svítí červené po nabití koloběžky zeleně. Po nabití by měla jít tlačítkem pro spuštění zapnout. Pokud by se toto nepovedlo, tak bude třeba řešit její reklamací. 

  • smid Core 18. 9. 2023

    baterie

    jakou poskytujete záruku na akumulátor?

    • Lukáš Specialista 19. 9. 2023

      Dobrý den, obecně na všechny dobíjecí akumulátory je garance na zachování kapacity po dobu 6 měsíců. Záruka jako taková je pak 24 měsíců. 

      • Marek 21. 9. 2023

        Po výměně řidiči tyče se ukazuje oranžový trojúhelník a kód 99 v manuálu jsem našel pouze ze je problém v elektrice je možné blíž specifikovat věcem je problém ??

        • Barka 15. 11. 2023

          Chyba modulu. Stava se to.pri preruseni aktualizace

        • Lukáš Specialista 21. 9. 2023

          Dobrý den, doporučím obrátit se s dotazem přímo na servis této značky: [email protected] 

  • Tereza 17. 8. 2023

    Dobry, prodate plynova packa na elektricke kolobezky ms energy m10?

    • Marek 24. 9. 2023

      Zdravím mám na prodej celou kolobezku na náhradní díly baterie nová po výměně baterie píše chybu 99 nabijecka atd samozrejmnosti

      • René vissek 16. 10. 2023

        Dobrý den. Máte zadní pneu?

      • David 9. 10. 2023

        Zdravím ještě je k mání nabíječka?
        Jednou jsem nechal psa doma bez dozoru a odvděčil se na výbornou prezvykany kabel na obou stranách

    • Lukáš Specialista 17. 8. 2023

      Dobrý den, tento díl je bohužel dlouhodobě nedostupný. V současné době jej pro Vás nejsme schopni zajistit. 

  • Ladislav 10. 8. 2023

    Přední vidlice na "MS ENERGY e10"

    Prosím o informaci, zda je možno zakoupit přední vidlici na MS ENERGY e10? Díky za odpověď

    • David 4. 9. 2023

      Dobrý den mě se taky zlomila přední vidlice a nechtějí mi ji reklamovat... Je pravda že na ni není záruka..?

      • David 9. 10. 2023

        Blbost měl sem e20 zlomila se řidiči tyč ve spodní části těsně nad upinakem při první návštěvě v táboře mě odmítli že to neprojde reklamací ( prodavač není technik - nechtěl to sepisovat) ale v Plzni na rokycanské měli jiný přístup koloběžka jako taková je do 120kg a vztahuje se záruka na celou koloběžku ten materiál je slitina křemíku a do 14ti dnů přišla ze servisu s novou řidiči tyčí ta tyč je největší slabinou... takže záruka se vztahuje na každý komponent nenechte se odbít prodavačem jeho povinností je sepsat reklamační protokol a taky nafotit převzetí koloběžky a v servisu napíšou zprávu zdali postoupí reklamaci či ne ale u řídící tyče ji vymění na milon %

      • Marek 27. 9. 2023

        Mám kdyžtak celou na náhradní díly chyba kódu 99

      • Marek 25. 9. 2023

        Zdravím pokud by jste měl zájem mám celou na prodej na díly

        • René 30. 9. 2023

          Dobrý den měl bych zájem o zadní kolo na kolobezku, zřejmě motor, synovi odešlo děkuji Veselka

          • Lukáš Specialista 2. 10. 2023

            Dobrý den, doporučím obrátit se s poptáním dílu přímo na servis této značky: [email protected]

          • Marek 1. 10. 2023

            Dobrý den posílám Vám kontakt 601394012

      • Lukáš Specialista 5. 9. 2023

        Dobrý den, k reklamaci by měl prodejce zboží vždy přijmout a následně může být reklamace neuznána, ale k tomuto vždy musíte obdržet protokol. Neuznání je pak možné rozporovat. 

    • Lukáš Specialista 10. 8. 2023

      Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili kontaktovat servis: [email protected]
      +420 277 271 261

  • ivan trnečka 20. 7. 2023

    nenabiji

    kolobezka nenabiji, nelze uz ji ani zapnout, nabijecka sviti zelene pred i po zapnuti do kolobezky - muze to byt "jen" tou nabijeckou ?necely rok po zakoupeni a zkazena dovolena nebot az zde jsme to zjistili ....

    • Lukáš Specialista 21. 7. 2023

      Dobrý den, dle našich zkušeností bude závada v samotné koloběžce a bude třeba ji reklamovat. Adaptér bude zřejmě v pořádku.

