Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
220 770 770 Po-Pá 9:00—17:00
Dodací podmínky
Poradíme Vám
Kontaktujte nás
[email protected]
220 770 770
Po-Pá 9:00—17:00
Vaše dotazy
Vložit dotaz
Mia 21. 2. 2024
Neato botvac D6
Dobrý deň.Chcem sa spýtať, keď zapnem robot bliká modrá ikona so zelenou baterkou, ako by bol robot v pauze. Čím to môže byť?
Robot nereaguje.
Reagovat
Lukáš Specialista 21. 2. 2024
Dobrý den, s tímto problémem doporučíme zkusit kontaktovat servis Blakar: [email protected], který dříve prováděl záruční opravy. Snad Vám dokáže poradit.
Reagovat
kubela rene 15. 3. 2019
Neato Botvac D5 connected
dobry den při zapnutí robota naskočí modrá info dioda a zelená baterie, při spusteni na vysavani naskočí obě červeně .nevite cim byto mohlo byt?
nemate nejake vypisy chyb jak to zpravit?
dekuji
Reagovat
Veronika Specialista 16. 3. 2019
Dobrý den,
chybové hlášení může způsobovat vyčerpaná baterie a nebo chyba laseru. Doporučujeme vyčistit komplet robota i laser dle návodu a vyměnit baterii. Pokud by problém přetrvával, je nutné robota předat na servisní prohlídku. Krásný den
Reagovat
Michaela 18. 12. 2018
neato
Dobrý den, který model je prosím novější- Neato Botvac D5 nebo Neato D85?
Děkuji Koubová
Reagovat
Zdeňka Specialista 18. 12. 2018
Dobrý den, model D5 je novější.
Reagovat
Vložit dotaz