Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Jana 22. 3. 2023
dotaz
Dobrý den.Prodváte nahradní kola na e-koloběžku neutron n2 plus?Děkuji Hošová
Reagovat
Lukáš Specialista 22. 3. 2023
Dobrý den, je nám líto, ale náhradní díly pro tento model nemáme.
Reagovat
Bari 1. 9. 2022
Výdrž baterie
Dobrý den,
po 600 najetých km už se baterie vybíjí rychleji. Je možné u vás koupit náhradní?
Reagovat
Martina Specialista 1. 9. 2022
Dobrý den, náhradní baterie prozatím nemáme skladem, Museli bychom poptat možnost objednání u dodavatele. Poradili byhcom zkontrolovat nabíjecí adaptér, zda nemůže být chyba v něm a zda se koloběžka správně nabíjí po celou dobu.
Reagovat
Petr Pytlík 17. 8. 2022
Displej
Dobrý den. Nějak nefunguje displej. Při nabíjení zapne, baterie je nabitá na 100%, při vytáhnutí nabíječky ze zásuvky vypne a už nejde zapnout. Baterie je nabitá
Reagovat
Martina Specialista 17. 8. 2022
Dobrý den, poradili bychom zkontrolovat správné zapojení kabelu. Kdyby problémy i nadále přetrvávaly, doporučili bychom reklamaci.
Reagovat
Martin Demuth 12. 4. 2022
Přední kolo
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli se prodává i jiná varianta předního kola nebo silnější plášť ,za 1,5 roku jsem musel řešit cca 10x píchnutou duši, děkuji za odpověď Demuth
Reagovat
Lukáš Specialista 13. 4. 2022
Dobrý den, o žádné jiné variantě pláště k tomuto modelu nemáme informaci.
Reagovat
Vložit dotaz