      • zdeněk 28. 8. 2023

        Kolobezka nenabiji nabijecka sviti porad zelene kde se to da reklamovat prosim mam ji 2 mesice

        • Veronika Specialista 28. 8. 2023

          Dobrý den,
          reklamujte u prodejce, kde byla koloběžka zakoupena. Krásný den

  • Renáta 20. 7. 2023

    Tempomat

    Dobrý den, poradíte mi jak na MS energy e10 zapnout tempomat. Máme dvě stejné koloběžky koupené nezávislé na sobě a dle návodu se mi to nepodařilo. Je tam nějaký fígl nebo jsou obě vadné. Kdyby to bylo u jedné tak to pochopím, ale každá jiný dodavatel a kupované po roce. Děkuji.

    • Veronika Specialista 22. 8. 2023

      Dobrý den,
      tempomat se zapíná 5x stisknutím tlačítka na levém řidítku vedle klaksonu, tím se zapne auto tempomat.Koloběžka  bude udržovat konstantní rychlost nastavenou v čase  stisknutí tlačítka. Pro deaktivaci tempomatu stlačte páčku brzdy. Krásný den

    • Radek 21. 8. 2023

      5 nebo 6x rychle zmáčknout tlačítko na vypínání a zapínání nebo v aplikaci a pak jen při jízdě tlačítko vedle klaksonu a pustit plyn

  • Luboš 27. 6. 2023

    Duše zadní pneu

    Dobrý den, jaký rozměr a s jakým ventilkem (45° ? 90° ? se hodí duše do zadního kola, při výměně po defektu. Díky

    • Lukáš Specialista 28. 6. 2023

      Dobrý den, kolo je bezdušové, ale pokud byste chtěl duši použít, tak bude třeba zakoupit duši pro kolo o průměru 10". Duši v nabídce nemáme. 

  • František Savkov 25. 6. 2023

    ms anergy e10

    koloběžku jsem dobil,zapnu ,svítí ,ale nejede

    • Lukáš Specialista 26. 6. 2023

      Dobrý den, koloběžka se nerozjede ani po odražení a uvedení do pohybu? 

      • Jozef 17. 7. 2023

        Mam ten istý problém. Svieti, tvári sa ze je vše OK no nerozjede se

  • Rdek 21. 6. 2023

    Eeor

    Dobrý den co známena když se na koloběžce ms10 objeví červený trojúhelník s vykřičníkem a číslo 99. Děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 22. 6. 2023

      Dobrý den, pokud se Vám tato chyba objevuje, tak bude třeba řešit reklamací koloběžky. 

      • Aleš 28. 6. 2023

        Dobrý den, mě se display na koloběžce rozsvítí jen při zmáčknutí tlačítka, bliká jedna čárka na baterce. Po puštění tlačítka zase zhasne. Při delším podržení se rozsvítí červený trojúhelník a závada 89. Baterka je nabitá.

        • Andrii 27. 8. 2024

          Ahoj, keď řešiliste tento problému, môžete povedať čo to bolo?

        • Lukáš Specialista 28. 6. 2023

          Dobrý den, doporučíme závadu řešit reklamací koloběžky. 

  • Jaromír 11. 4. 2023

    držák na zadní kolo

    Dobrý den, rád bych se zeptal zda držák na zadní blatník u černé varianty kolobkěžky e10 se nachází i u bílé nebo lze dokoupit. Děkuji za odpověď

    • Lukáš Specialista 11. 4. 2023

      Dobrý den, zadní nosič není součástí ani jedné barevné kombinace. Je jej možné dokoupit, ale je pouze v černém provedení. 

  • Václav 21. 1. 2023

    Nabíječka

    Dobrý den. Rád bych se zeptal na náhradní nabíječku ke koloběžce MS Energy e10. Děkuji

    • Martina Specialista 23. 1. 2023

      Dorbý den, nahradní nabíjecí adaptér máme skladem. Více informací Vám zasílám na e-mail.

      • Jaroslav 26. 4. 2023

        Dobrý den ,kde mohu zakoupit náhradní zdroj na koloběžku MS Energy E10 . Děkuji za info.

        • Lukáš Specialista 27. 4. 2023

          Dobrý den, pro zakoupení náhradního příslušenství prosím kontaktujte servis

  • Tomáš 15. 1. 2023

    Dobrý den , potřebuju zobáček na zaklapnutí řidítek do blatníků . Nevím pod jakym názvem a jestli vůbec můžu najít . Děkuji .

  • Jan 13. 1. 2023

    ms e 10

    dobry den chtel jsem se zeptat jestli se da připojit na kolobežku jinou apk než je original ? protože toho nastaveni tam moc neni :/ dekuji

    • Ohan Bee 23. 4. 2023

      Mě APK třeba vůbec nenajde :D aspoň vypnout bluetooth ať mě to nežere baterku když je k ničemu.

    • Lukáš Specialista 13. 1. 2023

      Dobrý den, o žádné jiné aplikaci nevíme. 

  • Ilona 1. 1. 2023

    Dotaz

    Dobrý den, dá se koupit na koloběžka MS energy e 10 nenafukovaci kolo?

    • Lukáš Specialista 2. 1. 2023

      Dobrý den, bohužel žádné takové kolo nemáme v nabídce. 

  • Jan 27. 12. 2022

    Ms10 energie

    Přestala mi nabíjet koloběžka...

    • Lukáš Specialista 28. 12. 2022

      Dobrý den, pokud se koloběžka nenabíjí, tak bude třeba jí reklamovat. 

  • Roman 9. 12. 2022

    Diskuze

    Při zapnutí koloběžky se na displeji obě y červený blikající a pípající trojúhelník a stále pípa dojít není vypnuta

    • Martina Specialista 12. 12. 2022

      Dobrý den, červený trojúhelník většinou značí buď přehřátí nebo přetížení, doporučuje se koloběžku nechat chvíli v klidu bez použití. Pokud budou problémy i nadále přetrvávat, bylo by dobré koloběžku reklamovat.

  • Erik 9. 10. 2022

    dotaz

    Dobry den mohl bych se zeptat jakto ze jsem cetl v dotazech ze kolobezka jede 25km v hodine a v popisku o kolobezce je napsano maximalni rychlost 35km h co je teda pravda!!!!!!

    • Michal Gregor 19. 11. 2022

      Dobrý Den chtěl bych se zeptat chtěl bych koupit nabíječku na koloběžku MS energy můžete mi pomoc. I nějakou univerzál děkuji.

      • Martina Specialista 21. 11. 2022

        Dobrý den, náhradní nabíjecí adaptér máme skladem. Bližší informace Vám zasílám na e-mail.

        • Jaroslav Zvejška 30. 11. 2022

          Dobrý den,
          potřebuji koupit nabíječku ke koloběžce Energy E10.Je možnost ji koupit u vás. Děkuji J.Zvejška

          • Martina Specialista 30. 11. 2022

            Dobrý den, adaptér máme skladem. Více informací Vám zasílám na e-mail.

            • Jaroslav Zvejška 1. 12. 2022

              Chci koupit nabíječku ke koloběžce Energy E10. Jaká je cena:

              • Martina Specialista 1. 12. 2022

                Dobrý den, bližší informace Vám posílám na e-mail.

    • Lukáš Specialista 10. 10. 2022

      Dobrý den, maximální rychlost koloběžky je opravdu 35 km/h. 

      • Jan 10. 10. 2022

        Dobrý den rád bych se zeptal jak se teda dá nastavit rychlost 35km/h?
        A koloběžka má dost velkou vůli v Předním zavěšením, to se má průběžně utahovat ? Děkuji

        • Martina Specialista 11. 10. 2022

          Dobrý den, režim Boost (zrychlený režim) nastavíte tak, že 8x zmáčknete tlačítko.  Rychlospojku je nutné mít napevno dotaženou, aby řídítka neměla tendenci se hýbat a byla stabilní.

  • Lukáš 25. 5. 2022

    Voděodolnost

    Zdravím. chtěl bych se zeptat jestli je koloběžka voděodolná. Děkuji

    • Lukáš Specialista 25. 5. 2022

      Dobrý den, déšť koloběžce nevadí, ale je zakázána jízda přes vodní plochu (kaluž) hlubší jak 2cm. 

  • Zdeněk 20. 4. 2022

    MS Energy e10

    Tak jsem přečetl všechny dotazy a všimnul jsem si že vlastně nemáte a nevíte vůbec nic. Co na to říct. To jste do manuálu mohli rovnou připsat ,,nic po nás nechtějte, my stejně nic mít nikdy nebudeme".

    • Jozef 23. 8. 2022

      Pán Zdenek má konec koncom pravdu.... . Nemáte a neviete vôbec nič. Kolobežka je jednorazová, ak sa niečo pokazí, hold smola a peniaze za kolobežku sú fuč..... . Smutné ale realita je taká..... .

      • Martina Specialista 23. 8. 2022

        Dobrý den, v tom s Vámi nemůžeme úplně souhlasit. Pokud je s koloběžkou jakýkoliv problém, je možnost odelsání do servisního střediska ke kontrole. Momentálně jsou k dispozici i náhradní díly, které lze objednat.

    • Martina Specialista 20. 4. 2022

      Dobrý den, ohledně náhradních dílů zjišťujeme u dodavatele možnost objednání. Servis se před nedávnem stěhoval a i z toho důvodu jsme neměli kompletní informace ani přibližné termíny dodání zboží. Jakmile budeme mít veškeré náhradní příslušenství skladem, budeme mít uvedeno na našich stránkách přímo u produktu.

  • Tomáš Adamec 12. 4. 2022

    Představec MS Energy e10

    Dobrý den.
    Dal by se objednat představec řídítek na MS Energy e10?

    • Lukáš Specialista 12. 4. 2022

      Dobrý den, tento díl nemáme možnost v současné době zajistit.

  • Petr Kučera 19. 3. 2022

    Firmware

    Dobrý den.
    Dnes mi originál aplikace nabídla update firmware koloběžky,což jsem udělal. Po ujetí cca 10 metrů se koloběžka sama od sebe vypnula a nešla zapnout (aplikace hlásila baterie 100%). Podařilo se mi ji zapnout až po opětovném zapojení nabíječky,ale po rozjezdu se to opakovalo Nevíte prosím v čem je problém? Děkuji za odpověď.

    • Pavla 8. 6. 2023

      Mám podobný problém nyní, podařio se Vám nějak vyřešit, prosím?

  • Pavel 23. 2. 2022

    Náhradní díly

    Dobrý den, kde se dá sehnat zadní blatník.

    • Lukáš Specialista 14. 3. 2022

      Dobrý den, náhradní pčíslušenství bychom měli v nejbližší době zařadit do prodeje, ale v současné době nedokáži zaručit, že v nabídce bude i blatník. 

  • Jarda 16. 2. 2022

    Pneu

    Dobrý den,
    kde se dá sehnat náhradní pneumatika ?

    • Martina Specialista 16. 3. 2022

      Dobrý den, se servisním střediskem momentálně řešíme dostupnost a možnost objednání náhradních dílů, které budou k dispozici i volně k prodeji. Veškeré informace ohledně dostupnosti budou následně uvedeny na našich webových stránkách u jednotlivých produktů.

      • Martin 4. 6. 2023

        Zdravím. Mám zřejmě píchlé zadní kolo. Jak se dá sundat, když z něj vede bovden, který se nedá odpojit...

        • Lukáš Specialista 5. 6. 2023

          Dobrý den, pokud si nedokážete s opravou poradit, tak doporučíme navštívit servis kol. Většina servisů se již zabývá i opravami koloběžek. 

  • Leoš 14. 12. 2021

    dotaz

    Prosím, dá se někde dokoupit rámeček třeba na košík, nad zadní blatník. Děkuji Leoš.

    • Lukáš Specialista 15. 12. 2021

      Dobrý den, nosič prozatím nemáme v nabídce. 

  • Jakub 24. 11. 2021

    Boost power mode

    Dobry den, mam model e10 a v navodu se pise o boost power modu. Zkousel jsem ho zapnout (dle navodu zmacknout 8x tlacitko) ale kolobezka nevidala zadny signal a ani mi neprislo ze by se maximalni rychlost zvysila. Lze nejak overit ze se rezim aktivoval? Pripadne pokud je aktivni da se vypnout pouze 8x zmacknuti tlacitka nebo staci kolobezku vypnout a zapnout.

    • Martina Specialista 25. 11. 2021

      Dobrý den, režim rychlosti zvolíte 2x krátkým zmáčknutím tlačítka (režim1 max. rychlost 9km/hod, režim2 max. rychlost 20km/hod, režim3 max. rychlost 25km/hod).

      • Standa 25. 4. 2022

        To Martina: Když tu čtu Vaše příspěvky, tak to vypadá, že jste tu koloběžku nikdy neviděla. Režimy, které se přepínají 2x zmáčknutím tlačítka (popr. v aplikaci) jsou jen dva. Vyšší max rychlost se odemkne 8x krátkým stiskem, čímž se rychlost rychlejšího režimu posune v mém případě na 31km/h (na rovince, při plném nabití). Odemčení nejrychlejšího režimu není nikde nijak indikováno.

        • Martina Specialista 25. 4. 2022

          Dobrý den, rychlost jízdy je také ovlivněna váhou účastníka.

      • Jakub 25. 11. 2021

        Ano to vse vim to je v navodu pekne popsane. Ale vy v popisu udavate ze jede az 35km/h a vyrobce se otom zminuje jako o boost mode power. Jicmene nevim jak overim je jsem tu funkci aktivoval protoze se kolobezka chova porad stejne.

        • Standa 25. 4. 2022

          Jak jsem psal výše, koloběžka neindikuje odemčení max. rychlosti nad 25 km/h.
          Jeho aktivaci si ale ověřit můžete. Jelikož má koloběžka čidlo tachometru v zadním kole, stačí ji přizvednout, aby bylo zadní kolo ve vzduchu a dát plyn naplno. Je-li rychlost nad 30 km/h (v mém případě 32, tzn. ani bez zátěže to nedá slibovaných 35 km/h), tak je nejrychlejší režim aktivní, pokud i takto "jede" 25 km/h tak není.

          • Jarda 29. 6. 2022

            Absolutní možnou rychlost zjistíte, když zvednete zadní kolo do vzduchu nebo celou koloběžku postavíte např. na bedýnku, aby kola byla ve vzduchu a zmáčknete páčku akcelerátoru na maximum. Mě ukázal displej 38 km/h. Při jízdě mi to dává 33 - 34 km/h (108 kg).

        • Nikola 2. 12. 2021

          v aplikaci to funguje. eko se prepne na Rychle. Sviti tam takova raketka

        • Martina Specialista 26. 11. 2021

          Dobrý den, odzkoušíme nastavení přímo na koloběžce a jakmile budeme vědět bližší informace ohledně nastavení rychlosti, budeme Vás kontaktovat zpět na Váš e-mail.

  • Petr 2. 10. 2021

    Co znamená trip,jak se ovládá....na..E10

    ...co znamená trip na mobilní aplikaci,jak se dá ovladat
    ...dá nastavit vynulování km při novém nabití baterie
    ...jak nastavit brzdy asi /elektrické/ aby tak moc neblokovaly i mírném brzdění...
    Děkuji za odpověď

    • Martina Specialista 4. 10. 2021

      Dobrý den, Trip je počet ujetých kilometrů mezi jednotivými nabitími. Nelze nijak ovládat. vynulování kilometrů také není možné.Co se týče brzd, elektrická brzda nijak nastavit nelze, pouze kotoučovou brzdu můžete manuálně povolit či utáhnout. Tento postup naleznete v přiloženém manuálu.

      • Standa 25. 4. 2022

        To není pravda, trip se nenuluje nabitím...je to celkový nájezd koloběžky.

  • David Grebenicek 15. 9. 2021

    Led světlo

    Dobrý den.Dá se někde objednat led dioda do světla kolobezky ms-energy e10.

    • Martina Specialista 15. 9. 2021

      Dobrý den, pokud sháníte náhradní příslušenství či jiné serivní díly, poradíme kontaktovat přímo výrobce. Hezký den

  • Zdenek Marton 12. 9. 2021

    Zdravím chci se zeptat zda by bylo možné sehnat ozdobný našláp na m 10 dekuji

    • Katrin Specialista 14. 9. 2021

      Dobrý den, ozdobné gripy bohužel nenabízíme. Krásný den

  • Blanka 8. 9. 2021

    Mokro

    Dobry den, můžese se na koloběžce jezdit za mokra resp. v dešti? Dekuji za odpověď

    • Martina Specialista 9. 9. 2021

      Dobrý den, tato možnost zde samozřejmě je, ovšem je třeba řídit se pokynů dle manuálu - tedy nejezdit přes vodu hlubší jak 2 cm, aby nedošlo k poškození elektronické části koloběžky, pokud tedy budete jezdit za deště, nepřekračujte rychlost 10km/hod.

  • Dominik 27. 7. 2021

    Náhradní díly

    Dobrý den,
    chci se zeptat jestli máte reproduktor na klakson.
    Děkuji

    • Lukáš Specialista 27. 7. 2021

      Dobrý den, poptávané zboží nemáme. 

Vložit dotaz

Produkt byl přidán do košíku

Zavřít

Do košíku

Doprava ZDARMA!

Produkt přidán k porovnání

Zavřít

Porovnat vše